Behringer B2030A

Back to luomisen tuska O


Tämmöiset aktiivikaiuttimet olisin hankkimassa, mutta kysyisin ensin, että siis saako ne kiinni 6,3mm plugeilla ja onko kai niissä on tarpeeksi bassoa, ettei erillistä subia tarvitse ostaa. Mistä suosittelisitte ostamaan piuhoja?

itellä on kans kyseiset pöntöt. tosiaan takaa löytyy xlr ja plugi input.
ite kaipasin vähä enemmän bassoo ja ostin truth sarjan subbarin. toi kyl mukavasti potkua saundiin <3 (vaikka nyt ilmankin ihan hyvin kyl pärjäs)
sillä nyt tuskin on merkitystä mistä piuhat ostaa. ite tein piuhat itte, niin sai sopivan mittasena.

Käytän samoja monitoreja tuottamiseen ja DJ-soitteluun ilman subbaria. Toistaiseksi kukaan ei ole rutissut basson puutteesta, ei ees naapurit.

itelläki oli noi pöntöt ja olin aika yllättynyt äänenlaadusta... ilmeisesti Behingeriltäkin joskus edes jotain saadaan onnistumaan.

Noi oli aikoinaan mun ekat "studio" skobet. Toisesta räjähti yksi suodinkonkka, mutta ne toimi kuitenkin. :D Ihan hyvä saundi/hinta-suhde

Kiitos paljon tiedoista, onko teillä tiedossa mitään kuuloke etuvahvistinta noitten ja äänikortin väliin? Sillä en saa kuulokkeita kiinni. Olin ajattellu ostaa ensin Behringerin MS40:set, koska niissä on kuuloke liitäntä, mutta ne haukuttiin ihan lyttyyn, niin vaihdoin kohdetta. Äänikortista lähtee line-out L&R ja line-in L&R.

Olisiko tämä esimerkiksi hyvä kuulokevahvistin tarpeisiini?
http://www.thomann.de/fi/millenium_hp1_headphone_amp.htm

O