päivän :)

Back to häröily O

Duunin pikkujoulutkuvat julkastiin intranetissä

"FLORIDALAINEN mies kieltäytyy maksamasta elatusapua ex-vaimolleen, koska hän on nyt sukupuolenkorjausleikkauksen jälkeen itse nainen.
Myös ex-vaimo turvautui ko. leikkaukseen ja hän on nyt mies. Entinen aviomies pitää alentavana, että hän joutuu nyt naisena maksamaan elatusapua miehelle 650 dollaria kuukaudessa."
*ding**lmao*

Illalla menen tyttöjen kanssa BAILAAMAAN!*jiihaa* *känni*
Viime kerrasta on jo aikaa kk:si.

Ostin uuden tuolin.*joo* Siinä on mukava istua, koska se on pehmeä eikä kova.*hymy*

Viimeinen vapaapäivä*joo*

oon ollut kyllä niin pro tänään töissä että hyvällä omallatunnolla voin lähtee jo nyt kotiin!
..ja sitten vähän myöhemmin risteilemään*hihu*

Kaikki on vaan Hyvin*nauru*

eilen työpäivän päätteeksi työkaverini sanoi että oon sille kuin pikkusisko mitä hänellä ei koskaan ole ollut mutta aina toivonut olevan*hihu*
..tosin lisäsi melkein heti perään "niin hyvässä kuin pahassakin" mahdollisesti viitaten vähemmän miellyttävään maanantai-persoonaani*iloinen*

mutta kaikkien erinäisten sotkujen keskellä tuntui kyseisen ihmisen sanat enemmän kuin hyviltä.<3

Vanhin tyttö täytti tänään 6 vuotta*sydän* kohta julhitaan kunnolla

[q]KooKie, 10.1.2007 15:19:
On tammikuu ja mulla on kevättä rinnassa. xD*sydän*
[/q]
samoin*nauru*

oma päivän :) on uudet hiukset.*hymy*

niin ja vuosia jatkuneisiin treenikatkoksiin, vähän väliä olevaan "flunssaiseen oloon", huimaukseen sekä väsymykseen löytyi ihan looginen syy. kaiken lisäksi asia korjaantuu kunhan muistaa/malttaa pitää niitä lepopäiviä. tarpeeksi.*hihu*

Mun viimeinen työpäivä!*joo*
Viinipullo odottaa mua himassa ku pääsen töistä 03.

Club laserpoint tänääään!!*hihu* kivaa pääsee taas bileilee*joo*

[q]akiapina, 7.2.2007 21:17:
Kirkasta lohikeittoa L,M,G/ Salmon soup 2.35 / 4.50 / 5.00

:D
[/q]

Moon blondi. Selvennä.

caribiaan lilluun kaverien kans =)

siitäkin huolimatta, että löin pääni heti aamusta otto-automaattiin, on jotenkin maanantaiksi tosi hyvä fiilis*hymy*
ehkä tää olo johtuu vaan lievästä aivotärähdyksestä ja menee iltapäivään mennessä ohi*nauru*

[q]Jocular, 23.10.2006 15:59:
- Uus työsoppari.
- Irtisanoutuminen.
- Kommentit siitä miten harmillista on ku lähen menee.
- Uudesta duunista saatu tervetuliaislahja, sontsa, joka pelastaa päivän tällä säällä.
- Jännittää ja en malta odottaa kahta viikkoa
[/q]

Ai että vihdoin otit ja lähdit? Vaihtamalla se kyl paranee. Huomasin tässä taannoin.

Nyt vois vihdoin ehkä heittää tähän kohtaan myös päivän :) ...
Työpäivä on 15minuuttia vaille pulkassa.

Mun rakkula. *sydän*

[q]Progress, 3.4.2008 10:04:
ootkos sit tietoinen, että onko suomessa kukaan aiemmin edes hakenut moiseen?
[/q]
miten mä voisin tietää ketkä on sinne hakenu? Joskin Suomessa ei ole ainuttakaan muuta hääkuvaajaa joka osaa ottaa dokumentaarista häävalokuvausta "taiteellisesti" (niissä standardeissa mitä [AG]WPJA:n sisään pääsyyn vaaditaan) joten vaikka hakisikin niin ei sinne kyllä pääse - tällä hetkellä.

Joskin järjestönä WPJA on erittäin tunnettu ja ainoaan laatuaan joskin siellä jäsenten tason on vaihteleva, mutta AG jaoston taso on todella kova jonka näkee nopeasti kun vain selaa siellä olevien kuvaajien kuvia.

tänään tuli vastaan semmoinen naisten parfyymin tuoksu töissä et huhhuh. Se sisälsi aikamatkan kolmen vuoden taakse kesään 2003 upeisiin hetkiin - ihania muistoja noi voivat sit saada aikaseks :)

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O