Trinity @ Kaapelitehdas

Back to tapahtumat O

Perin oivat kestit.

..tulipa käytyä..oltiin mestoilla klo 02 ja transepuoli oli jo sulkeutunut :/ ..olisin olettanut et porukkaa olis ollu enemmän..no tää on tällasta..

..pääpuolen strussirakennelma ja siihen asennetut valot ja niiden ohjaus oli aika ajoin näyttävää!
..myös se trapetsityty oli jees.

takas tampereella ja.. matkaseura oli parasta, jatkot olivat hyvät. itse bileet.. nojaa, meni ne, mutta pannuhalli oli tosi vitsi, harmitti kaikkien puolesta jotka sielä joutu soittaan. nyt nukkuun ja jotain tosi syvällistä myöhemmin.

Quote by ruoho
takas tampereella ja.. matkaseura oli parasta, jatkot olivat hyvät. itse bileet.. nojaa, meni ne, mutta pannuhalli oli tosi vitsi, harmitti kaikkien puolesta jotka sielä joutu soittaan. nyt nukkuun ja jotain tosi syvällistä myöhemmin.

Mulla oli ainakin ihan kivaa soittaa, porukkaakin löysi paikalle ihan kiitettävästi. Vähän hämäs yhdessä vaiheessa kun oli pientä säätöö äänen kanssa, mut kyl se siitä. Valot oli kyl hieman "elottomat" tjsp.

Jees, paikalle saavuttiin ennen puolta yötä, nimi löytyi listasta ilman kauheita säätöjä, mitä joskus on saanut todistaa. Väkee oli liian vähän ja varsinkin pannuhallissa oli aika nihkeesti väkee, tosin juomatarjoilun puuttuminen sielä oli miinus, ja se vola ja kaikki kusas kunnolla magellanin setin aikana siitä sitten takas BK:ta kuunteleen, ja toimihan se, valot olivat komeet ja tilaa oli tanssia. Muutamia tuttujakin tuli nähtyä ja kymmeneltä jatkojen kautta kotio treelle. Nyt on väsy.

Jussis, tosiaan tultiin sen verta myöhään et kerennyt sun settiä paljon kuuleenkaan, mutta esim magellanin pojilla nyt kusi kohtuudella kaikki, ja ne äänet oli tosi hiljasella, pysty puhuun kajarien edessä huutamatta. ah niinjoo, luukut suljettiin kahden maissa..

Quote by ruoho
Jussis, tosiaan tultiin sen verta myöhään et kerennyt sun settiä paljon kuuleenkaan, mutta esim magellanin pojilla nyt kusi kohtuudella kaikki, ja ne äänet oli tosi hiljasella, pysty puhuun kajarien edessä huutamatta. ah niinjoo, luukut suljettiin kahden maissa..

Setin puolivälissä multa katkastiin käytännössä kokonaan äänet bassoista. Efekti tuntu samalta kun päätteet olis nykästy pois päältä, ja selitykseksi sanottiin että bassot oli liian kovalla. Tähän saakka soundi oli ainakin omasta mielestäni varsin sopivalla volumella. Biisin verran soittelin ilman bassoja, jonka jälkeen pyysin että koko ääntä lasketaan hieman alaspäin, ja bassoja nostetaan takaisin, ettei joutuisi pelkässä keskiääni/diskanttipuurossa hajottamaan korviaan. Tämän jälkeen soundi tulikin pääosin monitorista, jota luukutin täysillä loppukeikan :scared:

Oli kuulemma isoveljemme poliisi taas esiintynyt bileissä edukseen. Repiny jengiä lattialta jonnekin kellariin tarkastuksiin..tyyliin vaatteet pois ja kollaus ja "oho ei sulla ollukkaan mitään, olit vaan seilaillu edestakaisin eri huoneiden välillä niin oltiin kyl aika varmoja tästä.." Siis huh!!! :angry: :angry: :angry:

Quote by sixtus
Oli kuulemma isoveljemme poliisi taas ...


Tuossa vaiheessa voin lopettaa tarinaan 100% uskomisen. Aina noita tarinoita liikkuu ja eipä oikeastaan koskaan ole kellekkään itselleen sattunut. *huoh*

Quote by UzU
Quote by sixtus
Oli kuulemma isoveljemme poliisi taas ...


Tuossa vaiheessa voin lopettaa tarinaan 100% uskomisen. Aina noita tarinoita liikkuu ja eipä oikeastaan koskaan ole kellekkään itselleen sattunut. *huoh*


Kävelin ravintolatilassa kuten aiemmin olen tehnyt satoja kertoja (ei tämä tapahtuma) ja yhtäkkiä minut pysäytettiin. Pysäyttäjä tunki kätensä taskuihini ilman, että minulla oli mahdollisuutta kieltäytyä tai estää toimenpidettä.

Tuota tekevät sekä poliisit että järjestyksenvalvojat.

Tiedän monta henkilöä, jotka ovat joutuneet samalla tavalla "uhriksi".

Riittikö 100%:iin?

Quote by ville
Quote by UzU
Quote by sixtus
Oli kuulemma isoveljemme poliisi taas ...


Tuossa vaiheessa voin lopettaa tarinaan 100% uskomisen. Aina noita tarinoita liikkuu ja eipä oikeastaan koskaan ole kellekkään itselleen sattunut. *huoh*


Kävelin ravintolatilassa kuten aiemmin olen tehnyt satoja kertoja (ei tämä tapahtuma) ja yhtäkkiä minut pysäytettiin. Pysäyttäjä tunki kätensä taskuihini ilman, että minulla oli mahdollisuutta kieltäytyä tai estää toimenpidettä.

Tuota tekevät sekä poliisit että järjestyksenvalvojat.

Tiedän monta henkilöä, jotka ovat joutuneet samalla tavalla "uhriksi".

Riittikö 100%:iin?


Ja järjestysmiesasussahan virkavalta nykyään (siviilien ohessa) kaapelilla vaikuttaa. Mut parempi niin, kattoo siinä ovella vaan ihan 'lentokenttätyyliin' profiloimalla, eikä kaikkia hätyyttelemällä by default. Kiva että poliisin organisaatiosta löytyy myös tätä porukkaa joka osaa vähän ajatellakin erilaisten tilanteiden hallintaa. Originaalityyli oli kyl vitun nöyryyttävä ja saihan poliisit sit siitä aika helvetisti palautetta.

Toinen juttu on sit tuo henk koht rajojen rikkominen, joka on kyl ihan käsittämätöntä. Jollekin järkkärille voi olla vitun 'ritariässäkeissi' jos se on näkevinään et 'NO NYT KYL KAIVETTIIN TASKUSTA JOTAIN' jne ja sit jo mennään.. Jos poliisitkin tota tekee niin todisteet vaan kasaan ja Amnestylle reivaajista seuraava hyvä keissi kieltäytyjien rinnalle suomeen ;DD Disclaimer

Quote by ville
Quote by UzU
Quote by sixtus
Oli kuulemma isoveljemme poliisi taas ...


Tuossa vaiheessa voin lopettaa tarinaan 100% uskomisen. Aina noita tarinoita liikkuu ja eipä oikeastaan koskaan ole kellekkään itselleen sattunut. *huoh*


Kävelin ravintolatilassa kuten aiemmin olen tehnyt satoja kertoja (ei tämä tapahtuma) ja yhtäkkiä minut pysäytettiin. Pysäyttäjä tunki kätensä taskuihini ilman, että minulla oli mahdollisuutta kieltäytyä tai estää toimenpidettä.

Tuota tekevät sekä poliisit että järjestyksenvalvojat.


Tuskin järjestyksenvalvojat sitä tekevät, uskoisin että järjestyksenvalvojina esiintyvät poliisit lähinnä.

Mutta palatakseni tohon alkuperäiseen 100% juttuun, niin kertokaas joku mulle missä se on se kellaritila, mihin ne poliisit vie ja riisuu?

// L

Quote by ville
Quote by UzU
Quote by sixtus
Oli kuulemma isoveljemme poliisi taas ...


Tuossa vaiheessa voin lopettaa tarinaan 100% uskomisen. Aina noita tarinoita liikkuu ja eipä oikeastaan koskaan ole kellekkään itselleen sattunut. *huoh*


Kävelin ravintolatilassa kuten aiemmin olen tehnyt satoja kertoja (ei tämä tapahtuma) ja yhtäkkiä minut pysäytettiin. Pysäyttäjä tunki kätensä taskuihini ilman, että minulla oli mahdollisuutta kieltäytyä tai estää toimenpidettä.

Tuota tekevät sekä poliisit että järjestyksenvalvojat.

Tiedän monta henkilöä, jotka ovat joutuneet samalla tavalla "uhriksi".

Riittikö 100%:iin?


Ville, tuon sinun tarinasi uskon hyvin mutta nyt olikin kyse taas siitä kun "joku mun kaveri" oli raahattu kellariin ja riisuttu yms... ;)
Siinä liikutaan ja aika eri tasolla kuin taskujen tyhjentämisessä.

Quote by UzU
Ville, tuon sinun tarinasi uskon hyvin mutta nyt olikin kyse taas siitä kun "joku mun kaveri" oli raahattu kellariin ja riisuttu yms... ;)
Siinä liikutaan ja aika eri tasolla kuin taskujen tyhjentämisessä.

Joo, oon itekin ihmetelly sitä, etten tunne ketään kenelle näin olisi käynyt, mutta tunnen monta ihmistä ihmistä jotka tietävät että näin on käynyt yhdelle jätkälle. Vähän sama kun ettei autoa ajaessaan saa puhua puhelimeen. En oo vieläkään kuullu et kukaan olis saanu (todistettavasti) siitä sakkoa.

Quote by JussiS
Quote by UzU
Ville, tuon sinun tarinasi uskon hyvin mutta nyt olikin kyse taas siitä kun "joku mun kaveri" oli raahattu kellariin ja riisuttu yms... ;)
Siinä liikutaan ja aika eri tasolla kuin taskujen tyhjentämisessä.

Joo, oon itekin ihmetelly sitä, etten tunne ketään kenelle näin olisi käynyt, mutta tunnen monta ihmistä ihmistä jotka tietävät että näin on käynyt yhdelle jätkälle. Vähän sama kun ettei autoa ajaessaan saa puhua puhelimeen. En oo vieläkään kuullu et kukaan olis saanu (todistettavasti) siitä sakkoa.

Tarkottaaks toi sun kommentti sitä et reiveihin voi mennä huumeet taskus ku ei kukaan oikeesti niit ratsaa :hah:

Quote by lauri
Tuskin järjestyksenvalvojat sitä tekevät, uskoisin että järjestyksenvalvojina esiintyvät poliisit lähinnä.


Kyseessä oli nimenomaan järjestyksenvalvoja.

Quote by serotonot
Tarkottaaks toi sun kommentti sitä et reiveihin voi mennä huumeet taskus ku ei kukaan oikeesti niit ratsaa :hah:

No voithan sä koittaa ;) En oo vaan ikinä ite törmänny tohon.

Quote by lauri
Mutta palatakseni tohon alkuperäiseen 100% juttuun, niin kertokaas joku mulle missä se on se kellaritila, mihin ne poliisit vie ja riisuu?

// L


Kaapelitehtaan 'sisäpihan' aika alussa heti vasemmalta ovi, josta portaat kellariin. Siellä on tilat ja ajoluiska talon taakse mistä autotkin pääsee. Joskus jonkun yli-kiimaisen labradorinnoutajan pennun takia sinne tehtiin turha reissu (kyseinen koira vaan innokkaasti pomppi kaikkien päälle siinä sisäänkäynnillä, alas lähti varmaan kuus tai seitsemän henkee :D), mut silloin onneks virkavaltakin jaksoi pahoitella tilannetta kun keltään ei löytynyt mitään. Vaatteita ei tosin onneks joutunut riisuun, se nyt olis vielä puuttunutkin (mut siellä oli kyl huone myös oletettavaa 'tarkempaa tarkastusta' varten).

Quote by ville
Quote by lauri
Tuskin järjestyksenvalvojat sitä tekevät, uskoisin että järjestyksenvalvojina esiintyvät poliisit lähinnä.


Kyseessä oli nimenomaan järjestyksenvalvoja.


Ootko aivan varma? Kun siellä järjestyksenvalvojien seassa on yleensä se 5-8 huumepoliisin edustajaa. Vaikka kuinka pitkälle pitäisi mennä, niin ko. järjestyksenvalvonnasta vastannut yritys ei tuollaista toimintaa edusta. Ja olihan siis kyseessä trinityssä tapahtunut?

Quote by :t:c: : :
Kaapelitehtaan 'sisäpihan' aika alussa heti vasemmalta ovi, josta portaat kellariin. Siellä on tilat ja ajoluiska talon taakse mistä autotkin pääsee. Joskus jonkun yli-kiimaisen labradorinnoutajan pennun takia sinne tehtiin turha reissu (kyseinen koira vaan innokkaasti pomppi kaikkien päälle siinä sisäänkäynnillä, alas lähti varmaan kuus tai seitsemän henkee :D), mut silloin onneks virkavaltakin jaksoi pahoitella tilannetta kun keltään ei löytynyt mitään. Vaatteita ei tosin onneks joutunut riisuun, se nyt olis vielä puuttunutkin (mut siellä oli kyl huone myös oletettavaa 'tarkempaa tarkastusta' varten).


Ok. Nytpä tiedän senkin. Itselleni joskus kertoivat missä suorittavat tarkemmat tarkastukset tapahtumissa kaapelilla ja myös aika yksityiskohtaisesti mitä voivat tehdä ilman, että vievät asemalle / lääkärille.

Ja tämä ko. keskustelu taannoin oli vielä hyvässä hengessä toteutettu.

O