Made In Detroit - Rose Garden (27.11.04)

Back to tapahtumat O

Meno ei kyl yltäny läheskään siihen mitä oli Flowssa. Alku ilta oli todella nautittavaa kyllä, tolleen musan puolesta, mutta Jori petti tällä kertaa aika pahasti! Toni ja Ender veti kyl hyviä biisejä ja poikien soitannon aikana viihdyin kyl tanssilattialla koko ajan. Porukkaa mukavasti, tanssilattialla välillä vähän liikaakin.

Aika samoilla linjoilla. En ehkä vaan tajuu, mutta ei kauheesti musta ollu detroit- menoa tuossa Hulkkosen setissä. Pari ihan kivaa rallia, mutta aika massive pettymys mageen alkuillan jälkeen.

Olin ekaa kertaa rosiksessa viikonloppuna ja täytyy kyl sanoa että sen jälkeen kun oli eka jonottanut vitun kauan ulkona, päässyt sisään ja jonottanut vitun kauan narikkaan, niin ei kauheasti enää huvittanut jonottaa siinä aivan liian pienellä baaritiskillä että saisi edes yhden oluen...

en kerinnyt kuulla muita settejä kuin joria, joka kuulosti peräti aika progemaiselta(!) saundilta...enemmän olisi kyl ehkä sellainen perinteisempi detroitti meno maistunut.

Kaiken kaikkiaan musaan olin kyllä ihan tyytyväinen mutta se ihmispaljous! ei saatana...mihinkään ei päässyt kulkemaan ja joka puolelta tuli kyynerpäätä tai mitä lie ruumiinosaa kohti..pfft.. ymmärrän kyllä että ravintolan pitää päästä plussalle mutta tollainen tungos on musta jo aika helvetin epämiellyttävää...

Quote by mizzione
...En ehkä vaan tajuu, mutta ei kauheesti musta ollu detroit- menoa tuossa Hulkkosen setissä...

joo, ei ollu ei, alotus biisiä lukuunottamatta
Quote by Bob Ryynänen

en kerinnyt kuulla muita settejä kuin joria, joka kuulosti peräti aika progemaiselta(!)...

no nii mustaki!
mut alku ilta ei onneks pettänyt :)

Quote by Bob Ryynänen


Kaiken kaikkiaan musaan olin kyllä ihan tyytyväinen mutta se ihmispaljous! ei saatana...mihinkään ei päässyt kulkemaan ja joka puolelta tuli kyynerpäätä tai mitä lie ruumiinosaa kohti..pfft.. ymmärrän kyllä että ravintolan pitää päästä plussalle mutta tollainen tungos on musta jo aika helvetin epämiellyttävää...


en kyl yleensä ahdistu ihmispaljoudesta mut lauantaina pikkasen hätäännyin siitä ihmismäärästä.
ajattelin et jos täällä nyt jostain syystä syttyis tulipalo niin kaikki kuolis. aika huono merkki jos alkaa väijyyn hätäuloskäyntejä bileissä. joku roti!
muuten kyl maistu ja oli kivaa tanssia pitkästä aikaa!

meikkiksen mielestä porukkaa oli ihan ok määrä eli ei mitenkään
liikaa, ainakin kun vertaa joihinkin Oujee-iltoihin :)

ja onhan niitä baaritiskejä siellä enemmän kuin yksi, itse ainakin taisin saada vähä liiankin hyvin tilattua juomia... meni se Jorin setti senkin vuoksi jotenkin "ohi".

btw jos jonottaminen ei nappaa niin kannattaa tulla ajoissa, mesta oli suht tyhjä vielä ennen kahtatoistakin, muistaakseni..

tonin pitää teroittaa tiukemmin vieraille mikä on homman nimi. melkein järjestään alkuillan setit pesee vieraat 5-0. ja jos pistetään vastakkain lauantain alkuillan detroit ja lopun semiproge puhutaan jostain 78-0 murskavoitosta.

propsit tonille ja enderille; ens kerralla sit nollatoleranssi musan alkuperäkaupungin suhteen :)


edit: vähän diplomaattisempi linja

btw jos jonottaminen ei nappaa niin kannattaa tulla ajoissa, mesta oli suht tyhjä vielä ennen kahtatoistakin, muistaakseni..


toki, toki...mut mikä tossa eniten pänni (sillä hetkellä) olikin se, että maksatetaan ensin ihmiset sisään ja pistetään sit odottamaan vielä saman verran narikkaan...

itse saavuin sisään juuri ennen jhoon settiä. Jonotin sisään noin vartin, pääsin heti narikasta ja juomaa sain ilman odottamista. No porukkaa oli kyl aika mukavasti, mutta tällä kertaa se ei henk.koht ahdistanut. Harmi vaan kun saavuin niin myöhässä et meni sit koko homma vähän ohi

Hyvä meno ainakin minulla eli itse tykkäsin illasta kovasti, vaikka/tosin/ehkä toisaalta tms. oishan se ollut kiva nähdä Jori myös talonkukkojen Liltonyn ja Enderin:kin kanssa kapeilla lauteilla yhtaikaa, eli detroitin teemaa sitten enemmänkin, mutta noi on noita maku/sopimusasioita..

tech-nu-elektro-wavehouse potpurrin helmenä Robert Babicz: Lips oli illan ralli minulle, parasta mitä vinyylille voidaan kaivertaa. Laadukas ja lämminhenkinen ilta kaikki tyynni, hyvät värit ja tunnelma + fiksua porukkaakin Ruusutarha täynnä. Toivottavasti jatkoa seuraa vaikka keväällä..teknon merkeissä.

muuten..Jeesus kyllä sovitti syntimme, mutta kuka sävelsi ne..? ;)

Quote by hpi

tech-nu-elektro-wavehouse potpurrin...


no huh.

joo oli aika tukossa mesta jossain vaiheessa, joutu mennä kyllä pistää lapun luukulle, ois voinut olla 50 ihmistä vähemmän ainakin selvinpäin kuin kävelin sielä. uuden paikan kapasiteteetti on vaikea asia mutta eiköhän se sieltä löydy kun vähän potkii, tungosta pitää olla mut ei liikaa.

Made in Detroit tulee jatkumaan vuoden alusta kuun joka kolmas lauantai lukuun ottamatta toukokuuta milloin se on 4. la.

mitä musiikkiin tulee, niin ei puhuttu sen enempää musa linjasta Jorin kanssa, oli tarkoitus olla samoilla linjoilla kuin FLOWssa, mut Jorilla oli aika eri soundia mukana, mut ei siinä mitään valittamista ollut, kova meno Jorilla niin kuin aina. Ens kerralla pitää Technopolice tarkastaa levyt jos niis ei lue DETROIT niin ne menee hylkyyn... illan kovimmat hetket oli kyllä ROBERT HOOD raidat

Oli kiva nähdä et kivan näköiset tytötkin joraili DETROIT teknoa hymy huulessa, Tekno on tyttöjen musaa

kiitos ja anteex,

D:troit make the world go around

Quote by liltony

Made in Detroit tulee jatkumaan vuoden alusta kuun joka kolmas lauantai lukuun ottamatta toukokuuta milloin se on 4. la.


Mukava kuulla, ett tämä iltama saa jatketta. Saa sitte ainakin silloin kuntoilla Rose Gardenissa. Ja toi 4. toukokuuta on kyl osuva, ku on omat synttärit just silloin, eli silloin varmaan taas suurin osa CdR possesta taas paikalla... Mikäli ei olla illan vieraina soittamassa! :D

O