Tiesitkö, että aurinkoomme lensi lähes komeetta?

Back to tunkio O

Filmi aurinkokuntamme "lähes tuhosta": Noin 4:42 kohdasta alkaen hän esittelee sitä taivaankappaletta, mikä meinasi lentää aurinkoon.

Mielestäni äijällä on asiaa. Minä olen itse lukiossa kehitellyt omia mustan aukon teorioita ja myöhemmin olen huomannut nämä samat teoriat tieteen kuvalehdessä. Tällä tyypillä on samoja ajatuksia, kuin minulla on ollut omat teoriat, paitsi häneltä opin sen lisäyksen omaan teoriaani, että aikamatkustuksessa mustien aukkojen läpi pitää matkustusaluksessa olla musta aukko itsessään sisällä! Aikaisemmin olin miettinyt jotain kryojäädytysjuttuja, mutta tällaista alkeellista tekniikkaa ei tarvita, kun musta aukko muodostetaan aluksen sisällä. Tässä tämän huomaa taas, "sadannen pään apinan" efektin, että samoja ideoita esiintyy paljon maapallolla lähes yhtäaikaa, kuin sienet sateella.

http://theresonanceproject.org/personnel.html

Eräällä toisella forumilla tuli kommentti tähän, mitä nyt lainaan:

"Mustassa aukossa tietty massa on yksinkertaisesti pusertunut tilavuudessa tietyn rajan"

Onko? Minä kun olin siinä uskomuksessa, että mustat aukot imevät jopa valoa? Onko tämä fakta muuttunut, vai miksi asetat väitteidesi tueksi jotain, mitä et pysty todistamaan? En näes nää linkkejä tekstissäsi, missä osoitettaisiin moinen vallankumouksellinen tieteellinen löytö.

Sensijaan, Mr. Haramein on puhunut paljon asiaa myös tässä videossa, mikä siis ainoastaan näyttää sen; kuinka lähes oman aurinkomme kokoinen taivaankappale oli suuntaamassa kohti aurinkoamme (mikä olisi lopettanut elämän maapallolla), mutta aivan viime hetkellä auringosta purkautui aurinkosoihtu, mikä pelasti koko planeettamme. Ihmeellistä? Todella, niinkuin elämä onkin: ihmeellistä.

Mitä Nassim sanookin siinä, on että tämä tiedettiin myös nasassa mutta ketään ei sanonut mitään, koska he uskoivat meidän olevan "paahtoleipää". Eli myös 2012 on valtiomme tiedossa, kyse onkin siitä mitä nyt kaikki tekevät nyt: lampaat ovat yhä lampaita, eikö olisi pikemminkin parempi lampaiden nyt paljastaa itselleen ketä ovat tässä elämän pelissä? Joten, minä suosittelen tutkistkelemaan asioita (mikä lähtee sisältä, hyvä meditointiasento on risti-istunta), selvittämään tosisisintänsä (sillä kaikki on valoa, elämä maapallolla on vain erilaista valoa kuin auringossa) ja toimimaan maailmanparannuksen puolesta: maailmanparannus parantaa myös sinua!

Millanen on "lähes komeetta"?

aiwan mahtawaa.

Jatkot täällä?

Jatkot täällä?


Muistetaanhan kuinka paljon (turhista) reply-kuvista tykättiin.



Muistetaanhan kuinka paljon (turhista) reply-kuvista tykättiin.


Varmaan yhtä paljon ku muusta huuhaasta?

...aikamatkustuksessa mustien aukkojen läpi pitää matkustusaluksessa olla musta aukko itsessään sisällä!


Eiks je?

Musta tuntuu että tän threadin ainoa musta aukko löytyy herra Ristin korvien välistä.

Mikä on "lähes komeetta"? Saa olla aika järkäle, et aurinko noteerais milään tavalla.

Muistetaanhan kuinka paljon (turhista) reply-kuvista tykättiin.

http://klubitus.org/liitteet/1098483478044.gif

Ja kukas se sitten määrittelee sen, mikä on turha, mistä sen voi tarkistaa? Kuvareplyt ovat imo OLENNAINEN osa nettikommunikaatiota. Kuten käsimerkit tai ilmeet irl.

Jotkut eivät tykkää onelinereistä, toiset pitkistä posteista. Kaikkia ei voi miellyttää. Tekstien ennakkosensuuri laudalla, jolla on ignore feature on ylimääräistä mielivaltaa ja kaksinaamaisuutta. Laittomuudet ovat asia erikseen. Niihinkin on aika vaikeata soveltaa sensuuria, jos ei ole viranomainen.

Vastaapa anqqa tähän. JOS joku laittaa laittomuuksia sisältävän postauksen Klabariin, ja mode poistaa sen, niin eikö mode syyllisty rikoksen peittelyyn?

Ja muista kuinka paljon kysymysten väistelystä tykätään...

Mikä on "lähes komeetta"? Saa olla aika järkäle, et aurinko noteerais milään tavalla.


Videolla myyntipuheen pitänyt new age pastori Harameim kehuskeli että komeetan pyrstö oli auringon kokoinen. No hale bobbin pyrstö oli 150 000 000 km pituinen... eli pieni rääpäle on ollut kyseessä. "Lähes komeetta" :)

Hei Henri. Kun lähdet sinne mustaan aukkoon niin ota Babylon Zoo messiin.


Pistä tuleen postikorttia sit sieltä minne päädytkin, luulenpa että koko Klubbarilla tulis tosi kova ikävä sun tosi mielenkiintoisia postauksia ja mullistavia musiikkiseikkailuja!

Eikun hetkinen, sekoitin sut johonkin hauskempaan tyyppiin

Mikä on "lähes komeetta"? Saa olla aika järkäle, et aurinko noteerais milään tavalla.


---
Muistetaanhan kuinka paljon (turhista) reply-kuvista tykättiin.
---

http://klubitus.org/liitteet/1098483478044.gif

Ja kukas se sitten määrittelee sen, mikä on turha, mistä sen voi tarkistaa? Kuvareplyt ovat imo OLENNAINEN osa nettikommunikaatiota. Kuten käsimerkit tai ilmeet irl.

Jotkut eivät tykkää onelinereistä, toiset pitkistä posteista. Kaikkia ei voi miellyttää. Tekstien ennakkosensuuri laudalla, jolla on ignore feature on ylimääräistä mielivaltaa ja kaksinaamaisuutta. Laittomuudet ovat asia erikseen.

Yllä eritellyistä seikoista jokseenkin samaa mieltä, ei käy kiistämän.

:o

Kabinetti kaveri taas vauhdissa

Jaa, tää aihe onkin jo löytänyt paikkansa :)

O