Pitäiskö ostaa Pioneerin tonniset vai pysyä vaan S4:sessa?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »
Update:
Tonniset mk3 x 2 ja DJM-800 hankittu kesällä. Tämän jälkeen en ole koskenut S4:seen..tuskin tulen koskemaankaan. On noilla vaan niin eri soittaa. Onhan toi levyjen poltto hiukan niin ja näin ja varsinkin kansien kirjoittaminen, mutta sen arvoista. :) Kyl soittaminen on mukavaa touhua ! vaikka kovin kausiluonteista nykysin onkin.
Oon miettinyt samaa. Ohan S4 hyvä veheje...mut silti. Mieli tekis hommata Pioneerin CDJ 850:set ja 850 mikserin. Mut perkele ne maksaa niin helevetisti...
Mun yksi kaveri teki myös saman ratkaisun ja "päivitti" kontrollerin / tietsikan Pioneerin tonnisiin ja Pioneerin mikseriin. Eikä ole katunut.
Itse olen CD DJ henkeen ja vereen, ollut jo silloin kun clubi DJ:t sanoivat että 12" on se ainoa oikea formaatti. Nykyisin soittelen CD:ltä ja usb-tikuilta. Kontrolleria ja dj softaa olen kokeillut useampaan otteeseen mutta aina tullut softan ja / tai koneen kanssa jotain ongelmia ja juurikin se varmuus puuttuu.
Monet tuttuni osaavat ja käyttävät tietokoneita paremmin kuin minä, sekin vaikuttaa asiaan mutta mulle riittää osaaminen CD poltto-ohjelmien ja rekordboxin kanssa.
Kukin menee omalla tyylillään ja aina sitä arvostelua riittää (ihan sama millä soittaa), kun on bileet niin on bileet
Joo. Jotenkin vaan S4:nen on "liian helppo" tai jotain...vaikee sanoo, ei jotenki pääse samaan fiilikseen...vaikee selittää...et voi olla että lähtee kontrolleri vaihtoon ja Pioneerit tulee tilalle...
Mulle ei vaan napannu kontrollerien käyttö.. Jotenkin puuttuu fiilis. Mut tiiän kyl et kaikilla ei oo näin :)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- Seuraava »