päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,971
- 1,972
- 1,973
- 1,974
- 1,975
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Nyt on kesäkukkaseoksetkin laitettu multaan ja parvekkeelle Kasvais jo
Ulkonakin nätti sää
Ja enää 23 päivää *sydän*
Mainio sää Helsingissä tänään!
EDIT: Jiihaa, viherkasvit yhä elossa.
tää viikko on mennyt aika putkeen, sain palkankorotuksen ja sain tänään tietää et sain työharjottelusta/opinnäytetyöstä kiitettävän*pepsodent*
Punertava ilta-aurinko, ranta ja täydellinen hiljaisuus. Kevät kauniimmillaan.
ensimmäisen työpäivän järkytys ja yleinen heikko happi
väistyi nyt tokana päivänä... ja ihan ok päivä oli vaikka
aluksi siitä stressailinkn :)
*plur**hihu**tirsk*
Eli siis eräs soutelija :D
oli tosi vetämätön olo, ni päätin lähtee vähän käppäilee.
vedin sitten tunnin lenkin ja tosi kauniissa maastossa, nyt on touDElla hywä Fiuwis!!
Hyvin nukutut yöunet ->pirteä olo ja pitkä päivä edessä, kerkee tekemään vaikkasta mitä
Taustalla soivan chillin luoma aamuun sopiva rauhallinen mielentila.
Vielä 6 päivää vapaata.
Tänään mummolaan
Oon jostain syystä vain yhtä hymyä..
Kaverin Staffordshirenbullterrierin ja Mindi-kissan leikkimisen katsominen *sydän*
[q]alphamagic, 8.3.2008 21:22:
---
crissy, 8.3.2008 20:00:
löysin tänään prisman pihasta 50e..vein sen infoon et jos joku kyselee:D tuli hyvä mieli:D
---
Oikeesti?? Maailmassa on liian kilttejä ihmisiä.
[/q]
mä pudotin lompakkoni ( siel oli kuitenki kaikki pankkikorteista lähtien) täs yks pvä ja itkuhan siin pääs.. se oli löydetty parkkihallista ja viety infoon josta sitten soitettiin ( kun olin jättäny yhteystiedot )
et kai mä ajattelin et ku mulle on joku ollut noinkin rehellinen niin mä oon sit jollekkin muulle:D
plus et mies oli kans sitä mieltä et infoon pitää viedä. Mut tosi hyvä fiilis jäi itelle!
hitsi et tääl duunis on kivaa! kaikenmaailman ydinfyysikkoja ja supernörttejä yms jengiä eri maista <3 pääsee väittelee kunnolla teorioista ja tekee semmosta duunia mistä pitää <3<3<3
työporukka on oikein rokrok. suomalaisii, norjalaisii, saksalaisii, ruottalaisii ja tanskalaisii saman katon alla, ei tuu juttuaiheistakaa pulaa ku voi jakaa kokemuksia eri maista :)
taidanpa viihtyä täällä pitkään, jos alkaa kyllästyttää ni aina voi pyytää siirtoo saksaan tai hollantii tekee samaa duunia <3 jeij, löysin paratiisin :D
hahah, rupee nykyää olee aina tylsää ku ei pääse duuniin :D
Nyt on ihminen piikitetty täyteen hepatiittia. :)
Öpaut puolessa tunnissa kotoa apteekkiin, rokote messiin, arvauskeskukseen piikitettäväks (ei ollu mtn aikaa varattuna) ja takas kotona. Apteekissaki pääsin asioimaan ihan maailman parhaan apteekkityöntekijän kanssa. ^__^
Taidan säästyä reilun 800e veromätkyiltä..
..taitaa itseasiassa tulla jonkun verran palautuksia.*aplodit*
Edit:lisäilyjä
Oli kyl niin törkeen hauska viikonloppu ja vappu, et jaksaa hymyillä vieläki väsymyksestä huolimatta
ihanaa kun on olemassa niin ihania ihmisiä
Kaverit *sydän*
Vajaat kuusi tuntia tuli kierreltyä kärryn kyydissä kahden ystävän kanssa pitkin poikin Kotkaa ja lähimetsiä. Kuski kuvasi paljon ja loppuseurue, me kaksi muuta nauttivat raikkaasta ilmasta ja auringonpaisteesta täysin rinnoin. Että kyllä sieltä se kesä on kovaa vauhtia tulossa.
Edit: Ai niin, kesän eka jäätelö kioskista.
kävin tekemässä oman pienen sillä siisti ohjelman. Serkun kämppä (ainakin osasiitä) koki pienen muodonmuutoksen siivouksen merkeissä... on se niin mukavaa nähdä oman käden jälki noin selvästi
Tänään ollu jo sen verran hyvä olo, et huomenna voi mennä töihin. Jee! :)
[q]sune, 28.4.2006 14:21:
Mä oon jo vaan niiiiiin sipoossa !!!
[/q]
Minä myös! Lauantai saapuu hitaasti, mutta varmasti!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,971
- 1,972
- 1,973
- 1,974
- 1,975
- ...
- 2,345
- Seuraava »