päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Dogien kaa piiitkä lenkki oli tänään!!!*jiihaa*
Raukat ihan väsyneitä... Voi mun vanhuksia*sydän*
votti ,aaam tmtao pm ,pam päoaä!! <3
siis kohta mun nainen saapuu tähän maailmaan m,enestyvään mikä tarvitsee ohjaajia. Mun nnianenn on parasata _laoelssa_ saa ,itanm onnlesiks ja hymtlemää n jaaaaa tyytyaäasolaaso!!!!1111111111111
[q]KooKie, 10.6.2007 07:43:
---
ezzy, 10.6.2007 05:50:
---
KooKie, 10.6.2007 05:21:
---
ezzy, 10.6.2007 05:05:
---
Hyzenthlay, 9.6.2007 22:35:
---
ALIEN, 9.6.2007 04:59:
motivaatiota se on ja nimenomaan kiinnostusta. Lotta sähän kirjoittaisit ÄLÄN, jos sä vaan _haluosotpaatatAtatatatatataa_
---
Siis kirjottaisin mitä *täh*
---
Kirjoittaisit jotain mitä ALIEN ei :)
---
Ymmärrettävää tekstiä?
---
Tarkennan vielä huonoa huumoriani:
Mikäli Hyzenthlay kirjoittaisi ÄLLÄN, kirjoittaisi hän täten jotain, mitä ALIEN ei osannut. Hän kirjoitti ÄLÄN.
---
Tarkennan vielä huonosti kohtaavaa huumoriamme: Ymmärsin ja tätä tarkoitinkin. :D
[/q]
mitä täällä älistään?
[q]pain, 12.6.2007 10:43:
heräsin summeriin ja menin avaamaan oven puoliksi unessa bokserit jalassa. postityttö jakeli ebayostoksiani ja punasteli kaunista kroppaani! änkytti jotain et "täs-täs-täs olis nää paketit" ja sit se hymyili ja lähti pois.
nyt 10min myöhemmin ku mun aivot tajuavat ton jutun ni hymy irtoaa.
ja se on jo paljon tällä hetkellä.
[/q]
HAHAHAHAHHA.. Just hyvä! Mullekin tänää jotain tollasta.. Puolialastomia/alastonkin käy miehiä ovelle heti. Kiitos.
Tänään kattoo isännän kans Suicidal Tendenciesiä
[q]lostgone, 18.6.2007 14:25:
---
Taika, 18.6.2007 14:09:
sain itseäni vihdoinkin niskasta kiinni ja ilmoittauduin uimakouluun*hihu*
josko sitä uimisestakin oppisi nauttimaan (eikä tarvitsisi niska krampissa räpiköidä ja niellä vettä*nauru*)kun opettelisi edes yhden uimatekniikan "ihan oikeasti"
---
Haluat vaan päästä pätemään viime vuonna kaivamallesi uima-altaalle.*joo*
[/q]
ehdottomasti.
noloahan se olisi hukkua altaaseen minkä itse on kaivanut
(kaivanut = nojaillut lapioon siinä kuopan vierellä ja ottanut aurinkoa sekä jaellut hyviä neuvoja)
Sain pitkästä aikaa meikkikeikan!*hihu* Kivaa päästä vähä pakkeloimaan*plur*
Täytyy vähän käydä päivittämäs siveltimii*hymy*
Tääl oli tapeltu aamusel ku tulin mestoille ja oltiin vähä ärrimurri*igor* Seivasin tilanteen hakemal pojille wiinerit ja kaffet. Nyt o kaikil hyvä olla*hihu*
ps.mä tein tollast*pökr**ding* Oon tulos vissii kipeeks*hikoil*
[q]Super-Kerttu, 20.6.2007 09:10:
---
emppu, 20.6.2007 09:09:
Tääl oli tapeltu aamusel ku tulin mestoille ja oltiin vähä ärrimurri*igor* Seivasin tilanteen hakemal pojille wiinerit ja kaffet. Nyt o kaikil hyvä olla*hihu*
ps.mä tein tollast*pökr**ding* Oon tulos vissii kipeeks*hikoil*
Ärtsy on alkanut pehmenee!? huolestuttavaa!
[/q]
syyttävä sormi osottaa rusan suuntaan*igor*
Tänään pääsee jo kahdelta töistä. Ja tänään pääsee mökille. ja tänään alkaa jussi-vapaat.
sain asunnon keskeltä helsinkiä<3
siis TERVE!
Billy Thunder - Slide Rule <3 <3 <3
[q]ipe, 15.4.2008 10:14:
I *sydän* Tilipäivä
[/q]
Ja mittarilla Berliiniin.
lähikaupan jonossa juuri ennen mua asioinut tyttö unohti vahingossa: niin lompakkonsa kuin passinsakkin kassien täyttöpäätyyn tarkoitetulle tasolle. täytin muovikasseja, kun ne osui silmään ja kysyin puolelta poppoolta pienesti asianosaisen puolesta "panikoiden", jotta josko olisivat jonkun jota kukaan ei kuitenkaan omakseen tuntenut. samassa muistin tytön joka jo hetkeä aiemmin oli edessäni ollut. otin kimpsut ja kampsut ja painelin ulos, kun äkkäsin jo mainitun hlön etäämmällä kassejaan kantamassa. kiitosten tulva ja nätti hymy jätti mielen jollaista ei saavuta ainakaan internetissä ja siitä(kin) hyvästä :)
lähtö parin tunnin päästä pohjanmaalle vanhempien luokse..
viime viikon ahdistus asiasta on jo vaihtunut odottavaksi ja ehkä hiukan jopa innostuneeksi, on kiva nähdä pikkusiskoa pitkästä aikaa.<3 ja kun viikonlopuksi on tiedossa kivaa ohjelmaa kavereiden luona Oulussa niin ei kai tässä auta muu kuin lähteä matkaan positiivisin mielin.*hymy*
pieni maisemanvaihdos hetkeksi tekee varmasti hyvää*joo*
Nimpparit=lahjoja:D
[q]$, 2.7.2007 09:39:
Palautin lauantaina puistosta löytämäni kännykän aamulla sen omistajalle ja sain rahaa!
[/q]
Mä palautin yhelle sedälle lompakon, jossa rahat ja kortit tallessa. MUTTA SE EI ANTANU MULLE LÖYTÖPALKKIOTA! edelleenkin katkera.
hiii uus päivän :) ökkönen!*sydän* zalamoi ja gaiggee*hihu*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- ...
- 2,345
- Seuraava »