Freeform 8.12.2004

Back to tapahtumat O

Freeform ei pettänyt taaskaan, vaikka venue vaihtuikin sitten viime käynnin. Rose Garden toimi erinomaisesti tällä kävijämäärällä, tilaa löytyi mutta hyvän musiikin ystäviä oli silti riittävästi paikalla. Fanun klasarisetti oli täytä rautaa, samoin Swithchonen alku- ja loppupuolisko. Resound soitti edellisiin verrattuna aika tasapaksua tavaraa, joskin muutamilla helmillä ryyditettynä.

Illan ainoa miinus, ja varsin suuri sellainen, tuli klo 2:00 kun baarihenkilökunnan nainen kävi vaatimassa Resoundilta todella huomattavaa alennusta äänenpaineeseen, minkä seurauksena viimeisen tunnin bilefiilis lässähti totaalisesti. Olisi hauska tietää, mihin tällainen toiminta perustui. Illan musiikillinen jatkumo romutettiin todella ääliömäisellä tavalla, varsinkin kun itse päätin vaihtaa ilmaisen joukkoliikenteen taksiin kuullakseni Resoundin setin loppuun saakka.

Ihan hubaa oli, ja oli oikein mukavaa kuulla vähän techimpääkin soundia
pitkästä aikaa. Kiitos kytköselle siitä. Mikähän mahtoi olla Switchonen setin
ensimmäinen träkki?

Quote by timppa^
Ihan hubaa oli, ja oli oikein mukavaa kuulla vähän techimpääkin soundia
pitkästä aikaa. Kiitos kytköselle siitä. Mikähän mahtoi olla Switchonen setin
ensimmäinen träkki?

Se oli Physicsiä - nimeä en siinä melussa saanu irti, mut oli kuulemma signattu. Kova raita oli. Sitä odotellessa.

Itse bileissä oli tosiaan freeform-fiilis, ja musa puri meikään varsin hyvin. Se keskiviikkoiltaan paluu ei vaan sovi ollenkaan kun ei asu ihan keskustassa. Ois hirveesti ollu vielä virtaa ja tehny mieli kuunnella resound loppuun. Nyt julkiset varasti osan bileistä.

Jos löytyy muita itähelsinkiläisiä Freeform-kävijöitä kuin minä, niin vois ens kerralla viritellä kimppataksia paluumatkaa varten. Kiinnostuneita?

joujou

Se ensimmäinen raita oli tosiaan niinkuin Ikukin mainitsi Physicsin käsialaa. Nimi on "Far East" ja en nyt muista mistä se on tulossa ulos, mutta muistaakseni olisiko tammi-helmikuussa :happyroll:

jeah, eiku siis kävin iTunesis vähän kaivelemassa. Eli raita tulee ulos Jerona Fruits -nimiseltä lafkalta, joka on muuten julkaissut helvetin kovia juttuja muutenkin.

rosiksessa kuultu versio oli vip-mix, julkaistava versio on vähän erilainen

juu toi juttu menee just niinku switch sano, eli Jerona Fruits labelilla tulos toi raita. Kiva kuulla et maistui. respectos ihmiset.

O