Pasik - Psycozy3 (live dj mix) [psy/goatrance]

Back to miksaukset ja setit O

Niin siinä vaan kävi että tämäkin päivä piti nähdä.. monta vuotta olen onnistunut välttelemään miksauksen laittamista julkisesti jakoon :) viimeksi oli lähellä vuonna 2006, mutta sillon kuitenkin onnistuin lopulta välttämään.. nyt sitten lipesi ja tässä on livenauhoitus Psycozy 3 bileistä helmikuulta 2010 (Ilokivi/Jyväskylä).

Musa on melodista trancea, pääasiassa liikutaan "Goatrance" genren tietämillä ja seassa myös Full-on psytranceksi luokiteltavaa. Tyyli vaihtelee eri suuntiin tanssilattian meininkien mukaan. Biisit on pääasiassa muutaman viime vuoden ajalta.

Teknisesti en ole kovin tyytyväinen tähän, tuli käytettyä mm. eq:ta liikaa, osittain varmaan siksi että soitin ko. mikserillä ensimmäistä kertaa, ja bile/pa-volumeilla tuli varottua hieman liikaa. Ja onhan siellä kaikkea muutakin säätöä seassa. Noh selittelyt sikseen, bileissä oli tanssilattialla kovat reivit käynnissä, toivottavasti uppoaa myös näin jälkikäteen :)

Kertokaahan mille kuulostaa.

acid, psy, trance

tracklist:

lisätiedot - kuuntele

kuuntelematta paskaa

Oikea asenne! :D

Eihän tällä Saksa-internetillä mitään valuteta, joten kuuntelematta helvetin hyvä!

kuunneltuna... aika loistava biisei... ps. tracklist ois kiva

Kuuntelen ensin ja kehun sitten

kuunneltuna... aika loistava biisei... ps. tracklist ois kiva

Ehkä tässä joku päivä :)

Ohhoh. Nyt se tapahtui :D Pitääpäs kuunnella kun ei paikan päälläkään tullut oltua..

Ohhoh. Nyt se tapahtui :D Pitääpäs kuunnella kun ei paikan päälläkään tullut oltua..

Ei taida kyllä olla ihan sunnuntai-illan iisiä musaa :)

olihan se, sitä itteään

Milläs softilla tee soundia? Hyvänkuuloinen livesetti! Ps. jos tämä on miksaus/mixtape/djsetti, niin ota toi live termi pois.

Milläs softilla tee soundia? Hyvänkuuloinen livesetti! Ps. jos tämä on miksaus/mixtape/djsetti, niin ota toi live termi pois.

Joo taisi tulla vähän harhaanjohtava nimi.. kyseessä on siis nimenomaan dj-setti, soitettu "livenä" bileissä, eikä perinteinen kotona tehty miksaus. En siis itse tee musiikkia ollenkaan :)

---
---

Joo taisi tulla vähän harhaanjohtava nimi.. kyseessä on siis nimenomaan dj-setti, soitettu "livenä" bileissä, eikä perinteinen kotona tehty miksaus. En siis itse tee musiikkia ollenkaan :)

OK. Oli huono päivä ja tartuin pieneen yksityiskohtaan:)

Hei, täähän on oikein hauskaa ja energistä, yksi parhaista psykeseteistä mitä olen kuunnellut!

Tämä jää koneelle piiiiitkäksi aikaa!

Hei, täähän on oikein hauskaa ja energistä, yksi parhaista psykeseteistä mitä olen kuunnellut!

Tämä jää koneelle piiiiitkäksi aikaa!

Kiva :)

Pitänee tehdä jossain välissä ihan oikeakin miksaus-miksaus..

O