IGLU presents electric sauna records 20.11.04 Tampere
Kiitos kaikille paikalla olleille! Komas iglu takana ja samalla mitä tod. näk. tämä vuosi iglulta pulkassa. Ensi keväänä taas jatketaan.. Kiitoksen sana tässä vielä koko iglu väelle + niille joiden nimiä en tässä aamukrapulassa muista :)
Parker (ei onnistu ilman sua), mafiapojat, Saara&Aleksi, Mixu&Linksu, team turbosound (erittäin tehokasta), kaikki artistit jotka olette soittaneet iglussa - kiitos teille fiiliksestä!, blondimme kati&martina, eva, sohvi, (miiro, juha, jarkko, mikko - screen&printtit), Okiru, MikkoA, juuso, Siskokset Luotonen, Kata, Roberts jengi, Ville Lope, Guide, Woop & Konsortio, Jykylä & sunfx, Stefu&jarppa, Electric Sauna porukka, Sergei, Hessu, eko, jalluvaari jne....
mursu vaipuu hetkeksi talvihorrokseen ja yrittää päivitellä sivuja taas niin että saisimme kuvia kaikista aimmista tapahtumista... Helmee :)
http://www.iglu.fi
We don't need no education!
HUH HUH! Hyvä että sormet liikkuu... Tuli ehkä riehuttua taas vähä liikaa. ;) Melko mieletöntä! Ihme sakkia...ja PALJON! Joku muu hoitakoon sen _pakollisen_ dissauspuolen, mä en valitettavasti kykene.
KIITOS KAUNIS - meillä oli kivaa!
...ja kuka muka oli sekava? Pahoittelen...en muistanu nukkua :excellent:
...ja kuka muka oli sekava? Pahoittelen...en muistanu nukkua :excellent:
Hahaa :D Itellä vähän sama fiilis. Univelkoja sen verran... mm. edellisenä päivänä 28h hereilläolo. Mut hyvät bileet :hearts:
Kiits
t. Matti/Avanto
Mä en muista mitään muuta kuin, että maksoin kaverin ja itseni sisään. Olikse Darude hyvä? : )
Mä en muista mitään muuta kuin, että maksoin kaverin ja itseni sisään. Olikse Darude hyvä? : )
No johan tuossa on yhelle illalle... ;)
Oli se! :D
kiitos munkin puolesta :)
älyttömän kiva ilta kaikin puolin, oli mahtava fiilis soittaa ja tanssilattian puolellakin oli hauskaa :D darude oli todellakin positiivinen yllätys!
keväällä sit taas!
iglun jälkeen sain kenkää 18:sta bändistä, vaimo haukkui, koira ei tuntenu ja aamulla lapset itkivät.