It's A Dog's Life - Glitchhhopp

Back to biisit ja remixit O

Noniin, glitch-hopppia. Tää ei oo yhtään minun "omaa" tyyliä, mutta jotenkin tää vaan muotoutui hopiks.... :)

Täältä voi ladata: http://petrisuhonen.net/songs/Dogs_Life.mp3

:D

ota ne glitchit pois ja myy jollekkin antti tuisku-wannabelle pohjaksi. ei tässä ollut oikeen mitään mitä ois jaksanu tällasenaan kuunnella kovin pitkään. muut sun kappaleet on kyllä paljon paljon parempia. tykkäsin etenkin noista soundtrack-tyyppisistä (mm. fever, son of a human) ne oli aika perskeleen laadukasta materiaalia.

feverin vois ihan hyvin kuulla jonku leffan alkutunnarina..

Ei kyllä toimi mullekaan.. ainoastaan breikki on ok.

Huhhuh noi Fever ja Son of a Human sitten onkin vitun kovia. Täysin valmista tavaraa isoille soundtrackeille.

kiitos kommenteista!

Mjoo, tää oli mult tämmöin kokeilu. Voisinhan mie tän sille tuiskulle myyä... tai sit jollekkii 50 sentille tai timbalantille tai jotain.. :)

Ai tykkäsitte noista orkesteri-ambientti jutuista? Hienoa!
Itse asiassa "Fever":iä onkin jo kysytty yhteen amerikkalaiseen dokumenttiin. Crystal Pyramid Productions kuvaa dokumenttia kodittomista veteraaneista ja heillä on siinä eräs osuus johon he haluasivat tuota käyttää :)

Ja "Son Of A Human":ia olis halunnu Big Screen Entertainment Group Hollywoodista testiä yhdessä leffassa, mutta en sitte antanu sitä niille ku ei päästy oikein sopimuksii... ;)

Virhe postaus. mistäköhän plattarilla voi poistaa viestejä :confused:

Noh anyway aika eeppistä kamaa. Son of a human kuulostaa ihan kivalle. Feveristä sen verran että en tiedä kusettaako mun huone, mut bassot pistää kämpän helisemään :) liikaa bassoa?

Quote by t_herion
Ai tykkäsitte noista orkesteri-ambientti jutuista? Hienoa!
Itse asiassa "Fever":iä onkin jo kysytty yhteen amerikkalaiseen dokumenttiin. Crystal Pyramid Productions kuvaa dokumenttia kodittomista veteraaneista ja heillä on siinä eräs osuus johon he haluasivat tuota käyttää :)

Ja "Son Of A Human":ia olis halunnu Big Screen Entertainment Group Hollywoodista testiä yhdessä leffassa...

GO FOR IT!! :happyroll: ja teet sit uusia biisejä ja saat isompia diilejä.

Quote by Timo Beast
Virhe postaus. mistäköhän plattarilla voi poistaa viestejä :confused:

Noh anyway aika eeppistä kamaa. Son of a human kuulostaa ihan kivalle. Feveristä sen verran että en tiedä kusettaako mun huone, mut bassot pistää kämpän helisemään :) liikaa bassoa?

:D

O