päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Jenni <3.
Eilinen kahvetus..
Nörttikerhon pikkujoulut
[q]pirpeli, 2.11.2007 13:34:
Meille tarjottiin asuntoa just sieltä, mistä oltiin haettukin*jiihaa*
ipellä ois 200m matkaa duuniin, keskustaan tosi vähän matkaa ja kämppä ois 3h+keittiö+sauna*iloinen*
edit. Lisäksi löysin kirppikseltä sellasen villatakin, mitä olin etsinytkin, ja postilaatikosta tipahti 20e lahjakortti, jonka olin voittanu jostain HS:n kyselystä, mitä en ees muistanu :DD
Pitäsköhän lotota tänä viikonloppuna....
[/q]Voin osallistua kimppalottoon. ;)
meille tuli palkankorotukset ja käteen jää peräti 77e enemmän kuin ennen (mikä on tämän hetkisessä henkilökohtaisessa konkurssissa enemmän kuin tarpeen).
surullisen asian tästä tekee se, että ansaitsen nyt kohta viiden vuoden alalla työskentelyn jälkeen sen verta kuin monilla muilla aloilla on vähimmäispalkka. et ei silloin lukion jälkeen ammattia "valitessa" vissiin käynyt noi palkka-asiat mielessä*justjoo*
onneksi kuitenkin on aina alan vaihto mahdollisuus olemassa jos tää työ alkaa joskus liikaa nyppimään.
ehkä tätä pitäis kategorioida otsikolla: xD tahi :'( mene ja tiedä? "anyway.."
henna kalinainen, -salarakas, povipommi, "bilehirmu" ja tosi-tv-tähti (lue: big brother).
antaisin madonnalle ja britneylle
-'mä oon tosi innoissani tästä illasta, tulee oikeesti olemaan tosi hauskaa. viimeksi, kun olin ulkona, kaksi naista tuli pyytämään rintoihini nimmareita. siitä on tullut ihan yleistä. miehet pyytävät taas mahaan. oli suorastaan kilpailu, kuka saa tanssia mun kanssa. tänään ky:llä oli alex kunnari soittamassa, se on niin hyvä.
musta tulisi hyvä dj, näyttäisin samalla hyvälle siellä kopissa. miespuolisille dj:lle ei anneta sellaisia kriteereitä, niiden ei tarvitse näyttää hyvältä. jos olisi sekin puoli kunnossa, niin aina vaan parempi paketti.
kävin moscow -klubilla katsomassa silloin, kun oli ne naked dj:t soittamassa. hyvä meininki. kiva, ne tanssijat olivat varmaan lesboja, hiplas mua ja antoivat skumppaa. mut ne kaikki näytti tosi hyvältä. voisin miettiä antavani britneylle tai madonnalle, mutta noi ihan normaalit stadin lesset ei kelpaa, joten tyydyn miehiin.'
-lähde: kaupunkilehti metropoli., 5/09.
...siis ei jumalauta että meinasin tukehtua leipääni, kun ks. osio osui silmiin. mistä helvetistä näitä henkisesti mädäntyneitä ihmisen irvikuvia sikiää????? *eikä*
Oli kiva kuulla työpaikalle tullessani pomon sanovan: "Mukavaa kun tulit töihin"
Lakunauhaa + kärsäks kaiverrettu HK Bleu = ultimate pikkujouluvaleasu
[q]Mark, 29.5.2009 15:50:
---
jukebox, 28.5.2009 22:38:
-klips-
---
Jestas! Sanattomaks vetää..
-M
[/q]
uus vuorojärjestely töis 3 viikkoa iltavuoroa peräkkäin ja sitten 1 aamu. ei aamu 6 herätyksiä*nukkuu**iloinen*
sain ystävältä lahjaksi mulle tehdyn haikeiluprogetrana- setin. *sydän* kiitos sille kenelle se kuuluu. :)
[q]Freja, 29.5.2005 05:33:
Nyt on sitten kesäloma. Ihanaa![/q]
Yks päivä viel nii sit olis 5 viikkoo lomaa! Heti huomenna shoppailee -> *naamaräjähtääjasydämmetlentää*
[q]xl8r, 19.10.2009 10:15:
---
Reivaaja, 19.10.2009 10:07:
Eilen kyl huomas taas etten oo ihan normaali. Mulle selitettiin työtehtävää ja mä kuuntelis siinä kunnes silmään osu tieteen kuvalehti. Sn jälkeen mä en kuullu yhtään mitään ja nappasin sen enempää miettimättä sen käteen ja rupesin lukemaan, kunnes säpsähdin et; Hei, mitä mun pitikään tehdä? Onnex oli kaveri niin ei tullu huutia.
---
Miks tää on sit päivän :) osiossa? Tuo kuvailemasi tapahtuma viittaa selkeästi tarkkaavaisuushäiriöön (ADD/ADHD) eikä mielestäni se ole missään määrin :) asia. Jokainen tietysti tavallaan.
[/q]
Ei oo ADD/ADHD ja musta se nyt on hauskaa. Voishan se olla surullistakin, mutta _valitsen mielummin vastausvaihtoehdon a). Tottakai mä vedän siihen jonkin tunnereaktion, jotta tapahtuma kirjautuu aivoihini niin, että pystyn kontrolloimaan sitä sen kautta paremmin.
En kyllä ymmärrä :( ajatteluakaan. Ei ADHD tai ADD:kaan ole mikään sairaus. Ne on luonnetyyppejä. Nykyään kaikki pitää vaan saada paperille ja lääkitys kuntoon. Voisin jauhaa tästä ihmiskunnan normalisoinnista aika pitkäänkin, sen verta olen niitä metodeja nähnyt ja kokenut, ja kärsinyt kun en ole muottiin suostunut ''omaksi parhaakseni'' mennä. Se muotti ei ajatellut ''omaa parastani'' vaan yhteiskunnan parasta. Nojoo.. Ei tää oo hirveen hedelmällistä.
JA mistä tiedän ettei ole? mä etäkäytin sen jälkeen yli 10 konetta samaan aikaan hiiri toisessa, ja kynä toisessa kädessä. Esimerkiksi.
pienet päikkärit peiton päällä partsilla auringonpaisteessa ja nyt kubbe-kautta avaamaan jee
Näki yllättävän tutun, ihan vahingossa, mutta silti oli kiva nähdä
Vimma tulee tänne pariksi yöksi ettei ihan yksin tarvitse olla
On hyvä olla täällä muutenkin. Huumoria riittänyt ja tulee varmaan olemaan sitä lisääkin vielä ja hyvin paljon
Mun lauantaiset kännitekstarit julki
iiiih on vaa hyvä olla
[q]xl8r, 19.10.2009 15:16:
Ei oo kysymys että en ottais sua tosissani, lähinnä vaan vitutti toi kommentti että ADHD ei ole sairaus. Sitten itse copypasteat sivutolkulla asiadataa, jossa näin sanotaan. Mua ei vittuakaan kiinnosta sun henkilökohtainen suhtautumises ADHD:n hoitoa kohtaan, vaan se tosiasia että kyseessä on mieliSAIRAUS eikä se ole kovinkaan huvittava asia.
[/q]
Joten hullulla ei saa olla hauskaa?
Siinä sanotaan myös aikalailla muutakin skeidaa. Me voidaan kyllä luetella sairauksiksi montakin asiaa, mutta jos se ei suoranaisesti sua haittaa liikaa, niin onko silloin sairas? Lääkärit ei vaan saa auttaa asioissa joita ei luetella sairauksiksi. Siksi elämäntavatkin pitää voida luetella sairaiksi. Byrokratiaa, mutta jos se tuo lohtua, niin hyvä.
Voin mä sua mielisairaax sanoa jos se lohduttaa. ''Kun pitää ymmärtää'' Aint gonna happen. Vai ''sun pitää ymmärtää'' Aye. Ymmärtää että on sairas? Nope. Ymmärtää, että on erillainen. Aye.
Sun elämä on nyt varmaa tosi vaikeaa. Ei näyttäny diagnoosi auttavan. Yritit auttaa, et kyennyt. Elä sen kaa saatana äläkä mulle itke, saati kosta, niinkuin kaltaisesi valaistuneet.
Sun on ihan turha inttää mun kaa mun 'mielisairauksista' Mun skaalan marginaalit on ilmeisesti aika vitusti korkeempia.
Ehkä nyt pitäis odottaa sekuntti, mutten odota.
Ja vielä. Anna mä arvaan. Sulla on ylipainoa, rillit, oot n.30, ehkäpä punapäinen, asunu kotona yli 20weex ja kohta paukkuu nore? EEE: Ja miten noi nyt liittyy, sitä yritän tässä itsekkin selvittää.
[q]xl8r, 19.10.2009 15:43:
Ei kysymys ole mistään itsesäälissä kieriskelystä, lähinnä taustalla on se, että asenne ADHD ei ole sairaus on myös tarttunut jokusiin lääkäreihin ja sitä kautta kieltäytyvät diagnosoimasta kyseistä sairautta, vaikka potilas selvästi apua tarvitsisikin.
Itse olen oppinut elämään oman ADHD:ni kanssa eikä oma elämäni ole vaikeaa sen takia. Ja oikeastaan suurimmalta osin diagnoosin takia ja sen että itseni ohjattiin oikeaan suuntaan rakentamaan elämääni. Lääkehoidonkin olen pystynyt jättämään pois, joten voidaan varmasti sanoa, että paljon paremmilla vesillä mennään.
Sulla tuntuu olevan kovin paljon mielipiteisiin pohjautuvia käsityksiä lääketieteellisistä tosiasioista. En millään tahtoisi rikkoa pilvilinnojasi, mutta se että olet jostain asiasta jotain mieltä ja että sinulla on asiaan omat standardisi, ei muuta lääketieteellisiä tosiasoiota ja yleisesti hyväksyttyjä käsitteitä vääräksi.
[/q]
Hienoa :)
[q]
Lyhyesti sanottuna: olen pahoillani, mutta mielipiteesi on väärä. Peace :)
[/q]
Anteeksi herra Marginaali
herkuttelupäivä!
hot rodeja, dippiainekset, karkkii, jäätelöö, hornetteja, riisiä...
tänään oli vain puolikas duunipäivä ja edessä on kaksi viikkoa palkallista lomaa
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- ...
- 2,345
- Seuraava »