päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Kemian kokeesta 4:nen... kyllä mä pänttäsinkin....*nauru*
Sain just äsken uuden tietokonetuolin huoltomieheltä kun pyysin tosi tosi Tosi nätisti, ihan parasta ei tartte enää lattian rajassa istua ^_^
...plus oli niiin käsittämättömän magee aamu, sais iltatee muuttua useamminkin aamukahviksi ^___^
...plusplus tänään tulee oleen niin mukavat illanistujaiset, joista pikasesti pyörähtää kemuihin ja sieltä jatkamaan iltaa yhden erikivan ihmisen kanssa ^_____^
Hyvvee vappuu vaan kaikille jo tässä vaiheessa
Lots and lots of really great stuff!
täytyy myöntää, että alek on aika saastanen jätkä
persmonni
loistava valinta osui makuunista käteen. living high :D
vähän huono omatunto kolkuttaa ottaa tänään itselleen vapaata koulusta ja duunista, mutta pääseepä helposti eroon yhdestä maanantaista. kohta sporttivartille ja keksii jotain kivaa tekemistä iltapäivälle :)
[q]Vampyrella, 29.12.2007 16:54:
---
Freja, 29.12.2007 16:33:
Ihana kävelylenkki, ja tuossa säässä! Teki ihan hemmetin hyvää kun tuuli paiskoi vettä päin naamaa.
Just what I needed.
---
Mäkin olen välillä jättänyt sateenvarjon tarkotuksella himaan ja lähtenyt tarpomaan vesisateeseen. Erittäin puhdistava ja uudistava kokemus, on välillä tullut todella tarpeeseen. Eipä ne kukatkaan kasva ilman vettä ja paskaa.[/q]
No khyl, ja si viel sellasta raivokkaan energistä musaa ku soi kuulokkeista ni oli aivan loistava fiilis!
[q]
Mun oma päivän :) on se, että saan ihan mielettömät kiksit kuuntelemalla Richard Marxia youtubesta. :D
Ahhh, tässähän ihan herkistyy. *sydän*
[/q]
Hassu
pistin äsken tilaukseen sellaisen levyn, jonka ulos tulemista olen kytännyt ja rukoillut päivittäin puoli vuotta. vaikka ei ole varaa, niin tätä ei vaan voi missata. se on minun! VAIN MINUN!
in two words: i came!
[q]Piiuzki, 19.12.2006 15:22:
musta tuli työpaikan vuoden työntekijä *eikä*
[/q]
zomg :D mutta onhan se 170e ylimääräistä kahisevaa :)
itselläänkin oli ihan kiva päivä:
- hauska duunipäivä
- sain vanhasta duunista työtodistuksen hyvin arvosanoin (mikä noilla työvuosilla oli kyllä aika pakollistakin)
- sain työharjoittelustani työtodistuksen, joka sisälsi ylimääräistä työkokemusta ja sanallisesti luvatun palkan. hienoa, että on sanojensa mittaisia ihmisiä
jos nyt lähtis vaikka suorittamaan päivän urheilut ja sitten siirtyis musiikin pariin, niin ois aika täydellinen päivä ^^
anttilasta löytyi ong bak-elokuva alennuksessa. oli ihan pakko ostaa. vaikka en olekaan mikään friikki kung fu-leffojen perään, niin tässä pätkässä päätähti takoo niin skitsoja temppuja, että kyllä sitä vain katsoi suu ammollaa, kun tämän elokuvan joskus näin
+ ostinpa vielä batman 1 & 2, ihan klassikoita ^^
ambient, breaks ja diippi house
np: ollis - laituri trance <3
screwattackin peliholveista löytyi katsauksia vanhoihin nes-klassikoihin. tulee tippa linssiin ja kananiho nostalgiasta :')
Mega Man
Mega Man 2
Mega Man 3
Kid Icarus
Chip 'N' Dale - Rescue Rangers
Bubble Bobble
itken shamppanjaa kun toi icaruksen tunnari alkaa *sydän*
ja tänään soi tekno ^^
[q]Tontza, 3.8.2007 13:10:
Kyllä Angry Nintendo Nerd:llä on viiltävämmät analyysit :D
[/q]
on tullut katsottua noi läpi moneen otteeseen. nämä postaamani pätkät ovatkin niitä hyviä tapauksia, siinä missä avgn keskittyy päinvastaisesta näkökulmasta turkasteluun. monet noista peleistä vaan tuovat tunteita pintaan, eivätkä omaa niinkään komediaalista arvoa niinkuin james rolfen pätkät :)
viimeinen duunipäivä päättyi jo 9.30.
tänään ehtii tekemään kaikkea, mikä muuten arkena jäisi - ja perjantai on vasta alussa :)
Mä voisin jatkaa tätä plurittelu linjaa *plur*:D
Just perfect*pihkassa*
[q]Jutu:
Kaveri pääsi Pariisiin Disneylandiin kesätöihin
edit: en osaa kirjottaa
[/q]
ei o tarkoitus pissata sun piknikille mutta kaikki tutut jotka on olleet tuolla toissa varoittelee paikasta. disneylandin periaatteena on se, etta tyontekijat kuluttaa ansaitsemansa palkan alueen sisalla; safkakaupat on kalliita, tyomatkat joutuu maksamaan itse jopa oman tyopaikan sisalla ja harvoilla on aikaa ja rahaa lahtea kaymaan pariisissa edes vapaapaivina.
mutta tokihan sita tyopaikkaa voi vaihtaa kun on ranskaan ensin paassyt, ja voihan siella jotkut viihtyakin :)
[q]Freja, 28.2.2009 19:32:
Tuhlailu! Shoppailu! Kaikkee kivaa löytyi, ja oikeesti hyödyllistä - sisustusjuttuja kämppääni siis. Nii ja rasvaa ja ja ja muutenki ollu ihan loistoaikaa, on se vaan ihanaa kun ei tarvitse edes mennä yksin nukkumaan *sydän*
Luksusta. :)
[/q]
- Tentti meni putkeen
- Narnia tulee kohta leffateattereihin
- Noi uudet hymiöt, varsinkin hymyilyttää
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- ...
- 2,345
- Seuraava »