Mr Velcro Fastner Live TKU 27.3.2004

Back to tapahtumat O

Haha, mun promillemäärä kertoo että eilen tais olla hauskaa. Muistikuvia jäi ainakin erinomaisesta livestä mutta enemmän hämärän peitossa on että miksi löydän housuistani 10cm pinon San Miguel -tuopinalusia :confused: Pierre Smirnoffin litkut ovat kyllä niin petollisia että pitäis vaan tajuta olla ottamatta sitä kuudennetta drinkkiä pohjiksi. Jos joku on henkisesti/fyysisesti kärsinyt törttöilyistä niin esitän vilpittömät anteeksipyynnöt. Summa summarum, aivan erinomainen ilta!

Aivan mielettömän hyvää musaa! Pojat heitti kyl hauskoja välispiikkejä :D
Kiitokset Rikulle, Ollille, Katjalle, Jannelle ja Helille seurasta.

Quote by talbot
Haha, mun promillemäärä kertoo että eilen tais olla hauskaa. Muistikuvia jäi ainakin erinomaisesta livestä mutta enemmän hämärän peitossa on että miksi löydän housuistani 10cm pinon San Miguel -tuopinalusia :confused:


Hehe, mun muistikuva kertoo että yritit syöttää mulle kyseisiä tuopinalusia. :D

Hyvä live tosiaan ja kiitos seurasta Rikulle, Ollille ja Samille! ja tietenkin kaikille muillekin tutuille :heart:

- Katja

wuhuu \o/

kuviakin tulee saataville kunhan jaksan käydä ne läpi :) olipas mukava nähdä taas kavereita.

Bileet olivat hyvät ja känni oli liian iso. Krapulakin loppui jo pari tuntia sitten. Jos jotain muistan niin Olli oli aika paljon äänessä Velcrojen liven aikana. Osansa sai myös plattariristeily :)

Niin joo ja pojat lauloivat 2 Live Crew - Me So Horny:a :)

kiitos runsaslukuiselle yleisölle! tämä kotiottelu auttoi ymmärtämään mihin kiinnittää huomiota settiä uudistessa. -> naistenvessasta kantautuneen kritiikin mukaan häiritsevää oli se että ollilla oli samat hanskat & samat aurinkolasit kuin viimeksi ;)

Quote by hugebass
naistenvessasta kantautuneen kritiikin mukaan häiritsevää oli se että ollilla oli samat hanskat & samat aurinkolasit kuin viimeksi ;)




ai nämä vai ;)

Hei, lisää kuvia!!!
vaativat naiset... :)

- Katja

mun mielestä Ollin artistiasuste on just kova tollasena, "turpaan vaan" -lookki ;)

myöskin naistenvessassa kuultua:
-mikä tää bändi on?
-no tää on tietty tää velocy masters!

et kiitti velocy mastersille hyvästä setistä! :)
oli huisia!

O