Mystical Mansion kolmas taso 27.8. @ Pori

Back to tapahtumat O

JOoPa joo siinähä se oli nii bileet ja porukkaaki ja musaa ja kaikkee eipä siin mitää...

Olipas kivaa. Ei oo koskaan ollut noin vaikeeta soittaa kun kaikki ne pinkeet tytöt haittasi keskittymistä. Positiivinen ongelma tietenkin. :D

DJ:t ja Magellan Project mainioita mitä kuulin, poikien live jäi vaan kuulematta. :(

Ihan kivat bileet. Harmi vaan että tunnelma romahti puolen yön aikoihin, kaikki lähti jo kotia kohti. K-Systemin setti oli kamalaa polccaa ja suurin osa tutuista sanoi samaa. Kaikki odotti että se soittais omia tekosiaan.. Tosin muutama hyvä biisikin mahtui joukkoon (New Time, New Place rokkas). Magellani ny oli taas helkkarin hyvä. ALT +F4 viimisen :heart:.

Seuraavaa odotellessa ;) :D!

Kuvat jakoon :angry: :angry:!

Mä yllätyin taasen positiivisesti K-tsydeemistä, sopivasti rankempaa illan loppuun ja vaihtelua kehiin. Ainakin se 15 min mitä kerkesin kuunnella :D Vaikutti herra itsekkin kohtuu tyytyväiseltä siellä auton takapenkillä kaljahuuruissaan ;) Magellani tykitti (kuten aina) mahtavasti. Harmi kun polvet olivat vieläkin kaputt ja toimipiste se perkeleen lipunmyynti :crybaby: Ai niin, Mystical Project... Hmm... LOISTAVAA! Vieläkin soi päässä se Laxin pianopinputus :hah:

Äijjä oli meijän kuskina selkeesti :) Kimmo vetäs kyllä aika vitun hyvän setin, ei siel mitään "paskaa polkkaa" mun mielestä ollu, sopivasti uutta ja vanhaa kamaa sekasin. Ja lähinnä kiksua se soitti + jotain techimpää kamaa.

Illan kohokohta oli kyllä siinä k-systeemin setissä se picoton time & place biusa. Ei siinä muuta hyvää ainakaan mulle sitten ollutkaan. Vitun teinit.

Kuvat vihdoinkin jaossa.

http://www.nic.fi/~kalle14/Mystical_Mansion_3/

Toivottavasti joku nämä täältä vielä äkkää...

Ehkä joskus vastaisuudessa saan muidenkin bileiden kuvat jakohon ( Mystical I, II, Mystical Wave, Club Tracks, Tranzexperience, etc.. )

Myönnteään olen laiska, tai sitten mulla on vaan liikaa hommia.

O