Fantsujen aamu-disco Turguses 12.6.2004
Oli miehekäs meno ja hiki haisi. Mä meen joskus vielä naimisiin Sepon kanssa kyllä.
Damn!
Olipas pirun hauskaa ! Tykkäsin ja nautin todella paljon :)
Eritäin mukava oli Laten ja Sepon kans soittaa, uusiksi pitää ottaa joskus.
Mukavasti porukkaa oli kans ja ihmisillä näytti olevan hauskaa.
Tahtoo uudestaan ja pian Turkuun soittamaan taas.
..Eritäin mukava oli Laten ja Sepon kans soittaa, uusiksi pitää ottaa joskus.
..no prkl!..siin kyl palat loksahteli paikoilleen kun Purtsi, Seppo & Late pisti tuulemaan! :heart: ..aivan supermahtavaa musaa! :king:
Purtsille, erikoiskiitos Lemon8:sta! :excellent:
..ja uusix, todellakin! :)
iso persereika ja rikki
mennyt heratyskello
oli kyl aika aamudiskot. rokkenroll etten sanois
kaino rokkas tykimmin! *five* ja pojat paronissa :scared:
loistomusakkia ja ihqplur-hymy revähti kun joku, en muista kuka, soitti scissors sistersiä. tosi hyvät oli reivit ja yllättävän pirteästi jaksoi eläytyäkin vielä yötyön jälkeen.
kiitos kiitos kivoista aamuista :)
v*ttu miten kovaa musaa. ja vähän turhan kovalla volyymilla :X mutjoo
muutaman tunnin aamujatkopaussi oli varsin ok. vähän enemmän
ihmisiä, pari pykälää vähemmän valoa ja äänenpainetta niin ois voinut
viihtyä kauemminkin huolimatta himaan jääneistä korvatulpista.
ei voi kyl oikeen muistaa diskoista kyl mitään. mut jos raisa niin sanoo ni kai mä rokkasin!
Musiikki oli todella hyvää :happyroll:
Hauskaa oli, vaikka tuli hyydyttyä jo kahdeksan maissa ja lähdettyä pois.
Aamut ennen duunia ei sovi mun päälle :scared:
Oli miehekäs meno ja hiki haisi. Mä meen joskus vielä naimisiin Sepon kanssa kyllä.
Kyllä. Molempiin asioihin. Oli aika miehekäs olo aamujen loppupuolella, kun dj-pömpelissä haisi rehellisesti higi. Sekä Hannu ;)
Kiitti Late ja Purtsi, oli pergeleen kivaa soittaa teitin kanssa. Jäi hyvä maku muutenkin aamuista. Very nice indeed.
Aamut ennen duunia ei sovi mun päälle :scared:
Ei munkaan, tulipa taas todettua. :panic: Mutta musa oli mahtavaa ja meno loistava, eli kyllä kannatti. :)
Loistoaamut! Jätkät soitti hienoa musaa, ja melkein kaikki kaverit paikalla. Soittajat näytti ainakin nauttivan menosta, ainakin Late oli ihan fiiliksissä :)
Tän jälkeen mä hukkasinkin viikonlopun punasen langan, jonka löysin vasta tänä aamuna.
...Tän jälkeen mä hukkasinkin viikonlopun punasen langan, jonka löysin vasta tänä aamuna.
Tuttu tilanne ;) Hyvät aamut, musa oli laatua! Purtsi on kyl aikas kone, muista puhumattakaan :)
iso persereika ja rikki
mennyt heratyskello
No olipas sulla jatkot!
nimim. intialainen psytrancekärpänen
Pitkästä aikaa tuli käytyä aamuissa. En muista kyl paljoo :hah: Paitsi että narikassa tuli häröilty ja hävettää. En ehkä kehtaa tulla Klubille hetkeen..
Todella loistavat jatkot porukoineen ja musiikkeineen! :D
Tervehdys uusille tuttavuuksille, oli erittäin hauska tavata!
Ainut asia mikä hiukan hämää on se että narikkamies ei anna mun takkia vaikka kuinka kohteliaasti tarjoan hänelle kelakorttia! :hah:
....että näin....
Todella loistavat jatkot porukoineen ja musiikkeineen! :D
Tervehdys uusille tuttavuuksille, oli erittäin hauska tavata!
Ainut asia mikä hiukan hämää on se että narikkamies ei anna mun takkia vaikka kuinka kohteliaasti tarjoan hänelle kelakorttia! :hah:
....että näin....
Ihme et sä onnistut ;) Katsokin et raahaat itsesi tänne saaristoon seuraaviin kemuihin! Täällä ei tarvitse edes takkia :D
Last dance oli aamujen ykkös biisi, tai siis yks niistä ;) Rok!