ERICK MORILLO 16.05-04

Back to tapahtumat O

Voi Eerik minkä teit. Soitit aika pirun hyvää settiä, vaikkakin 2h myöhässä.

Kiitoksia järjestäjille, oli oikein mukava sunnuntai-ilta.

- J

my 1 cent..

uskomattoman lahjakas, taitava, ammattitaitoinen ja hieno karisma ja tunne mutta se setti oli omaan makuuni niin booooriiing ett ei voi mitään. Jossain mainittu funky house meno oli aika kaukana. En sitten tiedä olisiko ollut toisin jos lentsikka ei ois menny särki ja setti olisi alkanut silloin kun pitikin. No, se oli mun häviö. Porukalla näytti olevan oikein hauskaa ja syystäkin. Kyllähän se mies osaa.
Alkuillasta tai no puoliyön tietämillä tuli hyvää soundii.

Anywho.. Järjestäjille peukkuu! :)

WE LOVE YOU ERICK!!!!

ROCK!!

:D :D :D

WUUUUUUUUUUUUHuuuuu!!!

Mä olen kyllä niin sanaton tämän kaverin jälkeen.
Nimensä veroinen jamppa kyllä!
Aivan mahtavaa musiikkia!!! Jalat ovat kyllä niin jumissa armottoman biletyksen jälkeen.

Jään odottamaan Morillon seuraavaa visiittiä innolla.
Kiitokset Morillo, kiitokset järjestäjät... onnistuneet bileet. Mahtavaa!

:happyroll: :roll: :happyroll: :roll: :happyroll:

Oli kyl kivat kemut. Ihmisiä oli juur passeli määrä...
Aikas pe#keleen hyvä meininki! Harmi et oli
lentskaris jtn särki... Aijoo. Lopetus biisi (Lenny K.)
oli hyvä veto. Tuntui iskevän tod. hyvin porukkaan.
Lennyn parhaimpia, ellei jopa paras.......


JepJep..

:hearts: Erkki mies :hearts:

huh!
tunnelma oli kyllä taas niiin kohdallaan vaikka morillo soitti paikoittain aika noloo musaa.
näytti siltä ettei jäbä pysy housuissaan, hihku niin innoissaan siellä dekkien takana.
mut juuri tota hyvää meininkiä & tunnelmaa löytyy yllättävästi kyl hesarilta,
missään muualla en oo kyl moiseen fiilikseen törmänny kun viime yönä ja dimitris.
<3
en kyl itsekään meinannu pysyä housuissani siellä rappusilla!

Quote by Nigel
my 1 cent..

uskomattoman lahjakas, taitava, ammattitaitoinen ja hieno karisma ja tunne mutta se setti oli omaan makuuni niin booooriiing ett ei voi mitään. Jossain mainittu funky house meno oli aika kaukana. En sitten tiedä olisiko ollut toisin jos lentsikka ei ois menny särki ja setti olisi alkanut silloin kun pitikin. No, se oli mun häviö. Porukalla näytti olevan oikein hauskaa ja syystäkin. Kyllähän se mies osaa.
Alkuillasta tai no puoliyön tietämillä tuli hyvää soundii.

Anywho.. Järjestäjille peukkuu! :)


Olihan se aika funkya housea, senkin voi käsittää monella tavalla, mut kyl toi meni mun kategoriassa funkyn house puoleen enemmän kuin mihinkään muuhun house kategoriaan. Erickin energia 0n ihan kästittämätön aina. Kyl kaveri osaa ainakin nostattaa. Täydellinen party dj, kokemusta on ainakin riittävästä ja intoa kuin ilmapallolla.

Hoooooh!
Olipas vitun hyvät kemut!
Tuli ajoittain pirun maukasta settiä ja en muistakaan millo viimeeks oisin
tanssinu yhtä paljon bileissä :roll: :happyroll: :roll: :cool:
Morillo rokkas isosti vaikka setti jäikin lyhyemmäks *kiittää ja kumartaa*

No toi funky on kyllä aika epämääräinen ja melkein jopa puhujasta riippuva käsite. Olen joskus kuullut jopa funkysta uk-hh:sta. ;)
Mutta oli toi selkeesti vähemmän sitä tavaraa mitä itse funkymmaksi kutsun ja mitä olen joissain seteissä herralta kuullut (jotka on iskeny muhun täysin).
Toi tribaalimpi ja progempi meno toimii muhun vain oikein käytettynä ja välillä autossa.

sori, vähän ehkä ohi meni aiheest mul. :P

No tulipahan nähtyä Eric sitten vilauksella, vajaan tunnin sitä kuuli ja
sit joutuikin poistuamaan. Äijä soitti juuri sitä likaisempaa housea mitä
se nyt on jo aika pitkään soittanut. Mut biisien venyttämiset varttituntisiksi
oli jo kyl aika liikaa imo vaik se tehtiinkin tyylillä. Musa oli loistava koko
illan ja olis jäänyt itseltä tulematta jos olis tiennyt et soittelee noin pätkän
setin. :| Ainakin porukalla oli überkivaa näemmä.

Vaikkakin ennen kun poistuin joku metriviiskyt senttinen mömmökeho-
urpo tuli jotain aukomaan päätänsä...liekö liikaa aineita vetänyt tjs.
Tollaiset urpot vois kyl suosiolla viedä ladon taakse. huhu.

harmi vaan joo et noin lyhyeksi jäi Herran visiitti. :(
Ensi kerralla parempi tsägä lentojen kanssa.

Quote by catt
tunnelma oli kyllä taas niiin kohdallaan vaikka morillo soitti paikoittain aika noloo musaa.


Mun mielestä Morillon keikoilla tunnelma on kohdallaan juuri siksi, että hän soittaa noloa musaa niiden mielettömien tribaalirynkytysten keskellä. Kaikessa kivassa on aina jotain noloa mukana, muuten se kivuus jää jotenkin etäiseksi ja tylsäksi (tähän filosofiahymiö).

Olen itse kuullut häneltä parempiakin settejä, kun en esimerkiksi niin välitä siitä Sweet Dreamsin mistälie Kittin remixistä, mutta olihan tuokin ihan mieletöntä. Lentokone tekee pakkolaskun Tanskaan ja sieltä riennetään Suomeen soittamaan noinkin hieno setti! Ja Are You Gonna Go My Way maistui vanhalle rokkarille :hearts:

Quote by Mimako
Mun mielestä Morillon keikoilla tunnelma on kohdallaan juuri siksi, että hän soittaa noloa musaa niiden mielettömien tribaalirynkytysten keskellä. Kaikessa kivassa on aina jotain noloa mukana, muuten se kivuus jää jotenkin etäiseksi ja tylsäksi (tähän filosofiahymiö).


Miten määritellään "nolo musiikki"? Sekö että se on kaupallista mainstream tavaraa?

Ei huh huh...

ISO hatun nosto vaan Morillolle, että hän pystyy vetämään tuollaisiakin biisejä seteissään.

Vaikka Morillon soundi menee aavistuksen verran oman musiikkimakuni ohi, niin täytyy kyllä antaa kuorma-autollinen propseja miehelle siitä, että kaiken säädön jälkeen ilmestyy dekkien taakse, ottaa homman ihan suvereenisti haltuun ja rokkaa loppuillan ihan hullun lailla!

Muistaakseni Alex lupasi joskus puolilta öin kertoa jonkinlaisesta hyvityksestä, koska Eric soitti vain pari tuntia. Mitään tämän kummenpaa informaatiota ei illan aikana kuitenkaan kuulunut. Mistähän on kyse?

Quote by oc
Quote by Mimako
Mun mielestä Morillon keikoilla tunnelma on kohdallaan juuri siksi, että hän soittaa noloa musaa niiden mielettömien tribaalirynkytysten keskellä. Kaikessa kivassa on aina jotain noloa mukana, muuten se kivuus jää jotenkin etäiseksi ja tylsäksi (tähän filosofiahymiö).


Miten määritellään "nolo musiikki"? Sekä että se on kaupallista mainstream tavaraa?

Ei huh huh...

ISO hatun nosto vaan Morillolle, että hän pystyy vetämään tuollaisiakin biisejä seteissään.


niinpä,tämän"nolon musiikin" teorian mäkin haluaisin kuulla?
Morillo on kyl DJ johon ei moni pääse/pysty koskaan!

Quote by J.Pohjolainen
Quote by oc
Quote by Mimako
Mun mielestä Morillon keikoilla tunnelma on kohdallaan juuri siksi, että hän soittaa noloa musaa niiden mielettömien tribaalirynkytysten keskellä. Kaikessa kivassa on aina jotain noloa mukana, muuten se kivuus jää jotenkin etäiseksi ja tylsäksi (tähän filosofiahymiö).


Miten määritellään "nolo musiikki"? Sekä että se on kaupallista mainstream tavaraa?

Ei huh huh...

ISO hatun nosto vaan Morillolle, että hän pystyy vetämään tuollaisiakin biisejä seteissään.


niinpä,tämän"nolon musiikin" teorian mäkin haluaisin kuulla?
Morillo on kyl DJ johon ei moni pääse/pysty koskaan!


Leennyn soittaminen viimeisenä biisinä oli yllättävä ja siksi hyvä veto. Tällaiset jutut erottavat Erickin monesta muusta DJ'stä. Hänessä on luovuutta, uskallusta ja itsevarmuutta. En tosin kuvailisi Lennyn biisiä "noloksi" vaikka MTV:llä pyörinytkin. Tulihan sieltä myös Sweet Dreams:iakin, joka yllätti vähemmän positiivisesti mutta sai kuitenkin hyvän vastaanoton. Vaikka Ericki oli pari tuntia myöhässä niin vaikutti, että jengi lähti tyytyväisin mielin pois. Kiitos siis Alexille myös yllättävästä käänteestä, joka toi iltaan enemmän dramatiikkaa. Hyvää jaksaa odottaa. Yksi asia jäi vähän kaivelemaan "I will come back...I promise!". Well?

Erick on äijä :happyroll: se otti tilanteen heti haltuun, kun se tuli tonteille. Noissa bileissä en ois halunnut olla promoottorina... Joten kiitos vaan colorssin pojat. Vaikeuksien kautta voittoon!!! Käpälle isoo kättä. 4 tunnin lämmittelysetti oli maukasta housea. Ei varmaan oo mikään maailman otollisin tilanne veivaa levyjä, kun jengille on kerrottu, että itse stara on ehkä tulossa tonteille myöhemmin jos vaan kerkii. Kokonaisuutena loistavat bileet :D

Quote by Tapi T

Muistaakseni Alex lupasi joskus puolilta öin kertoa jonkinlaisesta hyvityksestä, koska Eric soitti vain pari tuntia. Mitään tämän kummenpaa informaatiota ei illan aikana kuitenkaan kuulunut. Mistähän on kyse?


Jep, tai entäs kun kävi silleen et uhrasin maanantaisen työpäivän krapulalle ja vähäisille yöunille siinä toivossa että saan ees pari tuntia kuulla Morilloo ennen kun on ihan pakko lähteä nukkumaan. Klo 2 kyllästyin odottamaan kun ei näkynyt dj:tä ja lähdin kotiin. Kysyin lipunmyyjiltä mitä vois tehdä mutta eivät osanneet sanoa mitään...

Kaikilla näyttää olleen kivaa .. *harmitus*

Quote by neito

Klo 2 kyllästyin odottamaan kun ei näkynyt dj:tä ja lähdin kotiin.


Morillohan taisi juuri kahden pintaan ilmestyä paikalle...
Hyvää kannattaa aina vähän odottaa, tälläkin kertaa odotos kyllä palkittiin. :excellent:

O