päivän :)

Back to häröily O

[q]Timce:
Uutenavuotena vois katsoo uudestaan. ;)
[/q]
hephep, varaan yhden (makuu)paikan.

Mun densovillapipa löyty! *sydän* Ei tarttenukkaa vaihtaa uuteen 8v käytön jälkeen =P

Metsä, missä on mahdollista hengittää raikasta ilmaa, kuulla vain tuulenhuminaa ja linnunlaulua.

OMFG *sydän**plur* Steven Lynch *plur**sydän*

Mistä mä saan itelleni tommosen miehen? Olisin voinu kuunnella sitä ääntä vaikka koko illan *huokail*

että olen elossa.

meitä on jo näin paljon: http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=762878 *super**plur*

Ja ulkona on ihana sää ja kohta lähen keskustaa jakaa flaikkuja..
Illalla sohoon ja nään muutaman vanhan ystävän pitkästä aikaa

Yhteiselo Tarun kanssa on menny paljon paremmin kun hyvin ollaan tultu loistavasti toimeen ja hauskaa on ollu ainoo vaan että se on ajottain ihan hullu siivoamaan.. nooh kyllä se viellä laiskaksi oppii *vink**hihu*

kjih

[q]QueenB, 31.10.2005 19:04:
valion uuniomena-jogurtti. Suosittelen
[/q]

Uuniomena-jäätelö oli aika friikkiä

asunnonvaihto hyväksytty ja unelmien sohvakin on löytynyt o/ ihhhhaanaa

[q]Amma, 19.11.2009 13:29:
---
hane, 17.11.2009 23:00:
Tänään katusoittajat...
---
wiwi, 18.11.2009 13:36:
Kuulostaa kyllä hienolta. Mä saan usein ihan hulluja fiiliksiä katusoittajista.

---

Kluuvin suunnilla on ollut mielettömän hyviä ksylofonisteja (joille mun kukkaro on auennut).
[/q]
Hei joo, mäkin oon nähnyt ne! Sellaset kaks miestä, jotka vetää ihan tunteella? Pyörin ite päivittäin siinä lähettyvillä kun käyn koulussa.

Piti ihan wikipediasta tsekkaa mikä on ksylofoni. Opin tänäänkin jotain. :)

ihana ilma

viikon ekat yöunet. tais olla vähän univelkaaki. 10-11h en oo varmaa nukkunu näin pitkiä unia ku viimeeks ennen syksyä.

Vihdoinki eka vapaapäivä yli viikkoon ja ajattelin mennä vähä shoppaileen..*aplodit*

Lunta tuiskuttaa ulkona*jiihaa*

ku tuli taas mielee kaverin polttareitten jälkeinen aamu kun kattelin telkkaa ja rapsuttelin toisen kaverin eläkeläiskissaa sylissä <3
oli herkkä hetki ku ei ees voinu viinanhimoissaa nousta ettii viinaa ku se pitkäkarvanen luuranko oli sylis löröilemäs.

mä pääsen säteisii!!!*aplodit**jiihaa*

Seuraava biisi etenee erittäin kiihottuneena eteenpäin, sain tehtyä itelleni jesarilompakon ja ulkona on ihan jees sää.

piti olla tällä viikolla viikonloppu töitä, mut se
peruuntui just... saan kuitenki siit palkan! <3

+ saan viimein tänään aikoja sitten tilaamani
levyt :)

huomenna töihin *hymy*koko viikon ollu saikulla, niin oon jo innokkaana lähös töihin

Wihuu ja hihii ja ohoo! Vuoden viimeinen koulutyö tehty valmiiksi ja palautettu :) Oli aivan uskomattoman työläs, aikaavievä ja viime tuntien kirin aikana myös hengästyttävä projekti mutta nyt se on perkele ohi! Ja taisi tulla ihan hyvä vielä, illalla varmaan uskaltaudun lukemaan sen läpi ja yritän olla potematta niitä kaikkia juttuja, jotka ois voinu tehdä toisin tai jotka unohtuivat.

Maanantaina sitten vielä reputtaman tilastotieteen tentissä öö...kolmannen kerran. Ja sitten kesälaitumille (lue: duuniin)!

Tänään vois mennä pyörälenkille ja ehkä oluellekin.

O