VOODOO | Creamer & Ana & SK & JL

Back to tapahtumat O

Silleen ömg. Hieman huppelis. Ja vieläkin surisee.. Ei saa surista.
Kivaa oli. TUttui paljon ja musiikki tummaa ja niin oli menokin. Hissu oli hyvin naamioitunu pissuks :hah: . Mitähä äiti sano aina kun aioin juada 0,5l salmarii pohjiks...evt.
Kiitti kaverit :heart: Ny nuQ!

Mun poika! :D

Harmi kun ei päästy paikalle... :(

Quote by okiru
Hissu oli hyvin naamioitunu pissuks :hah:

was? wot? where? me?!? :D

...hyvä tarjoilu, hyvää musaa, hyvät juhlat! :heart:

Joo taattua vooDoo laatua oli jälleen! :)
Hieman kun olin kipeä niin en jaksanut
kovinkaan pitkään paikalla olla, mutta se tunti
mitä ehdin Creameria kuulla oli ihan näppärää,
vaikkei ihan täysillä uponnutkaan meitsiin.

Niin ja tarjoilut oli :heart:

Noniin pahimmasta selvitty.

Perin oivat kestit olivat. Tarjoilu oli über näppärä ja tosi hyvää kaiken lisäksi.<3
Itse olin aivan liian humalassa ja anteeksi Pinnie ja kaikki muut rakkaat toverit. Toivottavasti silti tykkäätte musta. :heart: Mr Hervanta pääsi hieman liikaa kisakuntoon. :D Ja woot nennakin ollu siel enkä huomannu. :eek: :(
Ana pelasti illan ja encore oli mitä parasta! Rui da Silvan Touch Me vei ajassa taaksepäin Oceanian aurinkokannelle klo 5 aamulla, jossa muistan miehen sen viimeksi soittaneen. Oli nääääääiiin leppoisaa ^_____^

Kiitos ja seuraavaks selvinpäin uusiks :cool:

Kivat kemut...Creamerin setti meni kyllä vähän ohi, mutta hyvää synkemmän puoleista perusprogea se tais olla..jotkut väitti, että odotusarvona oli vieläkin synkempi ja senpä vuoksi setti ei ainakaan ko. tyypeille maistunut.

MrA kyllä veti pointsit himaan aivan oikeutetusti, ja viimeinen ihQ-biisi sai melkein silmät kyynelehtimään :D (koska se on niin hyvä, sano kuka mitä tahansa :mad: )

"You will always be my baby
I'm always thinking of you baby, yeah
Touch me in the morning
And last thing at night
Keep my body warm baby
You know it feels right...JNE"

(Rui Da Silva - Touch me)

Quote by okiru
Mr Hervanta pääsi hieman liikaa kisakuntoon. Ana pelasti illan ja encore oli mitä parasta! Rui da Silvan Touch Me


tässähän nää olennaisimmat tulikin. kätsyy kun ei tarvi ite miettii mitä sanois bileistä :D

Helou.

Kiitos kaikille, oli loisto avajaiset!! SPR:n tiliäkin saatin kartutettua 150en arvosta, kiitos siitäkin.
John lähetteli juuri terveisiä nykistä, kiitteli ja päivitteli ja oli erittäin tyytyväinen!

Ens kerralla mennään sitten vähän techimpään suuntaan Tony Thomaksen tahdeissa,siitä infoa lisää kohta. Ja se seisova pöytä ei jäänyt myöskään viimeiseksi joten mestoille heti kympiltä jos haluut nautiskella alkuillan antimista..

piis,

-a.

Ens kerta kuulostaa lupaavalta! Harmittaa kun en päässy
kuuntelee Creamerii, tarkotus oli kyl..

Mukavat kemut kaiken kaikkiaan! Musiikki oli laadukasta koko illan ja äänentoisto potki riittävästi. Harmittaa kun tuli lähdettyä pois ennen Touch me-encorea, prkl.

Damn!
Olipas loistavat kinkerit! Oikeat ihmiset paikalla, oikea fiilis, oikea musiikki, oikea hymy kasvoilla, oikea encore, oikeaa juustoa ja oikeat jatkot eli oikeasti onnistunut ilta - kiitos.

it was perfect. :heart:

O