päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,885
- 1,886
- 1,887
- 1,888
- 1,889
- ...
- 2,345
- Seuraava »
hymyilyttää vielä tänäänkin kun oli niin kiva viikonloppu
kiitos kulta *sydän*
[q]Ana-5000:
Mä sanoin hyvästi tolle kaikelle ku lainasin telkkarini pois kun muutin omaan kotiin. Hetkeäkään en oo kaivannu.
[/q]
Juu, ei tu telkkua ikävä, jos on netti =)
Muija on ratkaissut jouluruokaongelmat ja koirakin vaikutti taas pirteämmältä. Jaksoi taistella imuria vastaan
[q]Ana-5000:
---
ezzy:
tää on niinku päivän "Subtv lakkautti Suoraa huutoa -ohjelman"
ei enää väkinäistä paska huumoria ja järjettömän huonoja mainosspotteja ko. ohjelmasta...
---
Mä sanoin hyvästi tolle kaikelle ku lainasin telkkarini pois kun muutin omaan kotiin. Hetkeäkään en oo kaivannu.
[/q]
Itsekin oon pärjänny ilman töllöö täs puoli vuotta ihan hyvin. vie vaan aikaa kaikelta tärkeemmältä ja hauskemmalta. tuleehan jotain wild boysia katseltua sit kavereilla ja leffoja tietysti. ite hankkisin mieluiten 42" pioneerin plasman mut samalla rahalla pääsee jo vaikka kuukaudeksi mauritiukselle. joten en oo ostamassa...
ois oikeesti ollu neljään asti koulua mutta opettajat päätti mennä johonki miitinkiin yhessä ja pääsenki vapaalle jo puolen tunnin kuluessa
[q]ezzy:
---
Ana-5000:
---
[/q]
Kovat jätkät luopuu sekä televisiosta ETTÄ
internetistä himassaan :P
Huomenna duunihaastatteluun=)
[q]salaisinko?:
---
Tres:
---
ezzy:
---
Ana-5000:
---
---
Kovat jätkät luopuu sekä televisiosta ETTÄ
internetistä himassaan :P
---
kovimmat jäbät luopuu tietokoneista kokonaan ;P
[/q]
Tottis, jos en käyttäis sitä musiikin tekemiseen
niin joutaisihan tuo.
Joululoma alkaa tänään
hetken aikaa odotettu loma alkoi vihdoin. saa vaan olla ja nukkua..
Lumi..tuli valoisampi meininki
Tää on ihan älyttömän :))) päivän :), kuulin nimittäin tänään että mulla onkin uudenvuodenaatto vapaapäivä, vaikka olin luullut, että se on normaali duunipäivä *plur**sydän**iloinen*!!!! JIPII!!
oikein mukava yö ja päivä ja ja sataa lunta ja on nätti ilma
ja on kauheen pirtee olo ja varmaan jaksan tänää duunis
[q]ezzy:
Pitää myöntää kyl et MÄ EN O KOVA JÄTKÄ. OLEN HERKKIS JA ITKENKIN JOSKUS
[/q]
mä huomasin joskus 1,5 vuotta sitten et itkeminen on yllättävän miellyttävä juttu, jos ei ole tehnyt sitä moniin vuosiin
ja sit nää kaks biisiä piristää tätäkin päivää uskomattomasti!
[q]ALIEN:[iso]
U 96 - club bizarre
eivissa - oh la la la
[/iso][/q]
Jees jees todella hyvä fiilis tänään...koulu loppus eli loma alko jo etu ajassa mitä piti muutama päivä vapaata ku on tehny kaikkee hyvää koulussa *hih**joo* ja huomenna vähä seikkailee kaupungille vaatteita mettästää *joo**hih*
kulta järkkäs uskomattoman helmet synttärit vkl:na, tänää vika tentti mikä meni hyvin ja nyt alko loma oujea.
-M
[q]Tres:
Lennot varattu: koko helmikuu Kamputsean
viidakoissa, moskiittojen ruokana, viidakkotemppeleitä
koluten ja miinoja tallaten o/
[/q]
Sä oot pelottava ihminen
Tuli päivän hyvä työ tehtyä tuli pelastettuu koira mikä oli murtanu jalan kallion kielekkeeltä
[q]cosmic:
Katoin just äskön Mies vailla menneisyyttä-elokuvan, joka sijoittuu kai johki 60- tai 70-luvulle, mutta elokuvan lopussa pääosan esittäjä matkustaa jollain n. vm. 2000 farmarivolvolla
[/q]
No siis, päähenkilöiden ympärillä maailma oli vanhaa ja romantisoivaa, mutta muu maailma oli kuvattu nykyaikaisena mm. poliisiauto ja kaupungin kadut. Hieno tehokeino. Hauskojen dialogien lisäksi reaalielämän hahmot Annikki Tähti ja Matti Wuori saivat kyllä hymyn huulille.
Tajusin just, että vähäisyydestään huolimatta mulla on sittenkin helvetisti enemmän elämää, kuin kourallisella klubituslaisia!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,885
- 1,886
- 1,887
- 1,888
- 1,889
- ...
- 2,345
- Seuraava »