juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

Back to päihdekeskustelu O

Huumeita kohtaan ehdoton ei asenne. Ei minua haittaa jos joku ulkopuolinen käyttää, tiedän kuitenkin etteivät nuo kimppuuni käy. Mutta ystävien kohdalla en hyväksy huumehia. Tupakoinnin olen lopettanut ja alkoholia menee kohtuudella mutta siitäkin voisi vielä karsia.

Mulle riittää iloset ihmiset, musa ja tanssiminen *sydän*

Nojoo, onhan toki nestetasapaino säilytettävä

poltan ja juon.. muihin tajunnanlaajennuskemikaaleihin en koske metrin kepilläkään

[q]Phiber:
poltan ja juon.. muihin tajunnanlaajennuskemikaaleihin en koske metrin kepilläkään
[/q]

Entäs luonnon omiin tuotteisiin? *täh*

juon: joskus
poltan: en
käytän: en
kahvia: todellakn ;)

[q]GoA:
Huumeita kohtaan ehdoton ei asenne. Ei minua haittaa jos joku ulkopuolinen käyttää*hymy*
[/q]

Onko toi nyt niin \”ehdoton ei\”!?

juon aina sillon tällön.. mut joskus oon kuskina..
poltan..mut en hirveesti..en oo nyt polttanu ku oon kipee.. flunssa..
käytin huumeit mut en käytä enään... kivemppa olla ilman niit..

alkoholia tosi vähän , jos olen jossain klubilla. Muuten viinaa kuluu jonkinverran. Mitä huumeisiin tulee, niin sen näkee sitten pupilleista, onko ottanut vai ei. Vesi kuiteskin pitäisi riittää

Poltan, käytän nuuskaa(bileissä ja jatkoilla) ja viinalle kyllä kiitos! Nytkin juon, ihan vähän vaan(*blush*) ta-maanantai menossa...

[muokattu 13.10.2003 15:27]

Vain alkoholia *joo**hymy* Sitä kyllä liian usein ja välillä liian paljon..

Alkoholia tulee juotua suht. harvoin, sillai pari kertaa vuodessa tms, känniin asti ei pysty juomaan. Tupakkaa en polta. Huumeiden käyttö taas riippuu määritelmästä ;) , mitään laissa(?) huumeiksi määriteltyjä en käytä, mutta mulla nyt ruokakin menee välillä päähän (musasta tms. nyt puhumattakaan)...

Myöntäväti vastaan vain tuohon tupakointiin, ja siitäkin pitäis päästä vielä eroo, ennen ku terveys menee lopullisesti *blush*.

Viimesestä viina-annoksesta on kohta kaks vuotta aikaa ja sama linja jatkuu loppuelämän *iloinen*. Suosittelen... It feels good!*plur*

kosken pelkästään viinaan
tupakki on pahasta, kuten huumeetkin.

vain alkoholii joskus...

[q]dco: Mikä on streittauksen vastakohta?[/q]

Pikku-Homo

[muokattu 20.12.2003 19:44]

mä rännään piparjuurta

-M

en mitään

eihän täällä kukaan vedä mitään.

kaikkia noista ja vielä samaan aikaan :D

eli siis: