päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,964
- 1,965
- 1,966
- 1,967
- 1,968
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Saatiin varmistettua vähän hepsankeikkasekoilua viikonlopulle!*jiihaa*
Heh, Järvenpää ei ole entisensä perjantain jälkeen...*lmao*
Kaksi päivää täysin vapaata, ei menoa minnekää, ei duunia, koulua tm. skeidaa. Saa ihan rauhassa hengailla kaverien kanssa ja antaa revan kasvaa sohvalla!*hih*
Koulukaveri pyysi huomenna lähtemään ravintolaan kaveriporukkansa kanssa! Outo päivä, mutta vapaailta so what the hell...*pahis* Saa kaveri luvan hilata niitä kauniita naisystäviään mukaan, jos vaikka pääsisi tutustumaan...*pihkassa*
[q]äm:
Joku työkaveri, jonka kanssa en ole ennen (näköjään syystä) jutellut, halusi rukoilla mun tulevan matkan puolesta työpaikan kahviautomaatilla En osannut kuin tuijottaa.
[/q]
Heräsin tiistaina aamulla klo. 8.15. siihen, että en saa henkeä. Kurkku on niin kipeä, ettei pysty edes nielemään. Vedän buranan ja menen nukkumaan. Puolen päivän jälkeen olo on edelleen hirveä, pitää vielä mennä illaksi töihin.
Vuoro on täynnä aloittelijoita ja kaikki menee päin helvettiä. Olemme kuin ihmeen kaupalla ajoissa valmiita. Sitten havahdumme siihen, että meillä on eräs extranakki, jonka tekemiseen menee 2,5h yliaikaa. Kiroillen päästään pois töistä.
Kotiin ajessa menen 60km/h alueella 90km/h ja huomaan edessäni joukon poliiseja, jotka pakottavat pysähtymään. Nyt lähti kortti - ajattelen, koska minulla on jo yhdet sakot alla. Sitten iloisesti hymyilevä naispoliisi sanoo: Puhallutusratsia! - eli minun ajonopeuttani ei oltu mitattu. Kaikki kunnossa, niin kuin pitääkin, naispoliisi toikaisee ja päästää minut jatkamaan matkaa ystävällisen hymyn kera.*plur*
On se niin kumma, miten kaikki päivän vastoinkäymiset pyyhkiytyivät päästä yhden pienen onnepotkun takia, ja se että joku jaksoi edes vähän lisätä iloisuutta ammattitaitoonsa. Nyt vain hymyilyttää!*nauru*
Auto, joka seisoo parkkiksella...*pihkassa* Pitäisi vain saada sitä vähän huollettua, niin hyvä tulee...
Enää tämän päivän iltavuoro ja sitten alkaa kahden viikon kesäloma. Viinaa!:)
2. aamu ilman röökiä. Menee ihan hyvin.
Hyvät kemut eilen. -> Ei darraa.
Huono ilma. -> Paska tsägä!
Palkka tullut. -> Taskut täynnä tuohta.
Kaveri täyttää vuosia. -> VIINAA!!!
Ei tämä hyvä fiilis lähde millään.*plur*
Eilen oli niiiin hauskaa radalla: Kisatudio kaverilla, tulos ei olisi voinut olla parempi ja sieltä suoraan clubille apinoimaan. Klo. 7 aamulla tipahdettu, eikä ole edes krapulaa...*hih*
Soitin juuri äsken kaverilleni, joka sai eilen kohtauksen. Tutkimuksissa ei näkynyt jälkeäkään epilepsiasta ja kohtaus johtui nestevajauksesta. Eli mies on terve. Nyt aletaan dokaamaan! :)
Vapaapäivä! Ja aurinko yrittää väkisin puskea pilvien läpi mun ikkunasta sisään.*sydän*
Koin äsken suunnattoman haikeuden...
Tulin äsken kotiin pikku kruisailukierrokselta, ja jäin iskän kanssa jumittamaan vanhoja vauva/lapsivideoita, joita vanhempani ovat aikoinaan kuvanneet. Siis voi Herra Jumala, mikä olo minut valtasi:
On vuosi 1987 ja kasarimuoti on vieläkin elossa. Olen 2v., asumme vielä Kuopiossa ja pikkuveljeni ei edes vielä syntynyt. Vietämme serkkuni 5v. syntymäpäiviä ja minä ravaan tätini koiran perässä hirveää vauhtia...
Sitten näkyy kuvaa Kuopion kodistamme, josta en muista mitään. Kaikki tavarat on pakattu muuttoa varten. Ja sitten seuraavaksi näkyy kuvia Malminkartanosta, jossa parkkipaikkaamme ympäröivät puut ovat vielä taimia.
Vähän myöhemmin tulee kuvaa sairaalasta, jonne olemme juuri menneet katsomaan äitiämme, joka on juuri synnyttänyt pikkuveljeni. Ja minä hädin tuskin osaan edes sanaakaan sanoa katselen vain niin huolettomana kameraan...*nyyh*
Pahoittelen, mutta minun oli pakko saada purkautua.
Pitänee tässä joku viikonloppu yöllä katsella kaikki nämä monet VHS:ät ja itkeskellä kaikki pois.
Minne kaikki vuodet ovat karanneet?!?*uuh*
*sydän*
[q]UnityF:
*kivatsulle*.......*poks*
[/q]
Kiäh kiäh... Onggo baha ölö...?*nauru*
- On saanut jotain aikaiseksi tänään.
- Duunipäivä meni nopeasti, humoristisesti ja helposti.
- Uusia levyjä.
- Ja kello ei ole vielä edes kymmentä. :)
[q]India:
Mikä siinä Tiinassa kiehtoo?
[/q]
Se on niiiiin ehaaaana! :)
[q]UnityF:
Nomic:ista juttu tän päiväsessä vantaan sanomissa, sai mut hymyilemään
[/q]
Säästätkö sitä artikkelia, jos ehtisin itsekin lukaisemaan joskus? :)
Työviikon ärsyttävin ja pisin työpäivä on ohi - ja vieläpä maanantai. :)
Laskeskelin tuossa palkkanauhaani ja tajusin juuri, että veroprosenttini oli muuttunut suotuisammaksi nyt uuden verotuskauden alkaessa, kun tulorajani nousivat. Huomiseen palkkaankin napsahtaa n. 100e enemmän, kuin viime vuoden verotuksella. Ei ehkä tarvitsekkaan nihkeillä tuon rahan kanssa seuraavaan paria viikkoa. :)
Tieto siitä, että huomenna tulee iso liksa, saan uusia vaatteita, pääsen tunnin aikaisemmin töistä, viinat on jääkaapissa, on Millut ja ja...
Salettii mun tsägällä huominen menee ihan päin persettä.*nauru*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,964
- 1,965
- 1,966
- 1,967
- 1,968
- ...
- 2,345
- Seuraava »