mikä on ärsyttävin lause?
[q]scobl:
kun soittaa johonkin asiakaspalveluun>
\valitettavasti olemme kaikki varattuja, olette jonossa, odottakaa hetki\ > \ja vielä hetki olkaa hyvä\ > \olemme edelleenkin varattuja, vielä hetki olkaa hyvä\
[/q]
Niin tai: \jos haluat sen ja sen valitse numero 2\ jne..
UNITYFIN ihqkuplurmegakixuihqu alkaa oleen jo hermoja raastavaa
[q]öövee:
UNITYFIN ihqkuplurmegakixuihqu alkaa oleen jo hermoja raastavaa
[/q]
voi rakas ihku pieni söpöläinen ihku plur plur hehku hehku... arvaa mitä sanaa hoen sulle tänään kun nähään....*pahis* vähäx öövee oot ihku!!! mä tuun ihkuilemaan tixiin moooooooooooonex tunnin seuraan sua joka paikkaan... eix oo aika ihkuu....*pahis**pahis**pahis**pahis*
Nooooo, tuu tänään tiksiin niin matti mällää sun ihqu naamalle
[q]öövee:
Nooooo, tuu tänään tiksiin niin matti mällää sun ihqu naamalle
[/q]
Vai Matti heti laitetaan kaiken ihku paska hommat.......ei oo ihku ööveellä pokkaa...*nauru**nauru**nauru**nauru*
jooh mä lähen töihin nyt ja sit tuun ihkuilemaan sun korvan juureen... vähäx ihkuu...*iloinen*
Pitää miettiä, soitan sulle kohta = you wish, soitan kun tarviin jotain
Miks sä ajat hiukses? = Ootko lesbo?
Voitsä heittää röökin kun sillon vuonna 1990 ku oltiin koulussa jätin sulle ne jämät!
Ja pahin on se kun sattuu henkisesti ja joku saatanan tollo toteaa Mä tiedän miltä susta tuntuu!
[muokattu 24.10.2003 11:33]
tää kävi ilmi jo tossa 'käytätkö näitä sanoja'-topikissa,
mutta kauhistuttavin hirvitys on ehdottomasti:
'ootko lähdössä WENDInä BILEBILE'
ARGH *poks**eiei*
''onks kaikki ok kun oot noin hiljaa''
[q]Fia:
Pitää miettiä, soitan sulle kohta = you wish, soitan kun tarviin jotain
[/q]
Hah! Tunnen erään joka sanoo noin aina kun sitä ei vois vähempää kiinnostaa joku ehdotus. On kyllä h******n ärsyttävää kun sit odottaa ja odottaa eikä toinen soita koskaan takaisin. Yksinkertainen ei toimisi paljon paremmin, ja säästäisi myös kysyjän hermoja.
[muokattu 23.10.2003 13:21]
asiakaspalvelussamme on ruuhkaa, olkaa hyvä ja odottakaa hetkinen
Tuon lauseen kuulee aina kun soittaa erityisesti Saunalahden asiakaspalveluun.Kun lauseen kuulee kymmenennen kerran, niin siinä vaiheessa kännykän akku on jo finaalissa ja laskua tullut ainakin viisi euroa. *piru**piru*
Ärsyttävin lause on ehdottomasti se ku lyö varpaansa johonki pöydänkulmaan*poks* ja joku tulee ja kysyy et Sattusko sua?*dissaa**dissaa* VITTU SATTUS !!!!!!!*eiei**dissaa**eiei**dissaa*
[q]miguel:
Tuon lauseen kuulee aina kun soittaa erityisesti Saunalahden asiakaspalveluun.Kun lauseen kuulee kymmenennen kerran, niin siinä vaiheessa kännykän akku on jo finaalissa ja laskua tullut ainakin viisi euroa. *piru**piru*
[/q]
Toi on niin tosi Saunalahdesta puhuttaessa*dissaa*
[q]RhonaN:
Sattusko sua?[/q]
Varsinki ku toi kysytään turkulaisittain
[q]RhonaN:
---
miguel:
---
[/q]
Puhumattakaan dna:sta. Jos joutuu jonottamaan kaksi tuntia päästäkseen kiireellisten asioiden (varastetun kortin lukitseminen yms.) numerosta läpi niin huh-heijaa.
[q]dab:
---
RhonaN:
---
miguel:
---
---
Puhumattakaan dna:sta. Jos joutuu jonottamaan kaksi tuntia päästäkseen kiireellisten asioiden (varastetun kortin lukitseminen yms.) numerosta läpi niin huh-heijaa.
[/q]
NIIN totta! Ja sit vielä välillä kehtaavat laittaa tiedotteen : \Palvelemme sinua hetken kuluttua\... Joopa *hahjust*!
en mä osaa päättää
et kai sä suuttunu?
etenkin jos kysymys heitetään ilmaan kun toinen selvästi näkee että käämit on palanu useempaan kertaan.
Mulla on normaalistikin aika suuret pupillit
soitellaan ja nähdään täs joskus..
-toi etenkin ekoilla treffeillä tekee kyseenalaisen vaikutuksen
kaikki linjamme ovat juuri nyt varattuja. odottakaa hetki, olkaa hyvä.
(soitettaessa minne tahansa asiakaspalvelukeskukseen minä tahansa vuorokaudenaikana)
mua ärsyttää*voitko jättää jämät?*
ja sana *miks* on tosi ärsyttävä...*nyyh*