juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

Back to päihdekeskustelu O

Kaikkea noista olen harrastanut/kokeillut , mutta nykyään en...

Ihan jonkun verran. Sillontällön. Tarvittaessa, mut aika vähän.

en mitään näist*pepsodent*

juon, poltan en käytä huumeita.

Kaikkea noista olen kokeilut..... Nykyään poltan tupakkaa ja juon

Juon, ja poltan vaan sillonku juon

kaikkia ja kaksin käsin

Juon silloin tällöin. Tykkään juoda "sopivasti".. humallun mutten sammu puskaan ja herää putkasta. Tupakkaa tulee polteltua jonkin verran, päivästä riippuen noin 0-5 tupakkaa päivässä ja sitten juodessa tulee poltettua aika paljonkin :P

Huumeita en ole kokeillut ja tuskin tulen kokeilemaankaan.

Oon tainnu jo tänne vastata joskus, mutta päivitetään...

Juon, käytän nuuskaa ja en käytä huumeita vaikka mahdollisuus tällä hetkellä siihen on!

alkomahoolia menee jonkun verran, tupakkaa harvemmin ja yleensä harkintakyvyn pettäessä, huumeita en käytä

Juon muutaman(=3 tai 4) alkoholiannoksen kuukaudessa, nämäkin kaikki eri kerroilla. En polta. En käytä huumeita. Ei juuri minua päihtyminen kiinnosta.

juomingit juotu.
en polta, nuuskaa tahi pössyttele huumeista nyt puhumattakaan. en edes "kokeillut" ole eikä vittujakaan voisi vähempää kiinnostaa.
kyllähän hullu saa olla (odotettavaa jopa) vaan ei TYHMÄ. <--heille ei sääliä heru. lol. <3

Juon sillon tällön, en polta kun se ei vaan mene yksiin urheilun kanssa, enkä käytä/en ole käyttänyt huumeita joitain kokeiluja lukuunottamatta.
Voi kyllä olla, että polttelisin kukkaa jos suomen laki sen vaan sallisi.

Juon max. kerran viikossa ja poltan röökin muutaman kerran vuodessa. Aineisiin en ole ikinä koskenu. Pilveä oon kokeillu joskus teininä.

juon 2-4 kertaa viikossa, tupakkaa menee 17-20 päivässä

juon kerran kaks kuukaudes ja kessua palaa päivittäin ~15 kpl

Juon kohtudella (eli aika harvoin ja sopivasti kerralla), en polta enkä käytä huumeita.

On kausia milloin juon enemmän ja kausia milloin tas vähemmän, nyt on on käytössä kausi "juon vähemmän"(1-2krt/kk). En polta enkä käytä huumeita :)

Mä en vieläkään pääse yli siitä, että täällä miltei kaikki ovat niin kovin fiksuja aikuisia (ja osa myös erittäin herkkiä tuomitsemaan) kun melkein jokaikisissä bileissä näkee niitä öyskääviä tai nestehukassa pomppivia "suurisilmäisiä" ihmisiä. Mistä näitä p**ipäitä oikein tulee?

Oma vastaukseni; kyllä, en, joskus.

[q]Inya, 29.12.2009 12:49:
Mä en vieläkään pääse yli siitä, että täällä miltei kaikki ovat niin kovin fiksuja aikuisia (ja osa myös erittäin herkkiä tuomitsemaan) kun melkein jokaikisissä bileissä näkee niitä öyskääviä tai nestehukassa pomppivia "suurisilmäisiä" ihmisiä. Mistä näitä p**ipäitä oikein tulee?[/q]

Tähän täytyy sen verran kommentoida että en ole ainakaan Helsingissä nähnyt öyskätapauksia pitkään aikaan, varmaan ainakaan vuoteen. Kaikki öykkärit ja borderline-tajuttomat tapaukset ovat vaikuttaneet ihan vain viinan seuraamuksilta.

O