päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,954
- 1,955
- 1,956
- 1,957
- 1,958
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Jöes, lentoliput hommattu, ainakin suurin osa. Pian lähren yssinäni koluamaan Karibian pikkusaaria kuukaudeksi ja poikkean myös maailman kettumaisimman nimen omaavassa maassa aka Massachusetts. :D
Jesjes, kohta taas turkoosi meri ja snorklailuu ja kookosta ja espanjan kielikylpyä, ei voi suomee puhua (toivottavasti) koko reissulla. *sydän*
paras sunnuntai kavereiden kanssa
Kiitos Rixu ja kiitos 5 tunnin seinäkiipimis-urheilureenit, olo parani huomattavasti niin henkisesti kuin fyysisestikin!
Jaksoin taas väsätä tavalliseen tapaani huolella herkullisen ja terveellisen ruuan, ostin taas tavalliseen tapaani mansikoita jälkkäriksi, ja mulla on taas tavalliseen tapaani kova hinku siivota. Oi että miten arvostankaan näitä kaikkia asioita! *sydän*
Kyllä tää olo tästä on selkeästi paranemaan päin! Vielä kun pääsisi lähipäivinä Serenaan ja Lintsille, toivottavasti tulee hyvät ilmat!
[q]nomic, 16.6.2008 17:27:
Pääsin opiskelemaan!
[/q]
Onneeeaaaa silaakkaaa!
[q]sapeli, 24.10.2007 22:36:
Jee, päästiin taas pelaamaan! Tykkään meidän peliporukasta
[/q]
Tänään taitaa olla Teh Official äijien pelipäivä.
Ei näy ukkoo ei.
Nooh, saanpahan pinputella rauhassa synakoisosta. Lisäks voisin väsätä parit vaatepiirustukset, visio on jo piässä.
Luulin, etten selviäis tästä päivästä, mut oon saanu kaiken hoidettua, mitä pitikin.
[q]Maihku, 13.2.2007 14:47:
JEEEEEEE*jiihaa* mä sain sen duunin minkä halusin*jiihaa**sydän* ihan huippuuu!!*jiihaa*
[/q]
onneksi olkoon :)
OUJEEEAAAHHHH MIKKÄ REENIT TAAS! *sydän*
Päästiin Rixun kans yks negatiivinen seinäreitti ihan ylös asti, ko tähän mennessä ollaan jumituttu aina siihen yhteen hankalaan kohtaan. Vähänkö oli voittajafiilis ko taas vallotettiin yks reitti!
Ihan hiton hyvä olo taas, urheilu on orkku!
Ja ostin kaupasta kaikkee herkkuu, terveellisiä tosin, mutku eipä urheilun päälle tarvihe mittee muutako hetelmii ja vihanneksii ja marjoij ja maitorahkaa yms. nannaa! Kerrankin päätin myäs hemmotella ihteeni ja ostaa kauan himoitsemaani _kallista_ leipää, jossa pitäs olla paaaljon ravintokuituja ja hyviä ainesosia.
Kyä kroppa ja miäli ja koko Pyllyrella taas kiittää!
Tänään aamulla kun avasin duunin sähköpostin, sielä odotti päivän piristys. Joku asiakas oli lähettänyt palautteen lafkalle, jonka pomo sit oli laittanut mulle eteenpäin. Siinä palautteessa se asiakas halusi osoittaa sydämelliset kiitoksensa valkotukkaselle, pitkälle nuorelle naiselle, jolla oli päässä ainakin violetteja ja punaisia raitoja, ja joka oli palvellut häntä ja hänen poikaansa mitä ystävällisimmin. Kuulemma olen ihminen oikealla paikallani.
Vaik en täl hetkel teekään oman alan duunia, ni tulee tosi hyvä fiilis kun saa positiivista palautetta asiakaspalvelusta. Varsinkin, kun ton lafkan palautteista 80% on negatiivista. Nostinpa sit positiivisen palautteen määrää, hihuuu!
Pieni ilo, iso ilo!
eka duunipäivä uusissa hommissa: opettavaista ja työntäytteistä. 8h maanantai meni hujahtamalla. vielä kun aurinkokin paistoi iloisesti, kyllä kelpasi ulkona paiskia hommia. ei haittaisi useamminkin osua tällaisia viikon aloituksia
[q]anniharha, 6.10.2007 21:13:
Mulle luvattiin (yrittää) valmistaa lasagnevuoka, jonka ulkopuoli ois pinkki ja sisäpohjassa ois pääkallo
[/q]
Heyyy, missäs tämmösii lasagnevuokia valmistellaan?
Oon luvannu alkaa tekeen lasagnea, mutten oo vielä vuokaa hommannunna. :P
Jostain syystä tänään on aika kiva fiilis pitkästä aikaa. Sain ton yhen tentin alta veks (vaikken kyllä siihen jaksanut lukeakaan), mullon ollunna ''laatu''seuraa täällä (*pier*), postissa tuli sovituskappaleet mun suunnittelemista vaattehista, kohta näkeen kamusta kaupunkille ja syämään, sit koululle lopputyötä vääntään ja illalla viihteelle.
Mukavaista. Jotenkin olo piristynyt.
[q]sapeli, 3.12.2006 23:51:
Tän verran ainakin löytyy apuja
http://www.tv-links.co.uk/Zelda_links.html
[/q]
*hali**jiihaa**sydän*
[q]anis, 21.9.2008 10:22:
Sain tänään ruusun yhdeltä asiakkaalta *plur*. Vähänkö mä oon onnellinen! :)
[/q]
Wautsi, susta selkeesti tykätään! :) Enkä kyllä yhtään ihmettele, oothan varmasti sellanen raikas värikäs tuulahdus työpaikallasi.
Ite ihailen tota aurinkoa tuolla, ja lähenkin tästä ihailemaan sitä kohta tonne pihalle. *sydän*
Vähän tosin harmittaa, kun yövuoroputken jälkeen en oo oikeen onnistunut kääntämään rytmiä kunnolla normaaliksi, ja tänäänkin nukuin ihan liian myöhään. :/ Noh, nyt kunnolla ulkoilua ja urheilua nih kyllä tää tästä!
Tänään on pusuperjantai
Eilen leikin sivistynyttä ja vietin sivistyneiden aikuisten ihmisten naposteluillan, kun pääsin kotio salilta & juoksemasta & seinäkiipimästä. Ostin valkosipulikeksejä, sinihomejuustoa ja viinirypäleitä, ja asettelin ne huolellisesti pinkille tarjottimelleni. Noukin puutikulla juustopaloja ja viinirypäleitä keksien päälle ja suuhuni kynttilän valossa. Punaviini vaan puuttui, harmi kun mulle ei maistu.
Oli muutes aika extreme-kokemus. Jotenkin erilainen verrattuna siihen yleiseen ''jalat pöydälle ja pizzaa käsin lärviin ja päälle'' -settiin.
[q]sapeli, 14.3.2008 19:45:
Meikä uskoo tiukasti siihen että jos jutut menee putkeen niin sitten ollaan oikeilla jäljillä Hyvä vaan ettet kauempaa ehtinyt kitumaan tuossa sulle selkeästi väärässä työpaikassa
Nyt vielä kun onnistut lähtemään tuolta sellaisella tyylillä mikä kylvää sinne siemenen muutokseen parempaan päin muillekin!
[/q]
(ROMAANIVAROITUS! PUUDUTTAVA PÄTKÄ! :D)
Kieltämättä on hyvä fiilis tästä. :) Tietysti jokaisella työpaikalla on omat kuvionsa, ja kehittämisen tarvetta löytyy aina, mutta pääasia onkin nimenomaan se, että halutaan oikeasti kehittyä ja kehittää. Ja se, mikä on mulle yks tärkeimmistä asioista, ja johon olen tottunut kaikissa edellisissä työpaikoissani, on ihmisten välinen toimiva vuorovaikutus. Se, että otetaan toiset huomioon. Se, että annetaan inhimilliselle kasvulle tilaa. Nykysessä duunipaikassa toi homma ei tunnu toimivan, vaikka IMHO etenkin tällä alalla tommoseen pitäisi kaikkien satsata. Se on mun mielestä kaiken perusta, josta jokaisen tulisi kantaa vastuuta.
Eilisestä työhaastattelusta jäi tosi hyvä fiilis, koska jo pelkästään se oli todella pohdiskeleva. Mietittiin työn hyviä ja haasteellisia puolia, ja mietittiin minun vahvuuksiani ja kehittymisalueitani realistisesti. Olenhan nuori, toistaiseksi lapseton henkilö, eikä minulla voi olla samanlaista työ- ja elämänkokemusta kuin itseäni 30 vuotta vanhemmilla työkavereilla. Mulla on kuitenkin halu kehittyä, niin ihmisyydessä kuin ammatillisuudessakin, ja olen tottunut itsereflektointiin, joten tuleva duunipaikka tarjoaisi oivan mahdollisuuden jo olemassa olevien vahvuuksien hyödyntämiselle ja itseni kehittämiselle. :) Lisäksi se on sellasta duunia, jonka piirissä olen työskennellyt jo aiemminkin, ja jonka olen kokenut kaikista tekemistäni duuneista itselleni sopivimmaksi. Vaativaa duuniahan se on, mutta juuri siksi työnohjaukseen, yhteisiin kokouksiin ja työntekijöiden väliseen vertaistukeen panostetaan - sen voimalla jaksaa.
Aion jutella nykyisen duunipaikan johtajan kanssa avoimesti mutta rakentavasti siitä, että miksi en ole viihtynyt työpaikalla, ja miksi tämä on elämäni ensimmäinen työpaikka, josta haluan lähteä kesken työsopimuksen. Jos itse olisin johtaja, niin arvostaisin avoimuutta ja sitä, että saisin tietoa työpaikan kehittämisalueista. Saas nähdä miten suhtaudutaan. Voisin lähteä töistä vaikka heti, koska olen yhä koeajalla, mutta aion olla vielä pari viikkoa, jotta saan hoidettua tietyt asiat loppuun ja hyvästeltyä asiakkaat. Tuntuuhan tää tavallaan ikävältäkin, kun tiedän, että nykyselle työpaikalle tulee tästä aika ikävä tilanne, mutta en voi sen vuoksi ajatella oman hyvinvointini ylitse. Toivoen työpaikalla saataisiin hommat rullaamaan ja työntekijät viihtymään - se vaikuttaisi varmasti positiivisella tavalla myös asiakkaisiin.
Eihän sitä koskaan tiedä, millaista uudessa työpaikassa tulee todellisuudessa olemaan, mutta olen aika varma, että tulen viihtymään huomattavasti paremmin kuin edellisessä paikassa, ja että työ on huomattavasti enemmän sitä mun juttua. Vaikeita ja problemaattisia tilanteita tulee varmasti, mutta uskon ja toivon uudella työpaikalla työporukan haluavan niistä selvitä.
Olo on heti parempi, kun pääsee talsimaan kohti uusia tuulia. :)
Jeeee! Oli kivat seinäkiipeilyreenit, vaikka sainkin näköjään ison kipeän kuhmun jalkaani. Tein kunnon sporttisafkat hyvän reenin päälle.
Sit vielä siivosin koko känpän kylppäriä ja keittiötasoja myöten, vaihoin ja silitin pöytäliinankin, lakanatkin vaihettu ja pesty jne. jne. Puhdas koti on vaan niin !
Ja mikä hienointa, tänään duunia vain klo. 7-12, en paljoa ehdi nukkua enää mutta se ei haittaa - sitten seuraakin TAAS kahden päivän vapaa!
Mä niiiiiin odotan perjantain bileitä, ettähhh! Kerrankin menee niin, että itse bilepäivä ja sitä seuraava päivä on vapaat, joten vihdoinkin pääsee relaamaan oikeasti ja irrottautumaan arjesta! *sydän*
Nyt vois suunnata tonne puhtaisiin lakanoihin nelisen tunnin ajaksi. PLUR! (Ei se neljä tuntia, vaan ne puhtaat lakanat :D)
Uusi tukka!
(Joka näyttää aivan samalta kuin miltä tukkani on näyttänyt noin about viimeiset neljä vuotta :D)
Jeppujee!
Espanjantunneilla opin mitkä on pallit espanjaksi.
Sain huomiseksi oman alan hommia, ja tänään sain sovittua päivät jolloin alan lapsenlikkailemaan muuan 2 vee rinsessaa.
Sain myös siivottua koko känpän tänään. Vois hakea vähän namia Makuunista, ni tää lopputyön vääntäminen maistus makoisammalta.
edit: Pöh mä mitään makuunireissua jaksanu tehrä, aamutakissa on niin mukavata. <3 Herkuttelen ruisleivällä ja porkkanoilla. (Ja miks kuulostan siltä et oisin dieetillä, en ees oo! Oon vaan laiska, ja laiskoille ei sovi tommonen 10 metrin matka + et pitäs vielä pukea vaatteetkin ylle. :D)
youtubesta löytyi pahimpaan kaipuuseen zelda- ja sonic the hedgehog-piirrettyjä. voisin itkeä ilosta, haluan noi kaikki jaksot jostakin :,)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,954
- 1,955
- 1,956
- 1,957
- 1,958
- ...
- 2,345
- Seuraava »