HAMPPUPAASTO - Tappaako poliisi kasvien lisäksi ihmisiä?

Back to tunkio O

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_181124258568404

Tervehdys,

Mie aion ruveta hampunsiemenpaastolle, eli pistän asunnon täyteen hamppua ja tästä tulee ilmoitukset viranomaisille ja myös mediaan, että en aio syödä muuta ravintoa ennen kuin sadonkorjuu koittaa. Jos kasvit katkotaan, niin sadonkorjuu viivästyy: b12-vitamiinin puutostila alkaa muutaman vuoden päästä, riippuen ihmisestä se voi olla menoa jo kolmen vuoden päästä. Tosin ensin tulee nykimistä yms. hermostollista häiriötä, ennenkuin delaa.
Tuli itseasiassa mieleen tämä Martin Luther Kingin lausahduksesta, että "mies ketä ei ole valmis kuolemaan periaatteidensa vuoksi ei ole sopiva elämään."

Eli käytännössä nämä sankaripoliisit sitten tappavat ihmisiä kasvien lisäksi, sehän ei ensinäkään ole poliisin tehtävä todellakaan tappaa mitään, vaan suojella.
Ja sitten kun tuohon liittää vielä tieteellisen tutkimnuksen eli Bonekon ( http://www.bonsaiekosysteemi.wordpress.com ), niin tässä on ainekset jo ainakin seiskalööppiin. :)

Boneko on Marko Sihvosen ja Timo Haaran lisäksi saanut myös pari muutakin julkkista hankkeen taakse, olen kuitenkin luvannut näille "noku"julkkiksille että julkistan nämä nimet sitten kun on enemmän porukkaa listassa.

Mielestäni tämä on todella hyvä, rauhanomainen keino tuoda tämä vääryys jälleen kerran esille ja myöskin saada siihen juuri nyt heti, ilman lakimuutoksia ratkaisu.
Hamppuahan ei kasvateta tässä tempauksessa huumausainetarkoitukseen, vaan kyse on tieteellisestä Boneko-tutkimuksesta ja siemenet käytetään ravinnoksi.

Tänään nimittäin heräsin ovikellon pimputukseen ja hetken päästä poliisi astelikin jo sisään, tappoivat itsejalostamani siemenet, projekti on kestänyt noin vuoden ja jalostustyö oli kriittisessä F1-vaiheessa. Vaikka olin jättänyt erikseen esille lähes puoli kiloa pystyynkuivuneita kuituhamppuja, poliisi katsoi silti "velvollisuudekseen" maansa pettäneitä poliitikkoja kohtaan, että suorittavat varkauden kodissani ja tappoivat nämä kasvit. Yli vuoden jalostustyö hukkaan ja taas kaksi maailmaamme parantavaa kasvia tapettiin, koska eduskunnassamme pesii loisia, maanpettureita ja suoranaisia murhaajia! Kuituhampun lehtiä ottivat myös kaiken mukaansa, minkä saivat: nämä olivat tarkoitettu madoille ruoaksi ja olivat osa Bonsai Ekosysteemin kiertoa. Joten, itse henkilökohtaisesti katson nyt mittani täyttyneen siiheksi asti, että tarvittaessa muuraan vaikka koko oven umpeen ja hankin syanidikapselin poskeeni viimeiseksi keinoksi.. x)

Homma alkaa lähipäivinä ainakin omalta osaltani ja kerään sitten jälkijunassa mittavan listan muita osanottajia, niin hommasta saadaan mediakuuma todella nopeastikkin tällä tavoin.. :)

Itsellähän on lääkärin paperit lukio-iästä asti jatkuneesta masennuksesta, armeijasta sain vapautuksen hermostoperäisen kivun takia ja ekan tupakan poltin 6-vuotiaana joten vieroitusoireet ovat niin fyysisiä, että vieroitus olisi terveyden kannalta ehdottomasti paras hoitaa hampun avulla.

Ja vähän asiaanliittyvää musaa tähän väliin:







Jos haluat liittyä mukaan tempaukseen, sinun pitää olla valmis astumaan omalla nimelläsi julkisuuteen tarvittaessa: tätä listaa pidämme kuitenkin ässänä hihassa, eikä sitä käytetä kuin äärimmäisessä tilanteessa eli jos kasveja poliisit käyvät varastamassa ja meinaa joltain ihmiseltä lähteä henki, niin siinä tapauksessa teemme kaikkemme jotta kenenkään ei tarvitsisi kuolla enää maansa pettäneiden poliitikkojen takia!

Minä nimittäin mielummin kuolen, kuin elän enää tässä valheessa: minä mielummin kuitenkin pidättäydyn väkivallasta, vaikka nämä maanpetturit ovat murhaajia ja myöskin minun elämääni vahingoittaneet, vesi, ilma ja maa on saastunutta. Tämän kaiken voi pelastaa hamppu: se puhdistaa mielen, ruumiin, ilman, veden ja jopa poistaa myrkkyjä maaperästä!

Katsokaa myös linkki "Kansan Kokoontuminen":

http://www.facebook.com/event.php?eid=177170195629492

Tv. turisti aka futuristi aka Sir Henri Risti aka Anakin Eiktiwan aka DJ Robbin Hoodz aka whenuntillthen aka se mifu turisti aka semifu aka semifuturisti
--
Kiltamestari

O