hilpeyttä herättävät sanonnat
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 22
- Seuraava »
Helppoo ku saippua.
Se on ny myöhästä ryöhästä.
...sano mummu ku kissalla pöytää pyyhkes.
[q]greenie:
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. He vetävät sinut tasolleen ja voittavat kokemuksella.
-- Dilbert
[/q]
Kymmenen pinnaa ja papukaijamerkki!
Kuulin just tänään..
Kuiva kuin Beduiinin sandaali!
oletko varma
Älä oo tommonen, ota suihin
Yks muija sanos ton kerran xD
Pyörii kuin ryssä Anttilassa...
Taidan olla pikkasen
Kaikki hoituu perseestä perämoottoriin Kaverille tarttui autokorjaamolla myös seuraava sananparsi tulpat ja tupakat, ratin rasvaus ja asiakkaan sumutus
sujahti kuin sukka videoon.
Jos ihmettelet, että mistä tuokin on peräisin, koeta tökkästä videokasetti videoihin jalallasi. ;)
Henkilökohtaisen total-repeämisen aiheutti tuolta toisesta topicista Divesin ehdottamat läpänheitot dj:lle keikan jälkeen:
Pihtasko promoottorit bissee tai jotain sä et oikein näyttänyt olevan messissä.
Tuliks dokattua liian vähän vai liian paljon kun näytti siltä että nuppien löytäminen on vaikeaa
Olen sanaton.
[q]Yvaine:
”tuosta kun jättäis vittuilun pois niin ei jäis muuta ku suu auki” -taisi olla yx hilpeimmistä joskus aikoinaan
[/q]
Tosta ku jättää huumorin pois niin ei jää ku vittuilu tms
[q]Roger Roger:
oletko varma
[/q]
Eiku mä olen Sari *lmao**hihu*
Watch my back sano kyttyrä selkä..yllättävän tarttuva
(studio julmahuvi)
mennään, sanoi kuolema vanhalle
,tai sitten jos jotain asiaa ei kiinnosta pätkääkään tehdä tai kuunnella niin sanotaan: kiinnostaa eniten.
Vituttaa niin ettei veri kierrä....
Väkisinkin alkanut herättää hilpeyttä ne banaalit latteudet, millä naiset ilmaisee kiinnostuksensa puutteen miestä kohtaan, varsinkin kun osa ihmisistä käyttää niitä vieläkin sen sijaan, että sanoisi rehellisesti mitä on mieltä. Esim. tää mä oon ihan varma et joku päivä viel tapaat jonku naisen joka tekee sut onnelliseks tai ei se oo susta kiinni, mä rakastan sua hirveesti ja haluan olla sun kanssa mut nyt mä vaan en voi kun mun elämäntilanne on sellanen etten voi sitoutua ja sit tietty klassinen oon vielki ihastunu mun exään (josta aikaisemmin kertoi, että jätti tämän koska tämä oli kusipää, ja kyseinen henkilö asuu tällä hetkellä ruotsissa naisystävänsä kanssa, joka on raskaana.) ja tietty iänikuinen klassikko en mä oo luvannu sulle mitään!
nimim. sopimuspapert, työtodistusi ja tiliote mukaan ekoille treffeille
[muokattu 30.7.2004 13:12]
-No voi jumangega
-Lähti ku talkkari liukkaalta katolta
..En epäile yhtään jos näistä joku täällä jo ennestään on mutta....
-Luotan suhun kuin pässi sarveen...
-Vanhassakin repussa voi olla hyvät eväät...
-Mitä isompi vika, sitä isompi leka....
ei taida toimii ku turuksi.....
kun joku haki jotain:
-mä hai(n) sen!!!
kun ihmiset menos johonkin:
-ottakaa mut sit kans...
Nää on varmaan tullu tääl jo tusina kertaa mut täs on muutamia jotka tulee aina värään paikkaan ja väärään aikaan...
Sellast sattu sano sonni ku traktorin raiskas.... no oliko nyt kivaa?... no onko nyt fiksu olo?... kiinostaa ku kasa mutaa...
[q]Ana:
-mä oon ihan varma et joku päivä viel tapaat jonku naisen joka tekee sut onnelliseks
-ei se oo susta kiinni, mä rakastan sua hirveesti ja haluan olla sun kanssa mut nyt mä vaan en voi kun mun elämäntilanne on sellanen etten voi sitoutua
-oon vielki ihastunu mun exään (josta aikaisemmin kertoi, että jätti tämän koska tämä oli kusipää, ja kyseinen henkilö asuu tällä hetkellä ruotsissa naisystävänsä kanssa, joka on raskaana.)
-en mä oo luvannu sulle mitään![/q]
hohoo*aplodit**nauru*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- ...
- 22