mikä on ärsyttävin lause?

Back to häröily O

nää bileet oli nyt täs.lähetään himaan*dissaa*

[q]Jocular:
Niitähän on paljon..mut ekana tuli mieleen ”kikkelis kokkelis, mitäs läksit”.. tai niiku mutsi heittää aina läpäl ku tulee himaan ”hei sie mustilaine”..
[/q]

Kikkelis, kokkelis vaan...Mitäs läksit, tää on tää maailma. Suuta hevosenkengälle niin...*jiihaa*

[q]
---
Jocular:
Niitähän on paljon..mut ekana tuli mieleen ”kikkelis kokkelis, mitäs läksit”.. tai niiku mutsi heittää aina läpäl ku tulee himaan ”hei sie mustilaine”..

---

Individual:

Kikkelis, kokkelis vaan...Mitäs läksit, tää on tää maailma. Suuta hevosenkengälle niin...*jiihaa*
[/q]

Sullo mun luonto, niin... ihhihhihehehehh...

"kuolema kuittaa univelat"

alkaa heti vituttaa ku kuulee ton jossain... voi vittu ite laitoin sen viel tähän

Oho! siis kun esim siivoo ja sit jotain menee paskaks oho.. Tai sit kun tyyliin "kumppanis heittää tavaroita roskiin ja sit huomataan et siinä meni miljoonien voittolotto mukana Oho! siis tollaset ohot ja hupsikset on suomen paskamaisimpia lauseita/sanoja

"sillon ku mä olin nuori..."
Mulla ainakin menee toisest korvast sisäl ja toisest ulos,jos kuulee edes jotain tohon suuntaan alkavii lausei..
ja ärsyttää, suututtaa kunnol kans ku kuulee jotai tollast.
Ja viel et mitä faija on sanonu mulla aina lapsesta saakka jossai ruokailun yhteydes "..kyl nuor nahka venyy.." Sanoo vieläkin jos vaa satun olee hänen luo syömäs

mä inhoon ku toistan "ja niin päinpois" sanontaa jatkuvasti ku joudun tohtorisedälle selittelemään asioita.. kai se on joku.. jännitys tai joku.. mut inhottaa ku huomaa jatkuvansa hokevansa tota
tulee mieleen ihan ylä-asteen musiikinopettaja joka laitto sanan "siis" melkein jokaiseen mahdottomaankin väliin. "ja sitten siis me laulamme teille siis tämän biisin siis plaapplaaplaa jota olemme siis harjoitelleet joko kevätlukukauden siis"

Ei niinkään, lauseet, mutta tietyt sanat;

tavallaan, niinku, sillai

"pitkässä juoksussa"
"loppupeleissä"

argh... en voi sietää...

"Aikuisten oikeesti"
"et niinku oikeesti"

Sen lisäks mua on ruvennu ärsyttämään se, kuinka miehet on ruvennu puhuessaan käyttämään nousevaa intonaatiota. Esimerkisi tapa jolla Tuomas Kytömäki tai se Inno-ohjelman heebo puhuvat on ärsyttävä. Miehen ei mun mielestä pidä kuulostaa puhuessaan epävarmalta 16-vuotiaalta teinitytöltä.

Haista v*ttu*dissaa**dissaa**dissaa**kivatsulle*

[q]greenie:
[/q]
"etkot" ja "bilettää"

"Parhaat bileet ikinä"*nauru*
Ei niinkään ärsyttävä vaan hyvin huvittava kun sen kuuli joka bileiden jälkeen.

Terveiset nöpölle*vink*

[q]Bedrock:
---
greenie:

---

"etkot"
[/q]

etkothan ne rules

"en mä tiedä" tai "ihan sama". Siinä on kaksi aika ärsyttävää lausetta ainakin välillä.

"mikää ei johdu susta vaan musta"...löytyyhän niitä...

[q]Urjala:
"pitkässä juoksussa"

argh... en voi sietää...
[/q]

komppaan aivan täysin!
tuo pitkässä juoksussa saa mut näkemään punaista ja se joka on suustaan tollasta päästäny kokee ainaki jonkun näkösen "arvon alennuksen" mun silmissä..

muita on sit etenki "antakaa iso käsi"

edith piaf: jos joku kysyy multa "miks sä oot noin negatiivinen" niin sen jälkeen suhtaudun varmuudella negatiivisesti kysymyksen esittäjään.

"En mä nyt sitä silleen tarkottanu!" Ärsyttää jopa se että satun itse käyttämään kyseistä lausetta vähän turhankin usein, enkä ikinä osaa selittää mitä sitten oikeasti tarkoitin.

[q]Fucking Nobody:
"Aikuisten oikeesti"

[/q]

ärsytys!!

aloin käyttää muotoa "lasten oikeesti".
vaikka huonohan sekin on.

"niinq tiätsä itseasiassa..."

O