CODE RED 12.11.04

Back to tapahtumat O

No niin, uusi päivä ja uudet kujeet...

Pitää kyllä todeta heti tähän kättelyyn, että olipahan taas bileet. Rauhallisesta alusta huolimatta ilta kääntyi loistavien tiskaajien avustuksella kliimaksiinsa jo hyvissä ajoin. Lankin alkutahdit saivat jo omaan punttiin liikettä, Flashdance, Switch ja monet muut. Niin hyvää saundia, että... :) Siitä sitten eteenpäin ja Lauran settiä lämmitellessä. Enkä kyllä usko, että kukaan jäi kylmäksi neidin pumpatessa jengiin aivan uutta eloa. Neiti rokkasi huolella! Puhumattakaan sitten itse illan pääjehusta. Kimin saundi on kyllä niin omaa luokkaansa, toimii kuin häkä, vai miten sen nyt ilmaisis ;) Loistavaa musaa, loistava meininki...

Tuttuja oli myös mestoilla todella runsaasti; Kiitokset kaikille siitä ja varsinkin Jussille, Latelle ja Hannulle hyvästä juttuseurasta ja Pasille kuvaamisesta. Eikä voi unohtaa tietenkään Tumppia ;)

Näillä eväillä taas kohti seuraavia, ensikuussa rokataan taas huolella ;) Kiitokset soittajille, bailaajille ja staffille. Näin se homma etenee... ;)

Laitan linkkiä tänne kun kuvat ovat serverillä...

Lovee...

Olipas taas ilta! :) ..mukavasti porukkaa oli mestoilla, ja myös paljon tuttuja.. :heart:

Lankkis tuli sit missattua :( ..ei millään ehdi ajoissa, mutta tästä syyt reb':n etkoilulle :D

..Tonyn soittaessa, alkoikin sitten tupa täytyymään ja meno nousemaan kohti kattoa..Lauran setistä mieleen jäi eteenkin Rinneradio :hearts: ..ja muutenkin kuullosti hyvältä! ..sitten KimiK..ei oo aikoihin ollu Tkussa moista menoa :hah: :excellent:

..kuvia tosiaan tuli muutama napsittua, tulevat onlineen..lähiaikoina.. :D

plurit Tonylle ja co:lle

En päässy, yllärigines. Perkele :mad:

Vitun kiva ilta. :)

kyllä oli sokeri taas viehättävänä. viihdyin ja nautin etenkin niistä löhötuoleista. lauran baby d - let me be your fantasy loi nostalgiaa :cool:

Ihan hauskaa oli, ainakin niin kauan kun mulle iski totaalinen väsymys. Muuttoviikko oli takana, joten lähdin kotiin siinä kahden jälkeen.

Hyvää rentoa musiikkia ja hyvää seuraa, toisin kun minä. Kiitos Terolle & Kirsille etkoista. Seuraavaks yritän olla hieman pirteämpi.

Quote by RaisuSport
...lauran baby d - let me be your fantasy loi nostalgiaa :cool:


...nousee karvat pystyyn jo pelkästä ajatuksesta. Siis toi biisi toi niin paljon muistoja mieleen, että... :) Loistava veto Lauralta!

Kuvia osoitteessa;

http://www.sokeriklubi.com/sokeri_tku/ ja sieltä kuvagalleria

Pientä epätarkkuutta, mutta löytyy sieltä hyviäkin kuvia. Vai pitäisikö sanoa, ihmisiä hyvissä ;)

Mun bileet jäi aika lyhyeen :( Paikalle saavuin suoraan isin 50-v juhlilta joten oli jo aika väsynyt.. Kiitos kaikkulle kun pääsin sun luokse chillaamaan bileistä :) Ehkä ens kerralla sitten paremmin..

Quote by mrt
Kuvia osoitteessa;

http://www.sokeriklubi.com/sokeri_tku/ ja sieltä kuvagalleria

Pientä epätarkkuutta, mutta löytyy sieltä hyviäkin kuvia. Vai pitäisikö sanoa, ihmisiä hyvissä ;)


voi itku.. en mä muista olleeni tossa kunnossa.. hoh hoh.

Hyvät bileet oli taas =)

Alussa pääsi vähän itsekin soittelemaan ja alkukankeuden jälkeen se lähti pikkuhiljaa sujumaan, tosin huippufiilareita ei suht tyhjästä paikasta ikinä saa ;)
Illan musiikki anti oli aika erilainen kuin ekalla kerralla mutta tuntui toimivan sitäkin paremmin. Tonyn ja Lauran jälkeen Kimik oli kuin piste i:n päälle ja meno oli loistoa.
Kiitos järjestävälle taholle + kaikille muille.
Ensikertaan.

Biisilista ekalta tunnilta: http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?p=240443#240443

Ihan loisto kemut, näitä lisää!!! Hyvää musaa ja kivasti jengiä, meno oli kyl paikoitellen todella mieletöntä. Innolla odottelen taas seuraavii. Kiitos Code Redin posselle.

KUVII

..lähiaikoina.. :D :D

..no tänää lisää! :hah:

Quote by nenna-
KUVII

..lähiaikoina.. :D :D

..no tänää lisää! :hah:


Hyvei kuvei :)

O