päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Ensimmäinen viikko kouluu takana, ihan sika jees vaikken kaikkia aineita hallitsekkaan täydellisesti*hmph*. Nyt alotellaan kullan kanssa kotona ja illalla deleriumiin
Väsynyt mutta onnellinen
[q]sapeli, 18.8.2006 19:08:
---
Enkeli, 18.8.2006 19:05:
ihan sika jees vaikken kaikkia aineita hallitsekkaan täydellisesti
---
En sano mitään
[/q]
en kerro enempää
lähes sama miten loppu ilta sujuu, tääkin on ollut enemmän kuin erittäin hyvä..Kiitos Kati*hali*
[q]embie, 20.8.2006 16:24:
Sunnuntai kuntoilun merkeissä: 10-13 tuhatta naista sauvoo ja pyöräilee messissä ja ilma oli mitä mahtavin. Tosi kivaa
[/q]
meidän pieni työporukka viihtyi kyseisessä tapahtumassa enemmän kuin hyvin - tosin tulen varmaan näkemään ensi yön painajaisia valkoisissa pyöräilyshortseissa laulavasta Jari Sillanpäästä*nauru*
mutta olkoot, oli ihan mielettömän mukava päivä!*hihu*
[q]embie, 20.8.2006 16:49:
---
Taika, 20.8.2006 16:43:
---
embie, 20.8.2006 16:24:
---
---
Joo, meillä myös koko firman naiset oli lähteny kuntoilemaan ja oltiin siinä oman yksikön kanssa liikenteessä... Sillanpään housut oli kyl jotain todella omalaatuista
[/q]
en osaa päättää kummat oli kamalammat housut - ne valkoiset vai kultaiset*tirsk*
tosin en jäänyt enää katsomaan pidemmäksi aikaa olisiko Jarin vaatekaapista löytynyt vielä jotain pahempaa vaan koti ja suihku houkutteli enemmän. yllättäen*iloinen*
Ihana päivä! *sydän* ihanaa seuraa *sydän*
muutaman tunnin päästä juhlimaan siskon häitä*sydän*
[q]Foxmagon, 22.8.2006 20:33:
Uudet csi jaksot alkaa näemmä tänään Grissom! *sydän*
[/q]
tätä itekkin oottelin, piti tulla ihan varta vasten ajoissa kotiin*iloinen*
erityisen hyvät yöunet takana ja sain kuin sainkin juostua aamulenkillä 11km vaikka viikon verran on joutunut pitämään urheilemisesta taukoa*jiihaa*
nyt ehkä mahdollisesti uskallan osallistua sille 1/4 maratonille minne työkaveri on viikon verran yllyttänyt - voinhan mä vaikka ryömiä sen loppumatkan mitä en enää jaksa juosta
[q]Kaynessi, 25.8.2006 12:41:
Mut hyväksyttiin matkaopaskoulutukseen mikä tarkoittaa sitä et tää poika ei talvee nää vähään aikaan.. Jos en halua
[/q]
Määräaikainen työsopimus muutettiin vakituiseksi sooooooou cool*jiihaa*
[q]candyraver, 23.8.2006 23:49:
Töiden jälkeen 7km juoksulenkki, joka meni niin nappiin, et ihmetyttää vieläkin*täh**pepsodent*
Ylihuomenna uudestaan*joo*
[/q]
unohtu hehkuttaa, että kaks päivää tän juoksulenkin jälkeen lisäsin muutaman kilometrin ja juoksinki 10km töistä kotiin *tähti**pepsodent*
nyt on tosin polvet vähän kipeenä kun yli puolet matkasta joutuu juoksee asvaltilla, enkä _vielä_ omista kunnollisia lenkkareita siihen tarkotukseen, mutta hankinnassa on*iloinen* juokseminen on vaan niin kivaa*jiihaa*
mulla on kyllä niin ihania työkavereita*sydän*
Hymy korvissa lauantaista asti*plur*
[q]*Mirri*, 30.8.2006 15:52:
Jälleen kerran: Äippä *sydän*
[/q]
Munki pitää kantaa korteni tähän hymiöitymis-ketoon.. Mun äiti on aika kökkö kyl, mutta..
Pomo just käski mut marraskuulle 4 päiväks Barcelonaan johonki duunimatkalle..
[size=14]EN PISTÄ PAHAKSENI![/size]
[q]pirpeli, 31.8.2006 08:15:
No mutta, jos sulle jäi yhtään enemmän kuin mulle alunperinkään, niin etköhän selviä:) Ja pääse sitte kuuntelemaan musaakin :)
[/q]
Niin.. sitä mä kelailenki että kunhan saa ääntä tähän huusholliin. Oon ikäänkuin sisäisesti kuollut kun en saa kuunnella musiikkia..
uudet hiukset*hihu*
käsittämätöntä miten se nainen pystyykin aina loihtimaan jotain uutta ja erikoista..
niin ja odotettu kirjattu kirje oli tullut - huomenna saan noutaa korttini postista, valitettavasti..*hih*
[q]pirpeli, 8.7.2008 11:25:
Mä sain äitiyslomalle jäävän työparini paikan, eli työt jatkuu ainakin vuoteen 2010 saakka. Jei!
[/q]
Tosi hienoo, onneee
[q]UnityF, 3.9.2006 18:53:
yhen otuksen näkeminen *sydän*
[/q]
juu, tää oli mun eilisen myöskin*iloinen*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- ...
- 2,345
- Seuraava »