Aamiaisesta...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 17
- Seuraava »
Ihan samaa mieltä! puoli tuntia luennon alusta pois ei ole niin paha juttu, kuin syömättä oleminen. Opiskelu on tosin vähän joustavampaa, kuin työssä käyminen, mutta olen mä pari kertaa töistäkin myöhästynyt syömisen takia
Oma aamiainen:
4dl kauraa+vähäkalorista mehukeittoa
500g rahkaa+vähäkalorista mehukeittoa
vitamiinit ja mineraalit
5g l-glutamiinia ja 5g kreatiinia
Viikonloppuisin paistan joskus lisäks paketin pekonia ja 4-5 kananmunaa.
Ja aamiainen syödään vaikka myöhästyisin koulusta.
[muokattu 18.3.2004 15:23]
ootte te outoo porukkaa.. mut se, etten tarvi aamupalaa on tottumiskysymys.. ja kun mulla tuota vararavintoa on hieman kertynyt, niin... on se kyl vähän noloo kun vatsa alkaa protestoimaan ja murisemaan aina aamupäivän tunneil.. mut harvemmin syön lounastakaan, yleensä ekan kerran joskus viiden kuuden aikaan iltapäiväl... mä oon tottunu siihen, vatsa ei... et sellast..*justjoo*
[q]Chare84:
ja kun mulla tuota vararavintoa on hieman kertynyt, niin...
[/q]
Vähemmän sitä vararavintoa kertyis jos söisit aamupainotteisesti.
juu tiedän kyllä.. \aamiainen on päivän tärkein ateria\ kiitos niclas.. pistetään harkintaan.. mun elämäntavat on muutenki niin epäterveelliset et.. mut tost vois alottaa.. tai ehkä siitä et menis aikasemmin nukkuun et jaksais herää laittaan aamiaista.. meen yleensä joskus kahelt vaik pitäiski herää seiskalt..*justjoo*
munat ja perse
pari nakkia ja ehkä voikkari + vitamiinit, magnesiumit, kalkkitabut ja kalanmaksaöljyt...kiirettä pitää aamuisin.
Jos lihaksia haluaa kasvatella niin se aamiainen kannattaa syödä. Kyllä sitä varmaan kunnossa pysyy ilmankin (rasvaprosentin osalta) mutta jos itse lihasmassasta puhutaan niin 99% sellaisista Syön mitä haluan ja koska haluan-ihmisistä on aikamoisia riukuja (ainakin mun mittapuulla). vaikka treenaisi kuinka. Ja jos ei kuulu siihen 1% niin turha kuvitella, että samanlainen ruokavalio toimii itsellä.
Eli syökää sitä aamupalaa...vaikka olisitte dieetillä (tai etenkin silloin).
Onks tää joku bodausfoorumi...
WEETOS suklaarenkulit :)~
tai o`boy ja patonkii *slurpsis*
Tuoremehua ja jotain hedelmää tai leipää. Ja ilman aamukahvia en myöskään kyllä lähde minnekään vaikka olisi kuinka kiire..
Aamull en saa alas mitää. Teen oon oppinu nyt juomaa, mutt senki pitää olla päivänsädettä tai ei tuu mitää *iihhih*... vähä nirso tai jotain oon *blush*.
Tämän aamun aamupalana on yllätys yllätys.. Marianne suklaarakeita*vink*
Jostain kumman syystä enää ei aamulla ruoka maistu. Yleisin aamupala taitaa olla pari kuppia kahvia ja ruisleipäpala. Nyt on tosin murojakin, mut ne menee nopeesti muutenkin.
kahvii ja musiikkia
Grill Chips
Mehua ja rakkaan valmistamia kinkkupasteijoita.
ei aamuisin saa mitään kurkusta alas,...no ehkä korkeintaan lasin vettä..jos sitäkään
Nyt on hetken ollut tällainen aamiaismenu eli pari weetabixiä hunajan ja maidon kanssa. joku hedelmä ja kaksi isoa kuppia kahvia joka on käytännössä se tärkein osa aamiaisesta ;)
Eli kun minä esim en syö aamulla mitään niin ihmettelin tässä et mitä te syötte?
NÄLKÄ!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 17
- Seuraava »