Luminescent - Enigmatic Mindfield [Nostalgiaa 1998]
Löysin vanhan c-kasetin vuodelta 1998, jossa hyvin aikaisia tuotoksiani.. Tässä yksi ihana. Olin kuunnellut Robert Milesia, Enigmaa ja goatrancea selkeästi. Toteutus yhdellä entry-level syntikalla ja rumpukoneella, jälki sen mukaista mutta sielukasta, sitä itseään mitä mun tassuista syntyy.
breaks, house, psy, trance, jotain
lisätiedot - kuuntele
Ihanaa ajan patínaa. Synasaundit niin pehmeitä ja ne ihanasti sivelee korvakäytäviä ajautuessaan korvakierukkaan ja kuulosoluihin heiluttaen pikkiriikkisiä tuntosarviani..
Eli ihanaa melodiaa ja paikkapaikoin jopa ihan hittiainesta.. Final Fantasy speakit vaan jäi poies.
Mukavaa vaihtelua "nykysaundille".
Joo tää oli oikein mukava breath of fresh air, tulee ysärin alku mieleen.
[q]Ergilion, 9.4.2010 22:19:
Joo tää oli oikein mukava breath of fresh air, tulee ysärin alku mieleen.
[/q]
Hehe, kuuntelin ysärin alussa mm. Oliver Adamsia, Code Redia ja Eccentricia. Oliskohan niilläkin ollut vaikutusta *sydän*
Kyllä tätä kuunteli paljon mielummin kuin suurinta osaa nykypäivän tränsestä/progehuusista.
Historian siipien havinaa, toimii kyllä mulle! x)
Mukava biisi :) toimii.
[q]mastream, 10.4.2010 04:38:
Kyllä tätä kuunteli paljon mielummin kuin suurinta osaa nykypäivän tränsestä/progehuusista.
[/q]
komppaan.. kiva biisi. täs on sentään melodiat hallussa
Mukavan leijailevat melodiat. Näitä kuuntelis kyllä enemmänki. Onks äijällä ollu joku live/miksaus joskus jaossa?
nättii on, hieno homma et löysit :)
Vitut nostalgiasta, hieno raita - hyvää transea.
Vähän te ootte ihania, kiitos *sydän*
Oon itse kuunnellut tätä raitaa repeatilla nyt noin sata kertaa enkä jostain syystä kyllästy..
Säveltäjä tossa vieressä kehotti kuuntelemaan tän, tosi kaunis kipalehan tämä on :)
voi hyvä jestas sentään, this is trance! ei sillä c-kasetilla sattunut olemaan muita biisejä, noi soundit hivelee kyl korvia :)
[q]Damien, 24.4.2010 13:52:
Miksi sä itseesi edes kyllästyisit?
[/q]
Hehheh, tuon kappaleen löytyminen toi valoa siihen pimentoon jossa itseni kanssa olen. Itseensä voi kyllästyä pahastikin, musiikkiin ei. Tai jos musiikkiin kyllästyy niin sitä pääsee aina karkuun, itseään ei..
[q]akiapina, 24.4.2010 21:53:
voi hyvä jestas sentään, this is trance! ei sillä c-kasetilla sattunut olemaan muita biisejä, noi soundit hivelee kyl korvia :)
[/q]
Kiitos Aki!! Oli siellä muitakin biisejä, ei vaan näin onnistunutta sielunmaisemaa. DAT nauhalla on vielä lisää muttei kojetta. Yksi- tai kaksi on mielessä jotka voisin vielä uppia palvelimelle.
Itkin.
Toimii niin helvetin hyvin.
Ei mulla muuta.
Oi että, sen verran täällä hehkutatte et on pakko ladata heti kun kotiin pääsen, Cant wait ^_____^
No huh, täähän on ihan mahtavaa dream trancea. Jos vastaavaa tavaraa löytyy lisää, niin jakoon vaan. *pökr*