Parit teknoilut
1 - 9 / 9
O
..
nääh, känniedit ettei tule kellekään huono maku suuhun.
No olisit vaan antanut olla :)
Kerkesin lukea kuitenkin ja vastaan, että mulla alkoi tökkiä kaikenmaailman detroit-melodioinnit ja ajattelin vaihteeksi tehdä jotain muuta. Ei jaksa aina tehdä samantyylistä. Mutta varmasti teen vielä sellaistakin taas kun sellainen fiilis tulee.
nääh, känniedit ettei tule kellekään huono maku suuhun.
No olisit vaan antanut olla :)
Kerkesin lukea kuitenkin ja vastaan, että mulla alkoi tökkiä kaikenmaailman detroit-melodioinnit ja ajattelin vaihteeksi tehdä jotain muuta. Ei jaksa aina tehdä samantyylistä. Mutta varmasti teen vielä sellaistakin taas kun sellainen fiilis tulee.
ymmärrän kyllä :) oli vaan melko kärkkäästi kommentoitu pienesä sieväsä, pahoittelut siitä. mut sieltä kumminkin varmaan luit rivien välistä et mikä oli homman nimi.
Retron kuuloista saundia, me like. Vähäsen ehkä biisit jää muulta sisällöltään vaisuiksi, mutta soundit ovat tosissaan vallan erinomaiset.
Laitoin vielä yhden vähän säröisemmän raidan, Kihvelin. Nämä ovat kaikki oikeastaan syntyneet lähinnä uutta synaa fiilistellessä. Ehkä seuraavalla kerralla jotain vähän enemmän ajatuksella tehtyä... Tai sitten ei! :)
Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
kihveli on vitun kova.
tosta ois saanu kyl helposti jonkun mr.oizo tyylisen hittiparaati laulunkin mut ei toi sähköakselikaan huono veto ollu laisinkaan :)
kihveli on vitun kova.
tosta ois saanu kyl helposti jonkun mr.oizo tyylisen hittiparaati laulunkin mut ei toi sähköakselikaan huono veto ollu laisinkaan :)
"muutamaa" samplea vaille oizo :hah: eiku hyvää hyvää surinaa, eipä se muuta tartte.
Kuuminta hottia. Kaikki on hyviä, mutta ehkä toi Vammari on mun suosikki.
1 - 9 / 9
O