päivän :)

Back to häröily O

Kivahauska puhelu, nauroin kyyneleet silmis

JEE! JEE! Makoilin jo sängyssä kun yhtäkkiä tuli sellanen olo että nyt pitää mennä kattoo mikron vieres olevaa paperipinoa. Menin kattoon, ja mitäs sieltä löytyikää - no helvetti, mun dinersin tunnusluvut! Ihanaa, saan piinaavan laskun pois päivähuolista, ja voin nyt sit huoletta maksaa ton diners-laskun taas tyhjäks ku huhtikuun puoles välis tulee rahaa. Ihanaa. Asioilla on tapana järjestyä

Eilen
Ajeltiin Tampereelle, hotelliin, gaalailta, MindTrek Granprix pokaali, markan känni.. wich was nice..

Oli vika työpäivä*hihu*! Sain kivoja lahjuksia ja kauniita sanoja ja paljon haleja osakseni. Ja pääsen vihdoin eroon Natsilasta *hikoil**iloinen*!! Tänään [reiv:], sit neljän päivän vapaa, ja sit uuteen duuniin *plur*!

Sain siivottuu... kauhee urakka..

Ihana hersyvä nauru ja viikonloppumeininki vaan "leijuu" ilmassa kaikilla. Hyvä fiilis jäädä vapaille

Mä vietän uuden vuoden maailman parhaassa paikassa maailman parhaiden ystävien kanssa :)

.:Siivosin, mutta vaan vähän, ettei käsi kärsisi. Sain järjestettyä DVD:t ja lasitavaran ja viinapullot sillee kivasti meidän hyllyyn. Ei enää näytä niin kaaokselta kuin ennen.
.:Aikakin menee hirmu nopeasti, enää reilu kuukausi niin pääsee Saksaan *sydän*
.:Pian pääsee takasin töihinkin, joka on, ihme kyllä, aika kivaa
.:Amppeliin ilmestynyt yksi kukka (!!)

.:Ompas nyt kiva olla

[q]mayah, 4.6.2007 21:42:
(joka on myös samalla päivän O_o)
[/q]

Mä meinasin laittaa tän todellakin sinne topikkiin, olin niin hämilläni viel koko kotimatkankin :D

Ainii, sit mä oon ihan hirveesti jo pyöräilly tänään :) alppila-haaga-hakaniemi-haaga :)
Ja mun maha on pienempi ku tammikuus. :)

Eilinen akupunktioklinikkareissu teki kyllä hyvää. Selkää ei säre enää yhtään niin paljon kuin eilen!
Suosittelen oikeasti lämpimästi kyseistä hoitoa! Muhun laitettiin neuloja, kupattiin selkää, ja hierottiin vielä kaiken lisäks. Kahden tunnin hoito ja hemmetin hyvä olo, ja vain 50 euroa. Erittäin edullista siis myös, ja oli ns. aitoa kiinalaista hoitoa koska klinikkatäti on kiinalainen.

Töitä alle 5h jäljellä, illalla näkee ystäviä

Ihan kiva viikonloppu siis edessä :)

Vaikka Hämeessä vasta, olo on silti jo semirentoutunut.

Lomaviikko tulee kyllä niin tarpeeseen että.

Aika hyvä mieli :)

Olen pari viime viikkoa tehnyt yötkin töitä parin kouluprojektin parissa.. kritiikkitilaisuudet oli tänään ja sain superhyvät arvostelut.

Ystävien kanssa oltiin syömässä hyvin ja oli tosi kivaa Sai nauraa vatsansa kipeeks ja syödäkin sen kipeeks
Loistava ja hyvä mieli jäi tästä päivästä
*sydän*

Elämä, vieläkin, jälleen kerran.

[q]KooKie, 24.7.2006 13:57:
Tänään lettuja.
[/q]

Oih! mä en oo pitkää aikaa syöny lettuja! Taidampa siis matkia sua olin jo ihan lähes unohtanu lettujen olemassaolon

[q]Jutu, 24.1.2008 15:31:
Kylläpäs virkisti mieltä kävellä kotiin tuossa ilmassa
[/q]
sama homma. lumipyry *sydän*

Ystävät auttaa

Ihana Anni, kiitoksia tän päiväsestä, oli kivaa

*sydän*

Ja kahden viikon päästä kotiin *Sydän**sydän* Mä niin tarvin sitä just nyt. *sydän*

Nätti sää, suunnittelin sauvakävelylle lähtöä
Illalla pump ja veny

[q]AlexS, 29.12.2008 08:46:
Ihan mukavaa olla taas duunissa. Jep, oon outo.
[/q]

Etkä ole. Kyllä, kiva olla töissä :)

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O