päivän :)

Back to häröily O

Iha mielettömän kaunis aamu. Lumi kimalteli ikkunalaudoilla ja aurinko nousi kauniisti. Ihanan näköistä.

[q]lostgone, 29.11.2006 14:00:

Mut tuutko sä sit takasinkin joskus?*ding*
[/q]

Tuun mä takasin :) en mä oo siel ku jotai kuukauden

[q]mayah, 29.11.2006 14:02:
No etkä lähde! ei sinne noin vaan lähdetä. Selityksiä, selityksiä pöytään nyt heti.
[/q]

Lähden! Systeri on siellä duunissa nyt johonkin kesään asti, ja sil o sellanen iso lukaali siellä missä mä en voi antaa sen yksinkään asua Enkä mä lähe vastaku tos helmikuus, joten en noin vaa lähde. Pitäs matka ehkä ensin maksaa. Mut mä silti lähen, ku eka oli sillai paha näkymä, etten sais lähteä. Mut ny mä sain kaiken järjestymään. Oon vaan ajoissa liikentees jo sitä hehkuttaas ku se nyt si vihdoin varmistui
Helvetti, viisumi ja kaikki pitäis säätää. Voi kiesus.

Elämä tuntuu ihanalta just nyt, ku on taas jotain mitä odottaa *sydän*

Juuri ja juuri parahiksi pakkasen puolella pysytellyt yölämpötila joka on tarjonnut lähes ihanteelliset olosuhteet LOISTAVILLE unille (viime päivät), kun kykenee pitämään pikkutunnit parvekkeen oven auki ja pattereitahan emme luonnollisestikkaan pidä päällä.
EI PAREMMASTA VÄLIÄ! :DDD

Mukava tuulentuiverrus ja auringonpaiste

Huomenna kotiin. *sydän*

Tottui korvat päivässä genelecien soundiin! Ei nämä mitenkään ihmeelliseltä kuulosta
ellei tuotanto ole ihmeellinen. Kuulostaa noi 2001< 2004 trancet paljon paremmalta kuin
ylituotetut poppikiksut! Sain jopa ennätysaikaan alle pulen tunnin väännettyä kohtuullisen hyvän psytrance kick/basso dynamiikan ihan aalloista, ilman taistelua! Tähän voisi tottua*hih*

Sai suoritettua tulityökortin vihdoin pois päiväjärjestyksestä ! JA päivän piristys on ollut myös pöllöjen kuvien selaaminen , koska ne on niin sööööpöjä :3

Kaverilleni tilaamat cd:t tuli tänään, sain muutaman vinyylin myytyä, voitin hedelmäpelistä huomat 8€ ja mun Mayday lippu lähtee kohta tulemaan postissa:)

hemmetin tulinen thaikkulounas

Ihan hyvä olla.

Kohti parempaa mennään :)

Tää koko päivä *sydän*

Huomisestakin tulee varmasti kiva, nään yhen tosi ihanan ihmisen taas

palaveri. Sain kehuja :)

loisto sää!!!
jahka saan fillarista vaihettua sisäkumin (ajoin niittiin alkuviikosta yhen työmaan kohdalla )

niin lähdetään fillaroimaan ja syömään jonnekin kivaan paikkaan ... tosin otan oranssin pikalinjan rehellisen laiska kun olen..
hietsun suunnalta voi sitten etsiä jonkun bistron

tänään viikkovapaa, tosin lauantaina vuoro sitten vastaavasti, mutta olin eilen niiiiin väsynyt et tämä hengähdyspäivä oli tervetullut

edit:

Tää on vähän tämmönen päivän :D. Suomessa on postinumerossa 16960 paikkakunta nimeltä Iso-Evo.

Edit: tuli saman tien päivän oikeakin :) - työkaverit oli ostanu mulle läksiäislahjaksi pari pulloa valkkaria ja suklaalevyn, hienossa kultaisessa pussukassa ja mukana kortti jossa on matkalle lähtevä nalle. :´) Ihania työkavereita, harmi lähteä!

Ihana aurinko! Aivan ihana! Ihan ylikaunista ulkona.
15 päivää Vaasaan enää, ja palkkakin tuli tänään ja JEE. On ihan kiva olla

JA päivän piristys on ollut myös pöllöjen kuvien selaaminen , koska ne on niin sööööpöjä :3

Mä en oo varmaan ikinä ollu näin pitkään terve ja hyvävointinen! Jatkuvat sairastelut on kaukana takana päin, ja toivottavasti myös jää historiaan.

Hitsi että on hyvä olo. Tekis mieli hyppiä ja pomppia

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O