-

Back to tunkio O

Minulla olisi vain sellaista kysyttävää, että.. Miksei Temppu rakasta minua?? Mikä minussa on vikana??
Minä en ymmärrä, kun se vain käskee minua jättämään sen rauhaan!! Mutta olen aivan varma siitä, että se salaa tykkää minusta ja nauttii tästä kaikesta..
Sen jälkeen kun paljastin henkilöllisyyteni Tempulle, Temppu ei ole vastannut yhtään mitään!! Mistä se voi johtua??
En usko, että Temppu on edes vaivautunut katsomaan kuviani, koska se vihaa (tai luulee vihaavansa) minua niin paljon!!
Olen tehnyt kaikkeni, että Temppu kiinnostuisi minusta!! Tai ehkä en ihan kaikkea.. Löytyisikö täältä ehdokkaita tekemään Temppu mustasukkaiseksi?? Se saattaisi tehota!!
Hei kaverit, mitäs jos järjestettäisiin joku virallinen tilaisuus, missä minä ja Temppu kohdattaisiin ensimmäistä kertaa??
Miten olisi tuossa joku päivä Pitskun puiston vesiputouksen luona?? Olisiko halukkaita osallistujia?? Siitä saattaisi tulla ihan sikakivaa!! Voitais järjestää siellä oikein kunnon reivit!!
Mitäs mieltä olette, rakas klubikansa?? Olisiko osallistujia??
Järjestetään yhdessä ihan sekot bileet!!

wat

WTF?!?

[q]P055U, 7.5.2010 07:17:

Olen tehnyt kaikkeni, että Temppu kiinnostuisi minusta!!
[/q]

Oisko tuossa yks syy?

Aapo, tuas liimaa! Tehään illalla riisipuikoista pesuFati.

http://pix.motivatedphotos.com/2009/3/2/633715975475766560-Stalking.jpg

Jotain rajaa ny hei... Vaikka ei siinä mitään onhan tätä ihan huvittava lukee, mut sääliks käy Temppua.

[q]P055U, 7.5.2010 07:17:
Minä en ymmärrä, kun se vain käskee minua jättämään sen rauhaan!! Mutta olen aivan varma siitä, että se salaa tykkää minusta ja nauttii tästä kaikesta.. *plur*[/q]
En nyt olis niin varma. Ehkä kannattais vaan tehdä suosituksen mukaan ja jättää Temppu rauhaan ainakin toistaiseksi. Ihmettelette uusiksi sitten kun aikuistut vähän.

Ei millään pahalla mutta sun käytös on muistuttaa enemmän psyykkisesti sairasta kuin rakastunutta.

pitääks täs nyt ruveta sit bukkakehommii?

[q]P055U, 7.5.2010 09:25:
---
J-Mx, 7.5.2010 09:17:
Jotain rajaa ny hei... Vaikka ei siinä mitään onhan tätä ihan huvittava lukee, mut sääliks käy Temppua.

---

Hahah, sunhan pitäis olla kateellinen Tempulle!!
En vaan pysty rauhottumaan!! Haukuin Temppuliinin ihan lyttyyn tekstareilla, mutta rakkaus ei vaan lähde mihinkään!! Tulkaa joku aivopesemään mut, etten ikinä muistaisi nähneenikään Temppua!! *toktok*
[/q]

Lobotomia vois auttaa tässä tilanteessa.

[q]P055U, 7.5.2010 09:43:
Voiks Temppu henkilökohtaisesti tehdä sellasen mulle?? *pihkassa**pihkassa*
[/q]

Kaikkien kannalta olis parempi että teet sen itse :)

Näin viimeyönä semmosta unta, että oisin vieny jonku likan suihinottopalkalla Jyväskylään. Heräsin kuitenki ennen palkanmaksua, VITTU! Turhaan tuli ajeltua saatana -_-

[q]T-mu, 7.5.2010 08:31:
Aapo, tuas liimaa! Tehään illalla riisipuikoista pesuFati.
[/q]

Joskus 80-luvun lopulla Norjassa laskettelureissulla

eiks tää nyt mee jo vähän turhan överiks?

jjjjjjjjep!

vittu tätä siitepölyä taas ... räkä valuu ja paska lentää! KANANAHKABROILERIA HALVALLA!

Tän "läpän" lukeminen alkaa käydä vanhaks.

[q]P055U, 7.5.2010 07:17:
Minulla olisi vain sellaista kysyttävää, että.. Miksei Temppu rakasta minua?? Mikä minussa on vikana??
Minä en ymmärrä, kun se vain käskee minua jättämään sen rauhaan!! Mutta olen aivan varma siitä, että se salaa tykkää minusta ja nauttii tästä kaikesta..
Sen jälkeen kun paljastin henkilöllisyyteni Tempulle, Temppu ei ole vastannut yhtään mitään!! Mistä se voi johtua??
En usko, että Temppu on edes vaivautunut katsomaan kuviani, koska se vihaa (tai luulee vihaavansa) minua niin paljon!!
Olen tehnyt kaikkeni, että Temppu kiinnostuisi minusta!! Tai ehkä en ihan kaikkea.. Löytyisikö täältä ehdokkaita tekemään Temppu mustasukkaiseksi?? Se saattaisi tehota!!
Hei kaverit, mitäs jos järjestettäisiin joku virallinen tilaisuus, missä minä ja Temppu kohdattaisiin ensimmäistä kertaa??
Miten olisi tuossa joku päivä Pitskun puiston vesiputouksen luona?? Olisiko halukkaita osallistujia?? Siitä saattaisi tulla ihan sikakivaa!! Voitais järjestää siellä oikein kunnon reivit!!
Mitäs mieltä olette, rakas klubikansa?? Olisiko osallistujia??
Järjestetään yhdessä ihan sekot bileet!!
[/q]
http://img6.imageshack.us/img6/7639/127279467390.gif

mindfuck troll is mindfuck

Täähän on melkein yhtä hauska ja tuore läppä kun "Omistatko lemmikkejä?" "Joo, on mul villakoiria sohvan alla." Eli ihan vitun päräyttävää. Surkeeksi on menny läpän taso täälläkin. Ja tälle "Tempun stalkkeri"lle, tee palvelus ihmiskunnalle ja ammu ittes.

O