päivän :)

Back to häröily O

Vika koulupäivä!!!!!!!!!!

liput tieston keikalle! luulin jo et jää kokematta.

kävin äipänkaa kiertelemäs kauppoja nii se halus ostaa mulle vihreetä ja sinistä kiksukarvaa*hihu*mukaan tarttu kivaa kangastakin ja muuta kaikkee kivaa....kiva shoppailla äipänkaa ku se maksaa kaiken*iloinen*

Vihdoinki saatii projekti tehtyä ja esitettyä ja oli ihan loistava

- aamulenkki
- hyvä aamiainen
- sämpylät
- pullat
- koht hyvää ruokaa
- sulkapallo
- hierontaöljy

kysyin kaverilta tunteeks se ketään hyvännäköstä nymfomaania
'joo, mun pikkuveli'

onneks se oli kuullut väärin mun kysymyksen =)

Saa nukkua pitkään kun ei tarvii mennä kouluun

[q]hedi:
Vähän riemu repesi, kun olin tähän saakka luullut, et joudun Goom- risteilyllä kuuntelee jotain CMXää (sori vaan bändille), mutta huomasinkin, että siellä soittelee myös ORKIDEA,jee!*jiihaa*
[/q]

"Joutua kuuntelemaan cmx:ää".

mun uus tehosekotin!!
saa taas pirtelöä

ja hyrrä sai tosta tyhjästä laatikosta uuden lempparilelun

Mun MP3-soitin -sanelin-radio-USB-muisti on tullut! Varsinkin sanelinominaisuutta oon odottanut kuin kuuta nousevaa, saa vihdoinkin ADHD-muistivihkosen siirtää historiaan

Heränny vähän aikaa sitten...
Pojat tuhisee tossa viel ihan unten mailla..
Ajattelin laittaa taikinan kohoo ja leivon heille sämpylöitä aamupalaksi
Ja tunnin päästä käyn kaupassa ostamassa marjoja niin teen marjapiirakkaa ja vanilja kastiketta välipalaksi. Pojat saa tänään kivan aamiaisen

On vain hyvä mieli..

Loma!
Ja luminen Tampere <3333

Keskusteleminen klubituksessa

Olen just tällä hetkellä niin energinen ja täynnä uskoa omaan tulevaisuuteeni et ei voi muuta kuin hymyillä. Sain lisäks just ihan kuningasidean kuinka tehdä erään toisen ihmisen päivästä vähän iloisempi :)

vika tentti tehty tältä viikolta ja pääsee jo kotii koulusta ja vaatekaappi vihdoinki pystyssä... kiitos mun *super*miehelle! *vink**pus*

hahaah, pomo soitti kun olin just lähtenyt himasta ulos ja sanoi jos tulisinkin vasta 15 (piti mennä 13) kun olen 02 asti. Sopii ihan hyvin mulle :)
Ja tuo yltiösöpö koira joka on poikki kun juossetti koirapuistossa ihan hirmuisesti lumikasoissa.

pääsee viihteelle!!
kaks viikkoo ollu taas kiinni intissä..

Ihanaa ku jotkut viel jaksaa soittaa ja kysyy muuten vaan jakselemisii

-> ku on kipee ni tommonen soittoki pelkästään piristää kummasti päivää

Kyl kaverit vaan rokkaa *sydän*

Tietokoneeni on jälleen "elävien" kirjoissa

Nukkumisen sijaan selailin netistä vanhoja lempparipelejä... Löysin kauan sitten kuolanneeni Wheel of Time FPS-pelin ja pelailin sitä aamuhämärässä kuset housussa Hiippailua varjoisien Shadar Logothin raunioiden keskellä jossa pelkkä sumukin voi hyökätä kimppuun

Ja sit äsken mä löysin abandonwarena Ascendancyn, parhaan avaruusstrategiapelin mitä olen koskaan nähnyt, mutta en ole melkein 10 vuoteen nähnyt sitä missään

Kattoo kuinka kauan menee ennenkuin mä saan tehtyä mitään oikeasti hyödyllistä

O