Freeform@kerma, los grande finaalos

Back to tapahtumat O

Kiitoksia kaikille Jotka olette olleet freeformissa jollain tasolla mukana säätämässä, Anna I love ya, Nenikselle erityis kiitos, Juha, Boke, Tapsa, Eppu knows the Bass jne

Viimeinen ilta oli ja meni, eipä ole nähnyt porukkaa pitkään aikaan noin positiivisellä asenteella, kaikilla hymy korvissa...

Mastya naiskauneus toimi pojille etu rivissä, vidu et soitti hyvää musaa...

Pascal, autz mitä bassolinjoja. ei ollut huono sekään kun MC slim ja Hozni hyppäsi kehiin, kyl säkin alimo opit joskus räpäyttää:) kiitti et toit pojat taloon...

Muffler jatka samaan malliin ja keskity nyt siihen Junkan tekoon 100%

kiitoksia Executives tiimille, aina yhtä laadukkaat musat kehissä

Kiitoksia Freeformin asiakkaille jotka todellakin tulevat tanssimaan eikä pousailemaan.

Kiitoksia Vivan ja Tommi valoista

Kova meininki niinku aina. Nastya soitti parhaat biisit mun makuun, Pascal oli ehkä vähän turhan yksipuolista, hyviä raitoja kuitenkin. Muffleriin en niin keskittynyt, laadukkaalta vaikutti sen mitä kuuntelin. Jostain syystä MC alkoi ärsyttämään aika helvetisti, ei mun juttu. :)

Mut parempi unohtaa kritiikki nyt, nää on kuitenkin ihan parhaita bileitä. Toivottavasti jatkuu joskus jossain.

Quote by Vieras
Jostain syystä MC alkoi ärsyttämään aika helvetisti, ei mun juttu. :)

Sama täällä. Parempi kun annettais sen musiikin puhua puolestaan, eikä hölötetä päälle mitään turhaa fiiliksennostatus-bullshittiä. Pascalin setissä oli muutama kolhatava ralli, mutta muuten oli aika tasapaksua, sikäli kun sen hölötyksen alta sai itse musiikista mitään kuvaa.

Ja kyllä, tiedän että MC:n käyttö kuuluu suuressa maailmassa junkkabileisiin, mutta ainakaan tällä kertaa ei toiminut mulle pätkääkään.

Nastya rokkas. Talvipuutarhassa T99 - Anasthasia nosti monen suupielet korviin. :heart:

Ei niitä parhaita Freeformeja tämä, mutta ylipäätään ko. klubi on pitänyt sellaista laatulinjaa, että todella hyvät muistot jää näistä Kerman illoista. Kiitokset järjestäjille ja toivottavasti jatkoa seuraa jossain muodossa.

Mäpäs pääsin tanssimaan Nastyan kanssa moneen kertaan. Siihen se aina hyppäs mun viereen hymyilemään ja tanssimaan Pascalin keikan aikana. :excellent:

Illan kohokohta oli Pascalin keikan aikana DJ Zinc - Ready Or Not [2004 Version] \:happyroll:/

Kiitoksia. Loistobileet.


PS: Eka dj pääpuolella soitti DJ Zinc - Reach Out biisin, mutta minkä version??

jep jep, parhaat junkka-pileet mun historiassa, kiitoksia järkkääjille ja tiskijukille. (ja sille ämceelle)

-faini

ah, kyl mct kuuluu junkkabileisiin! sanoin heti kun slim hyppäs mikin päähän, että nyt tää vasta alkaa kuulostamaan oikeelle. kiitos alimolle, että toi slimin paikalle .. mies oli ollut keikalla naapurissa tallinnassa ja oli läpikulkumatkalla täällä. mystikille tuli vähän pidempi setti, kun ei meinattu sada dj-neitosta tanssilattialta pois! nastya hurmas kaikki ja pascalkin rentoutu loppuu kohden .

open decksiä tuli valitettavan vähän seurailtua, tuntu kuitenkin siltä että joka paikassa oli hyvä tunnelma. kiitos kauniista kukista ja sanoista, menin ite ihan sanattomaks :hearts:

yleisö oli kyl taas parasta saantia, mitä oli tarjolla! oli aika hulluu dänce äksöniä havaittavissa.

kiitos toni ja kiitos kerma :roll:

kipeet bailut


nice wan :roll: :happyroll:

nice 1 :) hyvät kemutukset.

nice wan brotha!

steltin puolelta löytyy pari kuvaa illasta:

http://stealthunit.net/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=152101

O