päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- ...
- 2,345
- Seuraava »
mun uus takefu-kokkiveitsi <3
[q]dncr, 9.9.2007 22:13:
+ Ostin itelleni kukkia (kun kukaan mies ei oo antanu niitä pitkään aikaan vink vink)
[/q]
ootko jo sinkku? millasist kukist tykkäät?
[q]Tuikkari, 18.9.2007 19:27:
Tänään ajattelin miten hyvin mulla menee.
Oon fyysisesti melkein terve.
Oon sinkku ja todellakin tyytyväinen siitä.
Suunnittelin finanssipolitiikan siten, et pärjäisin paljon pienemmilläkin ansioilla.
Asuntopolitiikan suunnittelin kun hommasin kämppää ja se meni täsmälleen niinkun ajattelin.
Ei ole yhtään vihamiestä, ei yhtään ketään kenen kanssa olisin riidoissa.
On se helmee kun on kaikki narut omissa käsissä.
Helmee ei kaiken tartte olla täydellistä et menee hyvin.
[/q]
Tuossa on paljon asiaa ja hämmästyttävän paljon yhteneviä asioita :D
Omalla kohdalla tuon päälle tuo hyvää fiilistä lisäksi se, että ensimmäistä kertaa aikoihin on jonkinlainen oman tulevaisuuden suunnitelma piirulleen päässä. Siis todellisia tavoitteita joiden eteen on valmis tekemään työtä ja elelemään ns. vedellä ja leivällä. Mitä haluaa elämältään, miten sen voisi yrittää saavuttaa, missä tahtoisi olla vuoden päästä, jne.
Päivää -kuski
Bussi jolla ajelen aina töistä kotia, sen kuskina on viimeiset 2vk ollut tämä rehdin ja rehellisen, oikein perussuomalaisen oloinen ja näköinen kaveri. Se toivottelee _aina_ päivää kun astuu bussiin.
Hassua nykypäivänä pk-seudulla - Normaalia ehkä joskus 80 -luvulla tai maaseudulla.
Tämä on tosin samalla päivän :( , sillä ehkä vajaa 10% vastaa sille mitään takaisin.. Mikä meissä suomalaisissa on vialla?
Aivankuin väen vängällä tänne halutaan palveluammatteihin kuten bussi tai taksikuskeiksi jtn Virolaisia hutui ja tutsui jotka ei tiedä _mistään_ mitään jos niiltä erehtyy neuvoa kyselemään. Hyvä jos pari sanaa suomea osaavat.
Vähän kuin pitsaa tilaisi...
[q]Mellu-, 28.9.2007 00:21:
ja tonin kans skypeily =)
[/q]
Moi millaset piccarit sul on?
[q]mikke, 16.11.2007 12:46:
Toi valkonen juttu tos maassa
[/q]
Putsaappa pois se ennenku se kuivuu kiinni.
messilään snögettää
[q]Janisa, 29.1.2008 04:06:
Posti saapui tanaan -mun pitaa varmaan buukkaa reissu Detroitiin.
Aaaaaaaaaaaah, I love my life!
[/q]
mitä se lähetti sulle, ruosteiset kalsarit?
talviturkki lähti 23.3.08!
mulle soitettiin tänää ja kysyttii jos pääsisin tulee töihin ens viikoks..harmi vaan et on kouluu! mut ainaski varmistu kesätyöpaikka =) koskaan ennen käyny näin et soiteltu perään, en oo edes hakenu sinne mut np. ainii ja 41 viestii postattu,sopii hyvin yhtee mun nickkii :)(:
nyt on taas päivän liikunnat tehty, ekaks joutu fiksailla alastuloo tunnin ja sen jälkee pääs hyppii snoukal 3 tuntii mäes yhteensä ja hissii siel ei ole. nyt on nii olo!
auringon nousu hetki sitte ja plussa keli lumet sulaa pois!!
sais se paljas maanpinta tulla esille, sit se kevätki tulis paljon nopeemmin jossai vaihees.
viesti jonka sain vähän aikaa sitte, ekaks aloin miettii missä vaihees oon ehtiny kirjastos käymää mut sitku aloin kattoo viestii tarkemmin nii
viesti menee näin :
paakirjasto@espoo.fi: pyydämme palauttamaan kirjan \”Seksiä lampaiden kanssa\”.
ilmotamme samalla että \”Elämä pienen kullin kanssa\” on saapunut hyllyyn.
ja lähettäjänä oli pikkubroidi!
[q]Avernian:
---
puputyttö:
1.3. first day of spring
---
Paskan marjat.
Kylmää ja lumista siellä on. Ja Suomessa kevät yleensäkin kestää sen puoli kuukautta jos sitäkään, että sitä saa odottaa vielä.
[/q]
kevät ei pelkästään ole sitä kun lehet alkavat kasvaa ja ulkona on +10, vaan se alkaa jo tästä päivästä lähtien. aurinko paistaa pidempää ja lumet sulailee kokoajan. kevät on pitkä prosessi. kesää odotellessa
Aurinko paistaa
Jaahaz! varjos +22 astetta taidanpa pakata laukkuun rantavarusteet ja poistua ulos. ^_______^
Mulle soitettiin äsken ja ilmotettiin et kesätyö alkais 31.5
oivoi tätä fiilistä, ja ammattitaitosesti ilmottivat vielä perjantai päivänä
ulkona on TAAS luksus ilma *plur**aplodit*
Lomat alko, nyt vois vaiks lähtee shoppailee tj :)
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- ...
- 2,345
- Seuraava »