päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Kohta alkais firman petanque-turnaus Suokissa. Toivottavasti ei vaan ala sataa, eikä tuu juotua liikaa *blush*.
Sain töissä ruusun yheltä mieheltä
Mistä tietää et on ollu hyvä työpäivä? 15:sta kyydistä vain neljä on haettu tolpalta. Yksinkertaisesti ollu niin kiirettä että ei ole ehtiny sinne tolpalle asti. Sen lisäksi päivän metrosta ei ehtinyt lukea edes ensimmäistä sivua loppuun asti ja feissariin/nettiin ehdin vain kerran - ruokatauolla.
Noh, kolme päivää enää tätä hommaa ja sit alkaa uusi kausi ^_____^ <3
[insert like button here] :)
Hyvä ystäväni tulee katsomaan mua sairaalaan:)
Lueskelin vanhoja blogejani. Niistä tuli aika hyvälle mielelle ja herätti paljon muistoja, vaikka oonkin aika laiskasti kirjotellu
Uus kämppä
Muuttokin ihan pian joten tästä päivästä alkoi sitten kamojen roskiin heitto / uudelleensijoittelu muualle / myyntiinlaitto / pakkaus. Plur!!
---
Uus kämppä
Muuttokin ihan pian joten tästä päivästä alkoi sitten kamojen roskiin heitto / uudelleensijoittelu muualle / myyntiinlaitto / pakkaus. Plur!!
---
Onnee Se on kyllä kivaa omalla tavallaan, vaikka voi olla joskus vähän stressaavakin :) Ja pääsee taas turhasta tavarasta eroon.
T: itsekin marraskuussa muuttanut
Kiitos! Juu itellä lähtee ainakin tv-hyllystö, makkarissa oleva pöytä ja vaatekaappi pois, ja eteisestä joku martelan jättikaappi joka painaa tonnin, vähintäänkin. Lisäks iha hirveesti jotain irtosälää.
Oon iha fileis ^^
[q]kriba, 29.6.2005 14:04:
---
Fyraett, 29.6.2005 00:22:
5 vuotta ollu ilman nokian kännyköitä, ja pakko myöntää et hyvält tuntu siirtyy takas suomalaiseen laatuun(?)
I <3 MY NEW MOPHO
---
Kaks ja puol vuotta ilman Nokiaa Siemens-leirissä enkä palaa enää koskaan takaisin :D
[/q]
itse siirryin siemensistä takas nokiaan koska siemens on hieman liian 'sekava' ja monimutkanen käyttää vs. nokia helppo ja selkee.
Siemensi jää nytte kakkos puhelimeks kunhan sais uuden laturin ostettuu (m55) (edellinen tippu lattialle 2 kertaa ollessaan puhelimessa kiinni latauksessa ja poks, kovaa muovia = ei hyvä)
Kestävyydeltään Panasonic ollu paras koskaan käyttämäni puhelin, mut se jää nyt mun varavara puhelimeks
Uih, kävelin usvaisella pellolla katsomassa kuuta. Ja niin kaunista en ole nähnyt pitkään aikaan.*sydän*
Olipaha kerrassaan hieno viikonloppu
Hahaaaaa... sain nukuttua hyvin ja heräsin kerrankin ajoissa
Vaikka ulkona on pilvistä, sisällä on aurinkoista. Oli todella kiva viikonloppu - tuli tutustuttua kivaan uuteen ihmiseen, tutustuttua paremmin pariin vanhempaan tuttuun, setvittyä väärinkäsityksiä ja puhdistettua ilmaa, ja rentouduttua oikein hyvässä seurassa.
Tänään laittamaan kotia kuntoon ja huomenna loppujen tavaroiden vienti. Ja vuokria maksettu etukäteen. Maydayta odottaessa:)
repesin vaan tälle. ei voe mitn. joku jaksanu väsätä =P http://badvoyeur.com/010/galleries/20070709_47/gallery_867241/109.jpg
Kulta on niin hassu kun se nukkuu. Se tuhisee ja maiskuttelee ja kipristelee varpejaan Sen pää pilkottaa vaan vähän tuolta peiton alta, ja se saa sen aina ja ainoastaan silloin näyttämään jotenkin haavoittuvaiselta ja hellittävältä.. Tekisi mieli mennä halimaan ja pusimaan mutta ei viitsi kun sillä on parin tunnin päästä herätys, ettei se hellyyttävä ilmestys muutu joksikin raivoavaksi, kesken unien herätetyksi kiukkupääksi Nukkukoot rauhassa. Mutta on se herttasen näkönen
Tänään tuli palkka, ja pitkästä aikaa näyttää siltä että voisi huomenna mennä vaikka shoppailemaan hiukan lisää sisustustavaraa, kun vihdoin alkaa sitä rahaakin tulemaan.
Tuntuu että asiat on tosi hyvin.
Vilma tulee ens viikolla *sydän**sydän*
[size=8]Hartiat ja niska on kyl jumis ja se on hieman :( mutta nyt mulla on varaa mennä hierojallekin![/size]
Krossailua 50 min plus viimeset 10 min raskaammalla PLUS viel vatsalihaksia siihe päälle
Ulkona on ihan hemmetin kaunista :')
Kaiken lisäks huomasin, et systeri tulee kotiin kuukauden ja parin päivän päästä! Iih! <3 :')
Oon ihan :')
Olen tavannut uuden ihmisen, kenet mieltäisin saada ystäväkseni. Katsoo miten käy ! :)
Plus näen tänään yhtä elämäni naista, kun hän olis piiiitkästä aikaa Helsingissä käymässä
Tuskin ehdin Helsinkiin asti edes laskeutua kun päätin jo lähtee takasin Tai no, kyl mä töihin asti kerkesin mutkun näin että mulla on pian taas hyvät vapaat ni menin sitten ja ostin lentoliput vaasaan
2.5 viikkoo vielä!
[q]sapeli, 10.4.2006 21:53:
Plus, Metrossa otsikko "Humala johdossa Perussa" (artikkelissa mm: "Humala on suosittu erityisesti köyhien keskuudessa")
[/q]
Näin tän kai jossai ylen nettisivuil, ja repesin kans. Kesti tietysti hetken ennenkuin tajusin koko asiaa, että ei humala, vaan Humala.
[q]
Niijoo ja tuli vähemmän mätkyjä ku mitä luulin
[/q]
50e pääsin vieläkin plussalle
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- ...
- 2,345
- Seuraava »