juotko, poltatko, käytätkö huumeita?

Back to päihdekeskustelu O

En polta enään ollenkaan..joskus tuli alkoholin vaikutuksen alaisena
Saattaa tulla otettua korkeintaan yksi illassa..niitä kertoja jolloin on tullu otettua enemmän on tänä vuonna kertyny huikeat 3
Huumeisiin en koske, en ole käyttänyt ikinä enkä aio ikinä edes kokeilla. On semmoinen varaus niitä kohtaan.

Poltan valitettavasti, ja juon vähän turhankin paljon/usein nykyään... *nyyh*.

*super**enkeli*

Juon ja poltan...kohtuullisesti

viinaa 1-2 kertaa kuukaudessa , muuten aina selvinpäin

Juon harvoin, en polta ja mömmöihin en koskisi tikullakaan.*poks*

Juon harvoin eikä edes tee hirvee mieli juoda...
Lopetin polttamisen joulukuussa ja oon pysyny ilman...
En käytä mitään extraa...

Tupakointi.. elämäni parhaita asioita.. Tuoksuu hyvälle.. savu näyttää kauniille.. maistuu taivaalle..*iloinen*
Siis aski-2 päivässä ja oon tyytyväinen..
Viina o aina pahaa.. enkä kauheest välitä ryyppämisestä.. mut menee silti kurkusta kivasti alas..
drugs are bad.. okei..

Juu sen verran vielä voisin lisätä että toi extra aineet ei tosiaan nappaa...kyllä sillä suomalaisella kossulla saa pään ihan tarpeeks sekasin!

Juon, jos taas poltan,niin pää menee*purr*..
Mitäköhän tapahtuis blossesta...
En edes uskalla kokeilla..
Saan astman jos alan polttaa, mulla on jo lievä astma ja joutuu vetää astma piippuu aina ennen bileitä
Ja sit jaksaa paremmin, ku ilma vaihtuu..

[muokattu 13.5.2003 23:10]

No kyllä aina välillä tulee blossee poltettua mutta so what ei se mailma siihen kaadu:/...ai ei vai vittu vierotukses joutuu käymään ku aina välil vaan silmis sumenee ja missään ei oo mitäan järkee ja sit aina bileissä prkl vetää kaikki mahdolliset mömmöt naamaan:/...äsh ei jaksa enää kauaa mut niin se vaan menee!!!

happoja kerran kk:ssa ja sieniä kerran vuodessa. Naksuja ja piriä joka aamu ja viinaa en vedä koskaan, koska joutuu koko ajan juosta kusella. Polttaminen on intiaanien touhua...

en*nukkuu*

juon kohtuudel, poltan kylläkin aika vitusti...*täh**täh* mut huumeit en käytä!!!*nauru**piis**ökkö*

Juon jonkiverran en polta enkä käytä huumeit

*mur**eiei**hmph**poks**ding**justjoo**voiei**häh**igor*Ei oo tarpeeks hyvii huumeita, niiden pysyvät vaikutukset on negatiivisia. Siks mä juon vaan alkoo, enkä polta.

Juon ehkä kerran tai kaks kertaa kuussa, poltan vaan ku juon enkä aina sillonkaan ja kukkaa on tullu kokeiltua *nauraa**nauraa**nauraa*

* En juo (siis alkoholia)
* En polta (paitsi joskus kieleni)
* En käytä huumeita

Enpä ole koskaan kokenut tarvitsevani noita aineita *nauru*, mut mun puolesta muut saa tehdä mitä lystäävät

elämä on kuin huumetta sen takia en sitä käytäkkään
ja poltan sätkiä kun tykkään nikkaroida kaikkea ja sätkiän kääriminen on yhtä nikkarointia
juon silloin kun janottaa eli laskelmieni mukaan n. joka toinen tunti ja vettä juon hyvin harvoin*nauru*
....no taitaa se olla toisin päin että vettä enemmän kuin alkoholia vaikka onhan se alkoholi mukavaa litkua...*nauru*

En polta, mut juon. Ja oon ihan tyytyväinen.

eli siis:
poltatko,juotko,käytätkö huumeita?
mä ite poltan,juon,mut huumeisin en koskekkaan!!!!*plur*
ja oon ylpee itestäni!

[muokattu 23.10.2002 13:50]

O