päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- ...
- 2,345
- Seuraava »
eka paiva ku oikeesti nautin lomasta. paasin reivaan hyvan musiikin tahdissa. yksin matkustamisen hyvia puolia; saa muuttaa matkasuunnitelmiaan niin paljon kuin haluaa :) nyt nukkuun. aamulla kohti hiekkarantoja.
[q]mange, 12.8.2005 16:15:
Kolme pukkia?
[/q]
Ne on tässä soinu päässä jo aika hyvän aikaa.
[q]Lyylikki, 13.8.2005 02:09:
Siivoan edelleen. Hauskaa kattella vanhoja valokuvia yms. Löysin mm. HiFi lehtiä vuodelta -99. Olivat aika kaameen näkösiä ja taidettiin jotan höpistä MP3-soittimien tulemisesta tms.
Noh. Asiahan on niin, että totesin, että mulla on enää yksi rööki jäljellä. Mietin, että jaksaisinko kävellä/pyöräillä Rantatien Essolle. Autolla en sentään uskalla, kun olen ottanut muutaman napanderin.
Kävin siinä läpi yhtä laatikkoa (toin sen porukoilta muutama kuukausi sitten) ja sieltä löytyi [iso]avaamaton[/iso] tupakka-aski. Jee. Ei tarvitse lähteä metsästämään tupakkaa mistään. Suitsetaminen kahjustab tervist, mutta iloinen olen silti.
Joskin nyt ehkä vimoselle röökille ja sitten pää tyynyyn, niin jaksaa huomennakin.
[/q]
voi
Sain viimein hommattua hiomakoneen, tämä päivä menee keittiön kalustesetistä lakkapintaa pois jyryyttäessä. Jos sais ensiviikon aikana sitten värilakkaa pintaan..
täydellinen viikonloppu - ei tarkkoja aikatauluja vaan sai kerrankin tehdä sitä mitä huvitti ja milloin huvitti :)
sori kaverit. välillä on pakko tehdä näin jos meinaan selvitä hengissä tulevasta vuodesta.
Pääsee sittenkin laivalle ja reissuun*iloinen*
Monen vuoden jahkailun jälkeen sain itseäni "niskasta kiinni" jä kävin tänään hammaslääkäripelkoani uhmaten tarkastuttamassa huonoon kuntoon päässeen hammaskalustoni..*aplodit*
Yksityisellä kävin(julkisesta hammashoidosta niin kauheet traumat, etten sellaseen astu jalallani enään ikinä). Sain tietää, että odotettavissa on kolmen viisaudenhampaan irti kiskominen, yhden lohjenneen takahampaan pois kiskominen ja kolmen reiän paikkaaminen. Kaikkein eniten pelottaa/kuvottaa noi hampaiden irti kiskomiset*poks* mutta pääasia on nyt se,että aion kohdata pelkoni ja olen siitä ylpeä*iloinen* (pelkkä tarkastuskäynti yksityisellä hammaslääkärillä maksoi 94eur, joten mikään halpa reissu tästä ei tuu,mutta laadusta kannattaa maksaa,varsinkin kun on omasta terveydestä kyse*joo*).
[q]dominikh, 23.8.2005 22:17:
---
Saatko menemään vakuutuksessa, vai maksatko ihan kylmällä käteisellä tuon? Ja sanoivatko mitään arviota...itsellä olisi sama homma tulossa
[/q]
Saan arvion lopullisista kustannuksista ens viikon käynnin yhteydessä. Tänään otettiin röntgenit leuoista ja hampaista ja seuraavalla kerralla se hammaslääkäri on laittanut "pakettiin" sen,että mitä niille hampaille tehään ja millasella aikataululla ja paljon tulee maksamaan.
Mulla ei oo mitään vakuutusta tälläseen, käteisellä tuun maksamaan kaiken.
Ajattelin kyllä vielä kysellä mahdollisuuksista saada jtn apua joltain julkiselta taholta tohon loppusummaan.*ding**joo*
[q]sapeli, 23.8.2005 22:27:
---
Kela maksaa noin kolmanneksen yksityisten hammaslääkärien kuluista
[/q]
Tuolla hammaslääkärissä ovat tehneet sopimuksen kelan kanssa ja noista hinnoista on jo vähennetty se osuus kun ne hoitaa asiakkaiden puolesta kaiken paperityön*iloinen* On toi silti aika rouhee hinta*nauru* elämä on...
[q]La Petite, 25.8.2005 08:10:
Otin n messiin töihin
[/q]
Mitäs tykkäs? Oliko se ihan kiltisti isossa maailmassa?
[q]äm, 25.8.2005 12:39:
Taiteiden yön tarjonta on huippuluokkaa:
SIITTIÖTANSSI
Hannu Korhosen fosforivaloperformanssi tuo Hesperian puistoon reilut 30 kpl fosforoituja siittiösoluja.
HESPERIAN PUISTO
KLO 22-24
Tonne!
[/q]
*muhaha**muhaha* MOON NIIIN TÄÄÄL *MUHAHA**MUHAHA*
[q]La Petite, 26.8.2005 09:35:
Päivän [iso]ISO :)[/iso]
on se että löysin kaapista housut jotka hautasin sinne kun eivät viime syksynä jalkaan mahtuneet...
Ja tänään ne oikein sujahtivat päälle eivätkä edes kiristä
Paino laskenut tämän vuoden alusta 12kg
[/q]
wOw! oli varmasti kiva fiilis.*aplodit* sun pitää kertoo mullekkin pari vinkkii..*iloinen*
tää on jo kyllä parinkin päivän takainen päivän :)
paras ystäväni muutti helsinkiin*sydän*
Multa kiskottiin tänään viisaudenhammas ylärivistöstä vasemmalta..
Se,että miks tää on päivän :) on se,että kohtasin mun pelkoni hammaslääkäreitä ja hampaan irtikiskomista kohtaan ja vieläpä parin minuutin varotusajalla(alunperin olin menossa vaan paikkauttamaan pari reikää,mutta siellä paikanpäällä hammaslääkäri kysyi,että mitäs jos kiskottais toi yks hammas irti tällä kertaa*hikoil*)
Mitään muuta kivaa tässä kokemuksessa ei sitten ollutkaan*igor* pelkoni ovat edelleen olemassa, vaikka nyt yksi hammas saatiinkin kiskottua ilman että pyörryin sinne vastaanotolle(ei ollut kyllä kaukana,kun vanhat muistot aiheutti jonkunasteen paniikkikohtauksen jo siinä vaiheessa kun puudutuspiikkejä laitettiin ja itkin kuin pikkuvauva*blush*).
Ja kyllä toi sattu(ja leukaluut rutisi*sars*),vaikka hammaslääkäri olikin yksityinen ja erikoistunut pelkopotilaiden hoitoon, mutta hammas irtosi alle minuutissa,kun taas puuduttamiseen meni 10min,eli varsin lyhyellä kidutuksella irtos aika isokin viisaudenhammas,kun oli kokenut hammaslääkäri irrottamassa ja kipulääkitykseksi tänään kotona on riittänyt burana 400mg.
(julkisessa hammashoidossa vastaava operaatio kesti viimeksi 2h ja siitä vielä ambulanssilla töölön leukakirurgiaan,ien avattiin ja ommeltiin kiinni kaksi kertaa päivän sisään,sain yhteensä 7puudutuspiikkiä=viikko sairaslomaa+parit kolmiolääkkeet+2antibioottikuuria*kivatsulle* ja tosta reissusta tää mun hammaslääkäripelkokin on peräisin..)
Nyt on sitten vielä 3hammasta kiskottavana*nyyh* ja muuta pientä remppaa..kun ei tullut käytyä neljään vuoteen hammaslääkärillä...mut tästä on hyvä alkaa*reippail**iloinen*
Upouusi tietokone
Piti sitten hakee vähäsen HC:eetä *plur**sydän**plur**sydän**plur*
[q]lostgone, 1.9.2005 21:15:
Ais niin, sain mun kämpän tänään.*joo*Pitänee siivota siel kovasti.*joo*
[/q]
mullakin kaikki ikivanhat koulujutut järjestyksessä, tenttikirjat varattuna jo. näyttää melko todennäköiseltä siis että valmistun ennen joulua :)
ja niin. eilinen tyky ilta :D
[q]mayah, 5.9.2005 20:14:
On helppoa olla onnellinen, kun tekee sitä pienistä asioista...
[/q]
Entä jos se on iso asia miksi ei ole onnellinen...
oli aika kiva viikonloppu.
Uudet hiukset*iloinen* kiitos*sydän**hali*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- ...
- 2,345
- Seuraava »