Amini - Icy Rain (Promomix)

Back to miksaukset ja setit O

Uusin Promomix NYT JAOSSA!

Lisää tietoa tulossa...
hard house, hard trance, trance

tracklist:
Tulossa...

lisätiedot - kuuntele

Alkuun en meinannut saada latausta käyntiin, pari kertaa kun päivitteli ja odotteli sivustoa niin lähti tulee. Nyt lataillaan 2kb/s Wuhuu!

Kappas. Just kun kirjotin tätä niin katkas latauksen :DDD
Uploadaas johkin muuhun palveluun myös tää setti, että saan ladattua joskus viä :)
mediafire tai megaupload on ihan jees mesta.

Alkuun en meinannut saada latausta käyntiin, pari kertaa kun päivitteli ja odotteli sivustoa niin lähti tulee. Nyt lataillaan 2kb/s Wuhuu!

Kappas. Just kun kirjotin tätä niin katkas latauksen :DDD
Uploadaas johkin muuhun palveluun myös tää setti, että saan ladattua joskus viä :)
mediafire tai megaupload on ihan jees mesta.

Joo mää laitan uuden! :)

Noniin uusi linkki laitettu!

Nice. Kunnon Hard Trancea ei olekaan vähään aikaan kuunnellut. Varsin piristävää pitkästä aikaa. Alkupää ainakin kuulostaa tosi hyvältä. =) Biisit ovat kuitenkin täysin tuntemattomia kun on niin paljon vain keskittynyt 140bpm musaan viimeaikoina =P

Hyvää menoa täytyy myöntää!

Meni kyl omaks lemppariks jäbän seteistä, joku hämärä punainen lanka sieltä ainakin omaaan sairaaseen mieleen eroittautui, pirun energisiä ja mukavan melodisia biisei.

Miksaus taatua laatua odotetusti
Vinha mielikuva että tätä tullaan viel jouluna kuuntelee kun alkaa iänikuiset joululaulut tökkimään

Oli kyl aivan loisto setti jäbältä <33 Alun madonnat ei iskeny mutta n. 45minuutista eteenpäin kylmät väreet nousi pitkin selkää ja rakastuin

Ja Jumalauta toi vika biisi!!! Mitä helvettiä?!? Ihan törkeen kovaa kamaa!!!

Loistavaa että setti on maistunut! Kiitos kuuntelijoille!

J-MX: No sen tiesin että toi madonna ei suhun uppoa, mutta toivoin että moni muu uppoo

Auacusha: Thänks bro! Mutta täytyy sanoa että kyllä menee meikän omastakin mielestä omista seteistä korkeelle.. ja sitä punasta lankaa koitinkin vähä hakea!

Ja jälleen uusi linkki..

Aivan shaatanan kova :P

Omar Attique

Ekat kolme veisua aiheutti helvetin kovat fiilarit, sit madonna vähän latisti tunnelmaa ( en oo kyl sen artistin biiseistä tykänny ikinään missään muodossa *eiei*).
Mut sit kun pärähti Drifting Away soimaan niin tuli ajelehdittua itsekin täysin hurmiossa setin loppuun asti Kiitoksia tästä

Ekat kolme veisua aiheutti helvetin kovat fiilarit, sit madonna vähän latisti tunnelmaa ( en oo kyl sen artistin biiseistä tykänny ikinään missään muodossa *eiei*).
Mut sit kun pärähti Drifting Away soimaan niin tuli ajelehdittua itsekin täysin hurmiossa setin loppuun asti Kiitoksia tästä

No ei siinä Adrenaline Dept. on mun lempi artristi :D mut thänks bro kommentista ja hyvä että maistu :) Ergilionille kiitokset kanssa! Ja se on aivan vtun tiukka biisi! :)

No ei siinä Adrenaline Dept. on mun lempi artristi :D

Tarkoitin siis Madonnaa :D

---

---

ja tommi varmaan tarkotti sitä että tykkää tosta remixistä sen takia koska se on sen lemppariartistin tekemä :P

---

---

---

---

ja tommi varmaan tarkotti sitä että tykkää tosta remixistä sen takia koska se on sen lemppariartistin tekemä :P

ja mä yhdyn teihin kaikkiin

Aivan törkeen kovia viisuja loistavasti sekoteltuna :) nom i dare say!

tänks ezzy ja pojat se on muutenkin tiukka biisi!

O