onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

Back to häröily O

Jees, kiitos! Läpät tosiaankin ovat dieselkoneissa ei bensakoneissa joten ei huolta*slurps*

Voisin tuon a3 ottaa, ihan näpsäkkä pikku hatsipakki

http://www.fantasycars.com/derek/cars/gt90.html
ja vielä yksi semmonen mikä ois kanssa keräiliöiden unelmallinen lisä kokoelmiin*lmao*
jos ois edes julkastu joskus...

[q]ezzy, 30.4.2007 15:24:
Ei tainnu hellittää mazdan ratissakaan kaasusta hetkeksikään :D
[/q]

youtubessa osuvin kommentti sivulla 6: uusi kola olli :D toi on niin totta.

terveitä lapsosia :D http://www.jugeheikkila.com/U-374_files/u374-0-2.mov

[q]opmdevil, 30.4.2007 11:00:
Auto valitettavasti löytyy. Moottoritiellä päristellessä 120 km/h kulutukseksi olen saanut jotain 12 litraa satasella jos intoutuu ajamaan ylinopeutta eli jotain 140 km/h, niin vetäisee helposti yli 15 litraa.[/q]

No yllättäen pienellä koneella ja lyhyillä välityksillä ajettaessa polttoaineen kulutus nousee aika rankasti kun pitää saada autoon lisää nopeutta. Kandee vaan suosiolla ajella sitä max 120km/h tahi mieluummin karvan alle ni pysyy kulutukset järkevyyden rajoissa. (tai sit hankkia auto, jossa on kuudes vaihde)

[q]juice;D, 15.4.2007 13:35:
NISSAN SKYLINE R34 GT-R
http://www.jbskyline.net/R34/GTR/Showroom/Bilder/R34%20GT-R%20black%20front%20tuned.jpg
Mikä ettei tollanen kelpais ajokortin hommaamisen jälkeen!*plur*
[/q]

Kovasti veikkaisin, että kyvyt jäis vähän jälkeen ton auton ratissa :)

[q]opmdevil, 30.4.2007 11:00:
Auto valitettavasti löytyy. Moottoritiellä päristellessä 120 km/h kulutukseksi olen saanut jotain 12 litraa satasella jos intoutuu ajamaan ylinopeutta eli jotain 140 km/h, niin vetäisee helposti yli 15 litraa. Niin, kyseessä ei ole urheiluauto vaikka kulutuksesta voisi niin päätellä. Ihan citroen Berlingo. Myyn pois ja ostan jonkun mukavemman...
[/q]

Itse otin just kesäauton ajoon ja ajelin loppuviikosta joku 180km ja meni lähes tankillinen gasoa eli n. 55L :D Vähän vois käydä säädättämässä ja öölit vaihtamassa Normaalisti kun menee kympin pintaan maantiellä, jota tostakin ajosta oli 90%.

[q]ezzy, 30.4.2007 15:18:
---
r e m o t i o n, 30.4.2007 15:16:
Tässä suomen paras kuski 2007

---

Toi oli siis FINAALISSA, ei voittanut sitä. ja tosiaan, taidot jotain aivan käsittämätöntä "on kivaa kun tietää olevan hyvä jossakin" joopajoo
[/q]

joo, kuten btcf:lle jo totesin niin tosiaan Kenties maailman kaikkeuden paskin kuski, ehkä jostain uranuksen syvyydestä voi löytyä sokea maahinen joka ajaa enemmän päin sitä itseään, amen.

[q]ezzy, 30.4.2007 15:24:
[/q]
Annettaan sen verta anteeksi, että se oli ehkä ainoa kerta kun se pääsee ajaa mx-5:lla niin kyllä sitä pitää saada vähän leikkiä :D.

Mut siis tosiaan niin ihan vitun läppä :D

[q]r e m o t i o n, 30.4.2007 15:16:
Tässä suomen paras kuski 2007

Ai saatana mikä hälyytys toi mimmi on. Todellisuudessa Suomen paskin kuski ehkä? kenties jopa maailman paskin? myötähäpeäisin jos pystyis jollain tasolla tuohon samaistumaan.
[/q]

Miten helvetissa tolle mimmille on edes kortti annettu...? Siis toihan on ihan sairas lappa...!

ei helvetti.. aivan sairaan huono kuski! :DD hahahha

on 2001 mitsubishi carisma, 2,0 litranen turbodiesel. on meil sit tällä hetkellä viä 440 volvoki, mut se nyt lähtee kun vaan siitä eroon päästään :P

Citroënin edustusautokin voisi olla ihan kiva peli 2,7 litran dieselmotilla.

01000700 - sieltä saa aina hyvän auton silloin kun tarvitsee.

[q]gravel, 5.5.2008 23:10:
On auto ja unelmana ois volvo C30 T5.
[/q] Sama mulla! Musta, T5, Sporttialusta, nahkapenkit ym ym... kaikilla herkuilla tietty Volvo for life!

Mulla sama unelma ja sen viel joskus toteutan....Eli Stingray MULLE!!! 1967-69 mallit parhaita!
Vähäx vitutti, ku kaveri sai 18v synttärilahjax sellasen isältään..toiset saa asioita noin helposti ja toiset, kuten mä, joutuu raatamaan koko ikänsä saadaxeen unelmansa.*hmph*

Tällä olis kiva kurvailla :)

http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2008/03/2003-renault-clio-v6.jpg

[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]

Söpö ja siisti paketti...

O