päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- ...
- 2,345
- Seuraava »
pari päivää vaivannut päänsärky vihdoinkin tipotiessään*iloinen*
Tentti meni putkeen ja huomenna Laserpoint *venail*!
Vaikka onkin lauantai ja jouduin nousemaan töihin ja lähtemään ihanasta lämpöisestä ja pehmoisesta sängystä, niin eilen oli hyvä päivä ja uskon tästä tulevan myös
Kunhan vaan pääsen lähtemään ajoissa töistä valmistautumaan
kaunis aurinkoinen päivä*plur* voi mennä pihalle kokis lasin ja tupakan kanssa ottamaan kevät aurinkoa ja polttaa vaaleeta ihoa*aplodit*
Mulla oli maailman kivimmät treffit ja sain työlisiä huomattavasti enemmän kuin osasin odottaa. Lisäksi huomenaamulla on kampaaja, ja viikonloppu tulossa!!!!
Löysin ehkä maailman ihanimmat kengät eilen*pihkassa*
[q]Avernian Onneksi täällä on jo lähikaupan tädit koulutettu hyvin, eivät enää ihmettele niin paljoa. :)
[/q]
Kokeileppa joskus vaihtaa kauppaa. :P
nukuin viime yönä paremmin kuin yhtenäkään yönä viimeisen kuukauden aikana*hymy*
olis kyllä voinut jäädä vieläkin nukkumaan..
on vaan niin helvetin upea nainen mulla ^___^
Tänään varmistui että saan olla koko kesän töissä*aplodit*
[q]Niksu, 26.4.2005 16:00:
---
Peppi, 25.4.2005 14:59:
Liput Dancevalleyhin tilattu! Ei malta odottaa - enää kolme kuukautta ja sitten mennään!
Samoin täällä! Hmm.. eikai me vaan olla menossa samalla porukalla? Mä olen NIIN kun olla ja vaan voi!!!!!
[/q]
No siis toivottavasti ei! Sun kanssa Damissa & telttailemassa -> *eiei*.
No ei... Tulee ylisuperihkumageeplurjakaikkeamuuta-reissu! Parasta matkaseuraa mukana kaksin kappalein.
Aurinko paistaa, näyttää kesältä... kyllä se sieltä tulee pikkuhiljaa ja tasaisen varmasti...ihanaa!!! Olen kerrankin ajoissa sängystä ylhäällä fiilis on hyvä, kadut on lakaistu ja pääsee rullaluistelemaan... siinä lomassa voisi poiketa vuoden ensimmäiselle terassisiiderille ja hymyllä iloisesti kun aurinko paistaa vasten talven ryvettämiä kasvojani. On se vaan kesä vuodenajoista ihanin ja energisin... tuntuu kuin jaksaisi mitävain, auringo antaa energiaa ja asiat alkaa rullaamaan. Kyllä se kesä jäämiehen sulattaa MAHTAVAA!!! Voin jo kuvitella, enää pienen hetken päästä voin lokoilla hiekkarannalla ja antaa auringon paistaa ihoni ruskeaksi... se on ihan käsillä... mmm... taidampas hakea jäätelön!
Mahtavaa tulevaa kesää kaikille!!!
Oltiin eilen retkellä Seurasaaressa*sydän*
Kiitos Ritva kun oot lähes aina valmis toteuttamaan mun "hyviä" ideoita<3
- Rauha maassa *sydän*
- Kaunis ilma jälleen *sydän*
- Vahvistuminen *sydän*
- Luotan *sydän*
- Uskon *sydän*
- En murehdi vaikka voisin, koska kts. 2 edellistä kohta
- Yksi aivan ihana ajatus
[pieni](on niitä enemmänkin mutta erityisesti tämä)[/pieni]
- Kohta kulunut vuosi kun....
näin jotain maailman ihmeellisintä jolla on ihanin hymy
Sain tentistä 3-/3. Siis tentistä, johon en aluksi edes meinannut mennä, kun en ollut ehtinyt kunnolla lukea. Jippii! Onpa ihana ilmakin.
[q]Energizer, 26.4.2005 21:23:
*sydän**sydän*Panda-pupunen*sydän**sydän*
[/q]
mmmm... Jänispaistia.
Sain varmistuksen huomisesta työhaastattelusta*hymy*
en odota haastattelulta ihmeitä,mutta_ois jo korkee aika_
se,että saisin töitä avais niin monta muuta ovea,joita oon kolkutellu jo hetken aikaa..
Viikonloppu edessä, veronpalautuksia tulossa (508,40), kesä tulossa..
Päivän piriste oli kyllä ehdottomasti nuo veronpalautukset. Vaikkakin taktikoitua, silti mukava yllätys.
[q]onni3mk, 8.5.2005 19:50:
Tuli vaan yhtäkkii tosi kiva olo Semmonen höpö olo, on hyvä olla
Eikä oo ees mitään syytä sillai..
[/q]
mullekkin tulee tollasia aina välil ja ne on kivoi
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- ...
- 2,345
- Seuraava »