tanssimisesta...

Back to häröily O

joo viimeks tuli tansittua about 6 tuntii putkeen ku lab-4 oli täällä.*plur* En vain voinut lopettaa bilettämistä. toivon että marraskuun bileet ovat yhtä hyvät*hih*

Tänään just kelasin et on tullu tanssittuu aikas monta vuotta elämästäni.. Niinku harrastuksena. Öö.. 9 vuotta? Joo taitaa tulla täyteen. Siis puolet mun elämästäni Kyl se on sit vienykki mua vaik minne ja se on antanu mulle paljon.. Itse pidän sitä mitä loistavimpana terapia-muotona, hullu kun olen

Jos bileissä sattuu tulee joku hyvä biisi/setti, niin oksat pois! Toivottavasti kukaan ei ole vielä menettäny hermojaan mun takia

Hmm.. Jos mä halvaantuisin esim. jaloista, enkä pystyis enää ikinä tanssimaan, mä mieluummin kuolisin kun kärsisin siit tuskasta

[q]MaSari:
Itse pidän sitä mitä loistavimpana terapia-muotona, hullu kun olen
[/q]

oon aivan samaa mieltä.. ainoastaan tanssitreeneissä munkin stressi hetkellisesti helpottaa

joutuu vetää iha himo raivol aina *sydän**piis*

Mä varmaan tanssin ihan jokasis pileis mis käyn.

+ et meen kyl pileisiin periaatteel ”jee pääsee tanssimaan”

[muokattu 10.11.2003 22:33]

[q]typ0:
joutuu vetää iha himo raivol aina *sydän**piis*
[/q]

tottis! jalat vieläkin kipeet säteistä, jumittaa etureisistä vähän liikaa.

*sydän* *sydän* *sydän*
Minä olen tanssikone, minusta ei saa pattereita poijjes eikä töpselikään irtoa seinästä - \”Eikö se koskaan pysähdy!?\”

Tanssittua tulee aina ja koko ajan. No välil jotain ”juomaa”, että jaksaa. Loppuillasta vettä..*joo* Enpä oikein muuta hyvää syytä näe bileisiin lähteä. Tai no musiikki, mut kuka sitä paikaltaan jaksaa kuunnella?`*eiei*-kiva..

[q]bansq:

tottis! jalat vieläkin kipeet säteistä, jumittaa etureisistä vähän liikaa.
[/q]

hähä =D todella ja käsi

tanssi on elämä.. pahimman teiniangsmasennuksen aikana tanssi on se miten ylipäätänsä selvisin pahimman yli jo se kuva siitä että tanssii ni saa jaksamaan *sydän*
joskus bussipysäkillä ku musat pauhaa korvissa ni saa pidätellä itseään ettei lähtis mukaan

[q]Texx:
Mä varmaan tanssin ihan jokasis pileis mis käyn.

+ et meen kyl pileisiin periaatteel ”jee pääsee tanssimaan”

[muokattu 10.11.2003 22:33]
[/q]

voiko bileis tehä muuta ku tanssia?*ding*

Tanssittua tulee kyllä joka bileissä. Se on vaan niiin kivaa

[q]<><:
[/q]
Juoda kaljaa ja arvostella ihmisiä sekä musiikkia.*plur*

[q]paanos:
[/q]

[q]Darianna^:
joskus bussipysäkillä ku musat pauhaa korvissa ni saa pidätellä itseään ettei lähtis mukaan
[/q]

niin totta ja myös kaupoissa sama efekti hyvällä musalla. tai hyppärillä koulussa kun kuuntelee musaa yksinään. sillon tosin saa kummia katseita kun tanssii yksin käytävällä...

[q]paanos:
---
<><:

---

[/q]

hip hei!*justjoo*

Tanssin kunnes huomaan, että kaikki ovat kadonneet ympäriltäni, ja tajuan sen minkä muut jo 10 minuuttia sitten, näytän tyhmältä. Elämä on laiffii.

[q]paanos:
---
<><:

---

[/q]

Tai sit juoda siideriä ja arvostella ihmisiä sekä musiikkia..*iloinen*

[q]Jna:
---
paanos:
---
<><:

---

---

Tai sit juoda siideriä ja arvostella ihmisiä sekä musiikkia..*iloinen*
[/q]

Amatöörit.

Prot juo ja arvostelee mitä tahansa. Tästä huolimatta juomastakin pitää aina kitistä, oli se sitten mitä tahansa, itse ostettua tai tarjottua.

[q]tiipi:
---
Darianna^:

---

niin totta ja myös kaupoissa sama efekti hyvällä musalla. tai hyppärillä koulussa kun kuuntelee musaa yksinään. sillon tosin saa kummia katseita kun tanssii yksin käytävällä...
[/q]

kyllä.. tuokin on koettu.. varsinki ku yhdessä vaiheessa harrastin tanssia 8-12h viikossa ni sillon sitä tuli kaikki sarjat ja esiintymiset kerrattua aina ku oli mahdollista.. mut ei se mitään, tanssi on kivaa.. melkein yhtä kivaa ku seksi*blush*

O