Monday Bar turun kinossa 21.11.2003

Back to tapahtumat O

Tykkäsin bileistä. Sääli että porukkaa oli todella nihkeästi. oliko 10e liikaa sisäänpääsystä vai eikö tuo muuten vain kiinnostanut ihmisiä...

Kavereita oli paikalla kuitenkin jonkin verran, eli ajan sai kulumaan kuitenkin kivasti.
kuvia löytyy osoitteesta http://laite.org

tack järjestäjille joka tapauksessa :)

Joo, kiitokset mun puolestani myös!

Johtuisko toi porukan nihkeys siitä, ettei oo varaa
enää loppukuusta maksaa tota 10e... Opiskelijoilla ainakaan.

Mulla oli kuitenkin kivaa, vaikka väsymys olikin aika iso.
Extempore laivaristeilyt on pahasta, samoin kuin
koulunkäynti ja urheileminen :D

Kiitokset kaikille (Hanna, Maija, Jaana, DyyD jne jne jne),
jotka piti mulle seuraa, kun Teemu ravaili ympäriinsä
kameran kanssa :)

Nähdään taas!

Musa oli kyl parasta. :hearts:

VITTU STOCKHOLMIN POJAT
rajaytti vitusti potin!

eipa oo noin komiaa musaa
kuullu suomessa sitten....

no ei hetkeen :)

Quote by Juksu
VITTU STOCKHOLMIN POJAT
rajaytti vitusti potin!

eipa oo noin komiaa musaa
kuullu suomessa sitten....


Täytyy kyllä sanoa että kaikki ihmiset jotka jättivät tulematta jäivät paitsi loistavista biisivalinnoista.

cameras ready, prepare to flash

:excellent:

Viihdyin kyllä hyvin ihmiskadosta huolimatta. Musa oli aivan loistavaa läpi illan. Lisää tollasta ainakin mulle.

Ps. Ruusut on kivoja :hah:

Joo kiitokset vielä kerran kaikille jotka saapuivat paikalle bailaamaan!! :)
Musa oli todellakin sairaan hyvää ja saas nähdä milloin seuraavaksi pääsee nauttimaan noin hyvästä setistä?? Vähän oli sääli näyttää melkein tyhjää Kinoa ruotsalaisille staroille, mutta ainakin illan jälkeen he olivat tyytyväisiä ja iloisia siitä että kaikki ne ketkä olivat paikalle tulleet ainakin bailasivat ja nauttivat illasta, joten kiitokset vielä ruotsalaistenkin puolesta kaikille :hearts: Siinäänsä tuntuu oudolta jos ihmisten mielestä toi kymppi oli liikaa, kun yleensä kaikki kemut mitä Monday Bar järjestää maksaa ainakin 15e ennakolta jo...

P.S. Seuraavaksi jos haluatte tulla kunnon Monday Bar kemuihin, niin varatkaa jo nyt lähtö Silja Festivalilta maaliskuun 4 pvä 2004!! Silloin on luvassa jotain julmetusti kovempaa kuin Scott Bond, Matt Hardwick tai Lee Burridge :happyroll: Mutta siitä sitten enemmän Upcomingissa sitten kun on sen julkistamisen aika...

Hyvää musaa, vähän ihmisiä. Varsinkin loppuillan väkikato ihmetytti. Mutta hauska ilta kuitenkin, eka kertaa Kinossa ja ihan tyylikkäältähän se vaikutti. Ruotsalaisten setit todellakin toimi.

Mä oon aina sanonu et noi ruåttalaiset on kovia.
Taaskaan en pettyny.
Antiloop:in kaiffari soitti kyllä niin hyvää matskua että ai jai... :excellent:

Kiitos pojille kemuista. :happyroll:

joo täällä oli nastaa :)

Yläkerrassa oli kiva soitella letkeetä housea ja porukkaakin oli kivasti varsinkin aluksi. Kielimuurin yllättävä kaatuminen helpotti paljon iltaa :laugh: :laugh: :laugh: ja siitä se sitten lähtikin rullaamaan...

Alhaalla tuli kyllä sellaista settiä että sääli niitä jotka eivät paikalle päässeet. Toivotaan että vastaava toistuu tulevaisuudessa vaikka nyt olikin vähän hiljaisempi ilta.

täätä pari kuvaa, tosin niitä ei montaa ole kun aikaa meni soittelussa ja kuvattavaakaan ei tarpeeksi paljoa ollut... http://www.kinoclub.com

Kiitos kaikille jotka tekivät illastani mahtavan :hearts: ;) ja oli kiva tutustua uusiin ihmisiin!

O