Tom Wanks - Suoraveto (Psy/Tech)
1 - 7 / 7
O
Luvassa räväkkää menoa ja outoa friikkailua.
Kommentit erittäin tervetulleita!!
http://www.mikseri.net/tomwanks/
ei voi ainakaan omaperäisyyden puutteesta syyttää. pomppivat boltsit ja bound to the bass toimi ehkä parhaiten, ei psyke olekaan hassumpaa näköjään kun biitti on miksattu kohilleen :) ..siis noissa kahdessa, muissa oli se kumipalloriena mukana. joo.. kyllä tällasta hippailtais metässä.
+ skitoista? plussaa
ei voi ainakaan omaperäisyyden puutteesta syyttää. pomppivat boltsit ja bound to the bass toimi ehkä parhaiten, ei psyke olekaan hassumpaa näköjään kun biitti on miksattu kohilleen :) ..siis noissa kahdessa, muissa oli se kumipalloriena mukana. joo.. kyllä tällasta hippailtais metässä.
+ skitoista? plussaa
Ok, kiva että uppos. Mikä on kumipalloriena ?-)
Ok, kiva että uppos. Mikä on kumipalloriena ?-)
psyke"basari" ..kuulostaa siltä kuin kössipalloja ammuttais syöttökoneesta ..ei mitään henkilökohtaista siis, kun ei vain uppoa niin ei. biisit on loistavia.
Seekers of the deep. Hyvvää ja monipuolisempaa psytechiä mitä perus biittimättöily. Joku vois julkasta tuommosta mun mielestä mutta vaikee ettiä joku levy-yhtiö suomesta. Ehkä ulkomailla...
Seekers of the deep. Hyvvää ja monipuolisempaa psytechiä mitä perus biittimättöily. Joku vois julkasta tuommosta mun mielestä mutta vaikee ettiä joku levy-yhtiö suomesta. Ehkä ulkomailla...
En ole koskaan kokeillu lähettää mitään materiaalia mihinkään levy-yhtiöön, itteä ei kiinnosta niinkään paljoa levyjen julkaisu kuin keikkailu :-P.
En ole koskaan kokeillu lähettää mitään materiaalia mihinkään levy-yhtiöön, itteä ei kiinnosta niinkään paljoa levyjen julkaisu kuin keikkailu :-P.
Kyllä mä veikkaan että jos lähettäisit promolevyn konemetsään niin voisit vaikka päästäkin soittamaan sinne. Ajan kuluessa kun soundi vielä kehittyy niin kyllä sut joku lafka joskus spottaa. =)
Käyhän tsekkaa velipojan ja osittain minun psykeprojekti mikseristä ja pistä sinne palautetta: http://www.mikseri.net/psymachine/
1 - 7 / 7
O