päivän :)

Back to häröily O

[q]lostgone:
*jiihaa*Eiliset pikkujoulut*jiihaa* Ainoa oikea tekosyy juoda viinaa ja nolata itsensä.. tai juottaa toinen humalaan ja antaa sen nolata itsensä.Ihmisistä paljastuu humalassa tosi outoja piirteitä.*vink*
[/q]

mun päivän toinen hymy voisi olla se että sä oot kirjoittanu tähän topikkiin 2 päivänä peräkkäin.. vähänkö siistii..

*hali**hali**hali*

ps. krapulaan sitten tuoremehuu ja vitamiineja

[q]Orfeus:
---
CandyRaver:
---
Orfeus:
Uus tukka*jiihaa*

---

nii*iloinen* ja se saatiin valmiiks*jiihaa* upee tuli*joo*

---

Kiitti viel kerran*kiitoskiitos*
[/q]

kansa vaatii kuvia!

[q]UnityF:
---
lostgone:
---
mun päivän toinen hymy voisi olla se että sä oot kirjoittanu tähän topikkiin 2 päivänä peräkkäin.. vähänkö siistii..

*hali**hali**hali*
--
[/q]
Vähänkö mäkin oon kauhuissani: oonko mä muuttumassa mukavaksi ja iloiseksi ihmiseksi*ding*
Ja mistä lähtien mä oon harrastanut hymyilemistä*justjoo*ihan sairasta.

*hali**hali*

[q]Timce:
Tänään pääsee tekemään kahta asiaa, jotka on erityisen lähellä sydäntä. Oluen juonti ja levyjen soitto...Noi kun yhdistää, niin ávot.
[/q]

mulla ei tuu mieleen mitään muuta kun ne yhet etkot sun luona... Silloin muuten taisi sähkötkin mennä...*hih* Mut kaljaa riitti.. Millois uusiksi?

tänään on perjantai! ja nyt ollaan valmistautumassa Saunaan, pääsee vihdoin tamppaan pitkästä aikaan. musiikki soi ja fiilis on kaikilla korkealla.
*känni* jatkukoon.. -->

ihanat ystävät + sain tänää ostettuu kaikki joululahjat

Laitoin tänää uuden levarin tilaukseen

Apua! Ihana ilta!!!! Pari asiaa kyllä vituttaa ja PALJON! Mut silti!!!

jos oon kiltti niin pukki tuo uuden äänikortin joka toimiikin jopa
ja nyt naurattaa niinkin huono asia että mulla on syna jonka oon omistanut öö... 7 vuotta ja tänään tajusin että siinä on midi-tuki eli kirjoitin vielä pukille että antaa tonttujen tehdä mulle vielä piuhan jolla saan synan suoraan koneeseen kiippariksi, kyselin kaverilta ja tää on mahdollista kuulemma (jopa mun syntikalla :P) huono puoli asiassa on taas se että potikoita ei ole mutta ei pannupää semmoisia tarvitse kai :)

lapset on joskus aika ihania *sydän* yks kurssilainen antoi mulle joululahjan ja halin

[q]Hotblood:
Yhden kivan tekstarit ja hössötys
[/q]

Sä olet jo ihan pumpulia ja vanukasta koko äijä.

Oli eri mukava soitella levyjä :)

huh huh olipas taas vloppu......ei muuta voi taas sanoo et rankkaa oli ja mitään ei pitäny ottaa...mut siltinkin*iloinen* siis taas kertakaikkiaan loisto vloppu.......*jiihaa*

*plur**sydän*

Tooooosi muksa v-loppu!!!

Mä oon vielä hengissä!! Aamulla tuntu vähän siltä ettei selviäis iltaan asti*iihhih* Meni vähän yli eilen*känni*

Väsynyt mutta onnellinen.

Väsynyt koska en nukkunut, onnellinen ilman mitään erityisempää syytä, life taste mmmpie

nytten taisi löytyä semmoinen äänikortti jollaista olen kaivannutkin :)
kun meinaa toi oma sb live 1.0 tekee kuolemaa ja rymisee sekä paukkuu :(

Ihanat pikkujoulut ja piparien leipomiset mun ystävättären kaa tänäviikonloppuna.

Fiilistä ei pilannu ees sormien palaminen kuumalla sokerilla ja piparitalojen epäonnistuminen. Naurettu on nii, että Kerava raikas

Yhden kivan tekstarit ja hössötys

O